Oudointa/pelottavinta mitä sinulle on koskaan tapahtunut?
Minulla oudoin on kummallinen epäsäännöllisesti liikkuva valoåallo taivaalla, pelottavin paha autokolari jossa auto meni lunastukseen, me selvisimme hengissä kuin ihmeen kaupalla.
Kommentit (65)
Muutama vuosi sitten maalla olin lenkillä metsätiellä
Tulin ison tien risteykseen ja valkoinen Audi pysähtyi mies kysyi tiedätkö erästä osoitetta
Valitettavasti en sanoin hän tuijotti minua hetken ja kaasutti pois
Kotona katsoin Google Mapsista osoitteen pelkkää metsää siinä kohtaa ei taloa ei tietä
Jälkeenpäin tajusin kuka hän oli
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten maalla olin lenkillä metsätiellä
Tulin ison tien risteykseen ja valkoinen Audi pysähtyi mies kysyi tiedätkö erästä osoitetta
Valitettavasti en sanoin hän tuijotti minua hetken ja kaasutti pois
Kotona katsoin Google Mapsista osoitteen pelkkää metsää siinä kohtaa ei taloa ei tietä
Jälkeenpäin tajusin kuka hän oli
Kuka?
Olin kierrätyskeskuksella katselemassa vaatteita. Äkkiä luokseni tuli epäsiisti,haiseva ja rähjäinen nainen joka sanoi "auta mua. Mulla on häät. Kaaso ei tullut, auta mua etsimään koristeita", Ihmettelin kuka hankkii hääkoristeet kämäisestä kierrätyskeskuksesta mutta vähän hämilläni koetin kysellä,että onko hänellä häihin jotain teemaa ym. Nainen oli pelottavan ja agressiivisen oloinen joten pahoittelin, etten voinut auttaa ja menin kassalle maksamaan löytämäni vaatteet. Nainen seurasikin minua ulos ja raivostui lisää kun huomasi, että olin polkupyörällä liikkellä "missä sun auto on? vie mut rantakylään, pitää päästä rantakylään!". Pelastuin kun mieni jonkun miehen auto luo paukuttamaan ikkunoita ja rääkymään kyytiä,hyppäsin pyöräni selkään ja poljin kovaa taakse katsomatta.
Nyt jälkeenpäin en usko että oli edes mihinkään naimisiin menossa.
Virvatuli?