Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette hanki lapsia? Suomalaiset kuolevat sukupuuttoon tätä menoa?

Vierailija
08.04.2023 |

Mikä saisi teidät hankkimaan perheenlisäystä?

Kommentit (460)

Vierailija
101/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi nyt jotenkin epäselväksi miksi niitä lapsia pitäisi tehdä?

Ei välttämättä pidä, mutta se on ns. luonnollista kiertokulkua. Lue vaikka ala-asteen biologian kirjoja alkuun, niin keskustellaan lisää.

Jäi nyt vähän epäselväksi miksi minun pitäisi olla osa ns. luonnollista kiertokulkua?

Vierailija
102/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia tähän yhteiskuntaan joka voi jo valmiiksi huonosti? Tehkööt he lapsia joilla on siihen varaa. Elämän tarkoitus ei kaikilla ole lisääntyminen automaattisesti eivätkä kaikki halua käydä läpi lapsihelvettiä eli sitä kaiken energian imevää kasvattamista ja hoivaamista. Lisäksi pitäisi ottaa huomioon geneettinen perimä ja siihenkin vaikuttaa liikaa sattuma. Ei kiitos. Ei ole kuulu minun suunnitelmiini.

Niin, että mites noi m muuttajat? Onko heillä varaa lisääntyä tuohon tahtiin kuin tekevät?

No semmoinen paikka kun KELA maksaa noille aika hyvin tukia.

Naiset ei ole noille kuin kotona olevia orjia.

Aivan, eli kaikilla on varaa tehdä lapsia, jos noillakin on.

Epäilen että moni suomalainen nainen ei halua kotiorjaksi.

Joten maksakaamme me suomalaiset kuuliaisesti veroja, jotta nämä ns. kotiorjat saavat lisääntyä ja kansoittaa tämän maan.

Eli lakkauttaisit lapsiperheiden tuet? Sillä syntyvyys nousuun? Ihan samat tuet tässä maassa on kaikille.

Totesinpahan vaan, että suomalaiset keksivät syitä, miksi rahat ei riitä jne, mutta samalla nämä muut kyllä hyödyntävät verovaroja täysimääräisesti ja heidän suhteellinen määränsä sen kuin lisääntyy. En pidä tästä kehityksestä, ja minulla on oikeus olla siitä pitämättä.

Suomalaiset päättävät itse hankkivatko lapsia, miten tukevat lapsiperheitä, ja miten hoitavat maah anmu uuttop olitiikkaansa. Kyseessä on siis suomalaisten omat valinnat, joista johtuen syntyvyys suomalaisperheissä on romahtanut vs. muissa ei ole romahtanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Kokoomus, RKP., Virheet ja KEPU.  Virheet ovat pahin. -Musutus.

On tämäkin logiikka. Et pidä siitä että suomi täyttyy väärän värisistä niin ratkaisusi on olla tekemättä maahan oikean värisiä

Vierailija
104/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa käydä enempää lapsettomuushoidoissa.

Vierailija
105/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia tähän yhteiskuntaan joka voi jo valmiiksi huonosti? Tehkööt he lapsia joilla on siihen varaa. Elämän tarkoitus ei kaikilla ole lisääntyminen automaattisesti eivätkä kaikki halua käydä läpi lapsihelvettiä eli sitä kaiken energian imevää kasvattamista ja hoivaamista. Lisäksi pitäisi ottaa huomioon geneettinen perimä ja siihenkin vaikuttaa liikaa sattuma. Ei kiitos. Ei ole kuulu minun suunnitelmiini.

Niin, että mites noi m muuttajat? Onko heillä varaa lisääntyä tuohon tahtiin kuin tekevät?

No semmoinen paikka kun KELA maksaa noille aika hyvin tukia.

Naiset ei ole noille kuin kotona olevia orjia.

Aivan, eli kaikilla on varaa tehdä lapsia, jos noillakin on.

Epäilen että moni suomalainen nainen ei halua kotiorjaksi.

Joten maksakaamme me suomalaiset kuuliaisesti veroja, jotta nämä ns. kotiorjat saavat lisääntyä ja kansoittaa tämän maan.

Eli lakkauttaisit lapsiperheiden tuet? Sillä syntyvyys nousuun? Ihan samat tuet tässä maassa on kaikille.

Totesinpahan vaan, että suomalaiset keksivät syitä, miksi rahat ei riitä jne, mutta samalla nämä muut kyllä hyödyntävät verovaroja täysimääräisesti ja heidän suhteellinen määränsä sen kuin lisääntyy. En pidä tästä kehityksestä, ja minulla on oikeus olla siitä pitämättä.

Suomalaiset päättävät itse hankkivatko lapsia, miten tukevat lapsiperheitä, ja miten hoitavat maah anmu uuttop olitiikkaansa. Kyseessä on siis suomalaisten omat valinnat, joista johtuen syntyvyys suomalaisperheissä on romahtanut vs. muissa ei ole romahtanut.

Kyllä. Tällaiset päättäjät olemme valinneet.

Vierailija
106/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala syntyvyys ei ole juuri minun ongelmani. Se on päättäjien ongelma.

Vierailija
107/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti jokin lääkitys, jota ei ole vielä keksitty.

Vierailija
108/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo kolme lasta. Olen oman osani tehnyt.

Vierailija
109/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä!

Vierailija
110/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin lapsia jos raskaudesta ja synnyttämisestä saisi kunnon kertaluontoiset hyvitykset molemmista, vaikka 5000 ja 5000 e ensimmäisestä lapsesta. Seuraavista sitten vähemmän jotta vanhemmiksi sopimattomat eivät tekisi lapsia vai itsensä elättääkseen. Ehkä nuo korvaukset voisivat myös olla suhteessa tuloihin.

Ajatuksena olisi että lasten teon ei tarvitsisi merkitä elämänlaadun vakavaa heikentymistä vaan että kenties yhteiskunta voisi jopa hieman palkita ja kannustaa siihen. Tai vaikka verohelpotuksin siksi ajaksi kun lapsi on alaikäinen. En minä ole tehnyt töitä ja hankkinut taloudellisesti melko mukavaa elämää (perus keskiluokkaisen tulot vain) vain jotta voisin joutua köyhyysrajalle suunnilleen jo yhden lapsen kanssa.

Vierailija
111/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos keskiverto suomalainen on läheskään yhtä ankea mitä keskiverto palstanlainen niin ei mikään ihme ettei sikiämistä tapahdu

Luojalle kiitos tästä 🙏🙌

Vierailija
112/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet omalta osaltasi osallistunut liikakansoittamiseen kyllä. Jokainen voi vaikuttaa vain omaan sikiämismääräänsä.

Vierailija
113/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä on kuolemantuomio :(

Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.

Vierailija
114/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain viidesosa naisista jää lapsettomiksi ja heihin on laskettu mukaan lapsia haluavat lapsettomat.

Velat ovat liikakansoitusaikanakin edelleen uniikkeja lumihiutaleita.

Vierailija
115/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan työelämä on niin uuvuttavaa että ei siihen päälle mitään lapsia jaksa tehdä. Kaikki vapaa aika menee kotona maatessa ja töistä toipuessa. Sairas yhteiskunta, tarvitaan 6 tunnin työpäivä

Miten niin uuvuttavaa, ennen oli vielä rankemmat työpäivät ja silti jaksoi vaikka mitä. Olet vain heikko ja laiska paska

Mielummin olen laiskapaska kuin että tekisin lapsen että voisin hylätä sen.

Koska sitähän se on että pistetään se kymmeneksi tunniksi hälinään muiden katsettavaksi ja ollaan itse illalla kolme tuntia sen kanssa. Viikonloppuna se lapsikin sitten leikkii mielummin yksin kun ei sillä ole mitään suhdetta siihen aikuiseen joka sitä aina iltatoimissa auttaa.

Suomessa tehdään kv. vertailussa vähän työtunteja, keskimäärin työntekijöiden vuosityöaika jaettuna 365:lla on reilut 4 h per pv johtuen pitkälti siis siitä, että on pitkät lomat ja paljon vapaita, paljon muutakin kuin viikonloput. Täälläkin pienokainen on nyt päiväkodista 5 pv pääsiäisbreikillä ja ehditään kyllä arkipäivisinkin olla tekemisissä.

Vierailija
116/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen 33v ikisinkku.

Kirpaiseehan se, ettei ole lapsia, vaikka haluaisi. Mieluusti myös kasvattaisin ne jonkun toisen kanssa.

On sulla vielä aikaa löytää Se Oikea 💕

Vierailija
117/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi nyt jotenkin epäselväksi miksi niitä lapsia pitäisi tehdä?

Ei välttämättä pidä, mutta se on ns. luonnollista kiertokulkua. Lue vaikka ala-asteen biologian kirjoja alkuun, niin keskustellaan lisää.

Ai että lapsia haluavat ovat jääneet eliötasolle lisääntymään ja ne jotka ei tee lapsia pystyy ajattelemaan ilman mitään biologiasia pakotteita.

Ap haluaisi että muut lisääntyy hänen ideologian takia. Kenekään vaan ei sitä tarvitse tehdä vaan vastuu on aplla itsellään.

Vierailija
118/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet omalta osaltasi osallistunut liikakansoittamiseen kyllä. Jokainen voi vaikuttaa vain omaan sikiämismääräänsä.

Mees nyt sinne peräkammariisi takaisin.

Vierailija
119/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on niin paska maa nykyään etten tänne hanki yhtään lisäkärsijää. Lapseni ainoa tarkoitus olisi tulla paikkaamaan mädän järjestelmän ongelmia jotka suuret ikäluokat ovat aiheuttaneet ahnehtimalla itselleen jättieläkkeet ja jäämällä pois työelämästä 60-vuotiaana. Mahdollinen lapseni olisi töissä vielä 70-vuotiaana kun eläkkeelle ei ole varaa jäädä

Sinulle tekisi hyvää hieman kierrellä maailmaa ja sen jälkeen arvioida kuinka paska maa Suomi on, vai onko ollenkaan. Ainakin selviäisi minkä takia Suomeen on tulijoita enempi kuin voimme ottaa. Suuret ikäluokat ovat rakentaneet tämän hyvinvointiyhteiskunnan joka hakee vertaistaan maailmassa. Jättieläkkeitä on vain harvoilla, ne eivät ole ongelman ydin. Minun lapsuuteni Suomessa kouluihin vietiin omat eväät, päivähoito järjestettiin ihan yksityisesti, vanhukset asuivat lastensa luona ja äitiysloman pituus oli 2kk. Koti rakennettiin itse naapurien avustaessa.

Vierailija
120/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkinut jo kaksi lasta ja olisin hankkinut lisää jos tästä maasta olisi löytynyt töissä käyvä, isäksi haluava ja ei-alkoholisoitunut mies ennen kuin täytin 30. Ei löytynyt, joten lapsiluku on nyt tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän