Miksi ette hanki lapsia? Suomalaiset kuolevat sukupuuttoon tätä menoa?
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maaseutulaiset äänestävät persuja, joutavatkin kuolla sukupuuttoon. Mä en ole niin tekemässä.
Aika moni puolue on persiistä jollain tapaa. Mun biseksuaali vegaani feministi ystäväni äänesti persuja koska ei halua auton poltteluja ja jengisotia tänne, eikä tiettyä uskontoa koska oman maan naisvihassa on hänen mielestään tarpeeksi jaksamista. Ei kannata aina tuomita ihmisiä pelkän puolueen perusteella. Kaikenlaisia syitä on miksi ihmiset äänestää jotain puoluetta.
Just näin. Eniten ihmetyttää eräiden vähemmistön edustajien maailmaa syleilevä into saada tänne mahdollisimman paljon porukkaa joiden viha-ja inholistalla he itse ovat listan kärjessä.
Minua ihmetyttää vielä enemmän se, miksi kukaan biseksuaali vegaani feministi äänestää naisia vihaavia Persuja.
Mieluummin persut kuin joukkor*skaukset joista ei saa edes kunnon tuomioita täällä, ja Is*amin leviäminen. Ei vihreätkään ole naisten asialla vaan naisiksi itseään uskottelevien miesten asialla.
Meni vähän ohi ketjun aiheen mutta ei kaikki ole aina niin mustavalkoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maaseutulaiset äänestävät persuja, joutavatkin kuolla sukupuuttoon. Mä en ole niin tekemässä.
Aika moni puolue on persiistä jollain tapaa. Mun biseksuaali vegaani feministi ystäväni äänesti persuja koska ei halua auton poltteluja ja jengisotia tänne, eikä tiettyä uskontoa koska oman maan naisvihassa on hänen mielestään tarpeeksi jaksamista. Ei kannata aina tuomita ihmisiä pelkän puolueen perusteella. Kaikenlaisia syitä on miksi ihmiset äänestää jotain puoluetta.
Just näin. Eniten ihmetyttää eräiden vähemmistön edustajien maailmaa syleilevä into saada tänne mahdollisimman paljon porukkaa joiden viha-ja inholistalla he itse ovat listan kärjessä.
Minua ihmetyttää vielä enemmän se, miksi kukaan biseksuaali vegaani feministi äänestää naisia vihaavia Persuja.
Mieluummin persut kuin joukkor*skaukset joista ei saa edes kunnon tuomioita täällä, ja Is*amin leviäminen. Ei vihreätkään ole naisten asialla vaan naisiksi itseään uskottelevien miesten asialla.
Suomalaiset miehet eivät (joukko)raiskaa? Eivätpä tietenkään. Mikä islamissa on niin pahaa?
ei vaan ole tavannut sellaista,jonka kanssa haluais lapsia.
Ainakaan Helsingissä lasten vähyys ei kyllä näy millään tavalla. Ei meinaa julkisiin kulkuvälineisiin mahtua töihin mennessä, kun jokainen bussi täynnä lastenrattaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet eivät (joukko)raiskaa? Eivätpä tietenkään. Mikä islamissa on niin pahaa?
Siitä oli pari vuotta sitten juttua Iltalehdessä että Helsingissä yli puolet seksuaalirikoksista on ulkkisten tekemiä, siitä huolimatta että heitä on 8% asukkaista. Ja joka kerta kun luen joukkor*iskauksesta niin nimet on sitä luokkaa myös.
Katse myös Ruotsiin päin, ilman ruusunpunaisia laseja. Ja edelleen ei tänne tarvita yhtään lisää naisvihaa ja homovihaa. Enkä pidä kristinuskostakaan, mutta eivät kristityt täällä sentään kivitä naisia/homoja.
Mihin niitä ihmisiä enää tarvittaisiin? Tekoälyä kehitetään silmät kiiluen, jotta ihmisiä ei tarvittaisi enää mihinkään, ja digitaalisen valvonnan silmukkaa kiristetään pikkuhiljaa, kohta valuuttakin on digitaalista ja kaikki ihmiset valvonnan alla. Kuka tänne muka enää haluaisi ihmisiä tehdä?
Ei mun mielestä Suomi paska maa oo, mieluummin asuisin täällä kuin jossain muualla. Täällä sentään saan päättää itse omasta elämästäni vaikka olen nainen. En silti halua lapsia.
Korkeintaan ehkä Viroon muuttaisin jos jonnekin olisi pakko.
Ilkeä avaus. Tiedät kysymättäkin ettei miehillä ole mahdollisuutta seksiin / parisuhteeseen . Vaikea on lapsia tehdä vaikka haluaisi.
Tehkää terveet velat yhteiskunnalle palvelus ja lahjoittakaa sukusolujanne. Esim Auraklinikka, Felicitas ja Dextra ovat paikkoja, missä voitte saada apua siinä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheille 10 vuoden lyhennys vapaa lainoihin
Silläkö lainat hoituvat?
Mulla on jo 4 lasta. Jos olisin nuorempi, mies vielä elossa ja kohtuani ei oli poistettu, niin ehkä olisin voinut yhden lapsen vielä tehdä.
N45
Olen yrittänyt osani tehdä.
Saimme nopeassa tahdissa 5 lasta.
Mukana kaksoset ja yksi hormonaalisen ehkäisyn pettäminen, jos joku määrää ihmettelee.
Kuitenkin ilmeni vaikeuksia.
Vaikka kaikki lapset "syntyivät terveinä", viimeisen raskauden aikana ilmeni, että 2 vanhinta ovat kehitysvammaisia autisteja.
Kahdella muulla on myöhemmin ilmennyt muuta, lievempää autismin kirjon ongelmaa, sekä puhjennut elämää haittaava neurologinen sairaus.
Niin tässä lunta tupaan tulee.
Koulukiusaaminen on järkyttävää ja samat tyypit jatkavat työelämässäkin kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää terveet velat yhteiskunnalle palvelus ja lahjoittakaa sukusolujanne. Esim Auraklinikka, Felicitas ja Dextra ovat paikkoja, missä voitte saada apua siinä.
Kävin Dextrassa luovuttamassa sukusoluja pari vuotta sitten. Jossakin Suomessa elää minun sukusoluista syntynyt pikkuinen, joka saa ottaa minuun yhteyttä täytettyään 18. Jännää. Tein DNA testin, joten saattaa löytyä jo aiemmin, jos haluaa.
En itse halua lapsia, mutta hyvät geenit minulla on, kun katsoo sukuani. Kaverin lapsettomuustuskailua seuranneena tein tämän valinnan.
Job kirjoitti:
Olen yrittänyt osani tehdä.
Saimme nopeassa tahdissa 5 lasta.
Mukana kaksoset ja yksi hormonaalisen ehkäisyn pettäminen, jos joku määrää ihmettelee.
Kuitenkin ilmeni vaikeuksia.
Vaikka kaikki lapset "syntyivät terveinä", viimeisen raskauden aikana ilmeni, että 2 vanhinta ovat kehitysvammaisia autisteja.
Kahdella muulla on myöhemmin ilmennyt muuta, lievempää autismin kirjon ongelmaa, sekä puhjennut elämää haittaava neurologinen sairaus.
Niin tässä lunta tupaan tulee.
Tämän takia lapseni sai rokotteet vasta 3 vuotta täytettyään.
gregor kirjoitti:
Kyllähän ihmisillä näkee paljon lasten kärryjä.
Läheskään kaikilla niissä ei nykyään ole elävää ihmislasta. Joillakin niissä on nukke ja joillakin koiranpentu!
Työajan lyhentäminen, kodinhoitopalveluja lapsiperheille, lääkäriin jonottamatta tuntikausia. Isät jakamaan hoitovastuu.
Mielelläni sinänsä hankkisin lisääkin, mutta liitto on ratkeamispisteessään muutenkin ja todennäköisesti eroamme. Osaltani tämä tarkoittaisi toista kierrosta, jos hommaisin lisää. En jaksa todennäköisesti. Ensin pitää hoitaa ero ja käsitellä traumat. Lapsia on yksi ja hän riittää oikein hyvin, on paras.