Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette hanki lapsia? Suomalaiset kuolevat sukupuuttoon tätä menoa?

Vierailija
08.04.2023 |

Mikä saisi teidät hankkimaan perheenlisäystä?

Kommentit (460)

Vierailija
81/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi on pilannut tämänkin. Paluu luonnollisiin perhearvoihin on ainoa tie

Jotka ovat mitkä? Lapsi- ja äitiyskuolleisuus on romahtanut sadassa vuodessa, kiitos feminismin.

Enpä usko että öyhöttelijänä naista saisit vaikka mihin palattaisiin. Tehän rikostelitte ympäriinsä naisettomina jo 1700- ja 1800-lukujen vaihteessa.

Googlaa puukkojunkkarit

Vierailija
82/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia tähän yhteiskuntaan joka voi jo valmiiksi huonosti? Tehkööt he lapsia joilla on siihen varaa. Elämän tarkoitus ei kaikilla ole lisääntyminen automaattisesti eivätkä kaikki halua käydä läpi lapsihelvettiä eli sitä kaiken energian imevää kasvattamista ja hoivaamista. Lisäksi pitäisi ottaa huomioon geneettinen perimä ja siihenkin vaikuttaa liikaa sattuma. Ei kiitos. Ei ole kuulu minun suunnitelmiini.

Niin, että mites noi m muuttajat? Onko heillä varaa lisääntyä tuohon tahtiin kuin tekevät?

No semmoinen paikka kun KELA maksaa noille aika hyvin tukia.

Naiset ei ole noille kuin kotona olevia orjia.

Aivan, eli kaikilla on varaa tehdä lapsia, jos noillakin on.

Epäilen että moni suomalainen nainen ei halua kotiorjaksi.

Joten maksakaamme me suomalaiset kuuliaisesti veroja, jotta nämä ns. kotiorjat saavat lisääntyä ja kansoittaa tämän maan.

Eli lakkauttaisit lapsiperheiden tuet? Sillä syntyvyys nousuun? Ihan samat tuet tässä maassa on kaikille.

Totesinpahan vaan, että suomalaiset keksivät syitä, miksi rahat ei riitä jne, mutta samalla nämä muut kyllä hyödyntävät verovaroja täysimääräisesti ja heidän suhteellinen määränsä sen kuin lisääntyy. En pidä tästä kehityksestä, ja minulla on oikeus olla siitä pitämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, kaikki ihmiset kuolevat tällä kerskakulutuksella ennen pitkää sukupuuttoon.

Vierailija
84/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: Pitääkö paikkansa että juuri feminismi oli merkittävä syy (puna-)vihreiden vaalitappioon??

Vierailija
85/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos keskiverto suomalainen on läheskään yhtä ankea mitä keskiverto palstanlainen niin ei mikään ihme ettei sikiämistä tapahdu

Vierailija
86/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi nyt jotenkin epäselväksi miksi niitä lapsia pitäisi tehdä?

Vierailija
87/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maaseutulaiset äänestävät persuja, joutavatkin kuolla sukupuuttoon. Mä en ole niin tekemässä.

Vierailija
88/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Minun isosiskoni lisääntyy minunkin puolestani. Itse en todellakaan aio hankkia lapsia.

Vierailija
89/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäistä. Miehet on vaihdettava parempiin, ainakin se viidesosa, joka persuilee ja lusmuilee.

Vierailija
90/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan miehet ovat ajaneet naiset feminismiin. Tasan miehet uhosivat miten naisten rooli ja naisvaltaiset alat ovat turhaa paskaa. Kukas se ei halua tyttöjen syntyvän? Kenen sukunimirooli on arvostetumpi?

Katsokaa miehet peiliin. Te sekotitte kaiken.

Vierailija
91/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi nyt jotenkin epäselväksi miksi niitä lapsia pitäisi tehdä?

Ei välttämättä pidä, mutta se on ns. luonnollista kiertokulkua. Lue vaikka ala-asteen biologian kirjoja alkuun, niin keskustellaan lisää.

Vierailija
92/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia tähän yhteiskuntaan joka voi jo valmiiksi huonosti? Tehkööt he lapsia joilla on siihen varaa. Elämän tarkoitus ei kaikilla ole lisääntyminen automaattisesti eivätkä kaikki halua käydä läpi lapsihelvettiä eli sitä kaiken energian imevää kasvattamista ja hoivaamista. Lisäksi pitäisi ottaa huomioon geneettinen perimä ja siihenkin vaikuttaa liikaa sattuma. Ei kiitos. Ei ole kuulu minun suunnitelmiini.

Niin, että mites noi m muuttajat? Onko heillä varaa lisääntyä tuohon tahtiin kuin tekevät?

Joten maksakaamme me suomalaiset kuuliaisesti veroja, jotta nämä ns. kotiorjat saavat lisääntyä ja kansoittaa tämän maan.

Eli lakkauttaisit lapsiperheiden tuet? Sillä syntyvyys nousuun? Ihan samat tuet tässä maassa on kaikille.

Totesinpahan vaan, että suomalaiset keksivät syitä, miksi rahat ei riitä jne, mutta samalla nämä muut kyllä hyödyntävät verovaroja täysimääräisesti ja heidän suhteellinen määränsä sen kuin lisääntyy. En pidä tästä kehityksestä, ja minulla on oikeus olla siitä pitämättä.

Edelleen et vastannut kysymykseen. Kaikki tuet ok samanarvoisesti kaikille. Oletko siis lakkauttamassa ne?

Vierailija
93/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista työpaikkaa, jolla saisin maksettua menoni ilman yhtäkään tukea. Vähintään asumistuki juoksee koko ajan.

Vierailija
94/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää. Minun isosiskoni lisääntyy minunkin puolestani. Itse en todellakaan aio hankkia lapsia.

Hah. Sama. Hyvä näin koska äidilleni lastenlasten saanti näyttää olleen iso onni

Vierailija
95/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan työelämä on niin uuvuttavaa että ei siihen päälle mitään lapsia jaksa tehdä. Kaikki vapaa aika menee kotona maatessa ja töistä toipuessa. Sairas yhteiskunta, tarvitaan 6 tunnin työpäivä

Miten niin uuvuttavaa, ennen oli vielä rankemmat työpäivät ja silti jaksoi vaikka mitä. Olet vain heikko ja laiska paska

Mielummin olen laiskapaska kuin että tekisin lapsen että voisin hylätä sen.

Koska sitähän se on että pistetään se kymmeneksi tunniksi hälinään muiden katsettavaksi ja ollaan itse illalla kolme tuntia sen kanssa. Viikonloppuna se lapsikin sitten leikkii mielummin yksin kun ei sillä ole mitään suhdetta siihen aikuiseen joka sitä aina iltatoimissa auttaa.

Vierailija
96/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen et vastannut kysymykseen. Kaikki tuet ok samanarvoisesti kaikille. Oletko siis lakkauttamassa ne?

En ole mitään lakkauttamassa :)

Vierailija
97/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen 33v ikisinkku.

Kirpaiseehan se, ettei ole lapsia, vaikka haluaisi. Mieluusti myös kasvattaisin ne jonkun toisen kanssa.

Vierailija
98/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai aloittajalla itsellään on lapsi joka vuodelta 20-vuotiaasta alkaen? 20 kappaletta 40-vuotiaana. Jos ei niin miksi ei?

Vierailija
99/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lisätä syntyvyyttä näissä paikoissa:

Albania

Andorra

Anguilla

Aruba

Bahamasaaret

Bermuda

Bosnia ja Hertsegovina

Neitsytsaaret

Kiina

Kypros

Kreikka

Hongkong

Jamaika

Japani

Luxemburg

Malta

Portugali

Puerto Rico

Saint-Barthélemy

San Marino

Singapore

Etelä-Korea

Espanja

Taiwan

Thaimaa

Ukraina

Vatikaanivaltio

Niissä syntyvyys on sama tai matalampi kuin Suomessa.

Vierailija
100/460 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus, RKP., Virheet ja KEPU.  Virheet ovat pahin. -Musutus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän