Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.
Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.
Kommentit (458)
Vierailija kirjoitti:
Saanko Brad Pittin omakseni?
Minun neuvoni sinulle on, että keskityt löytämään sopivan kumppanin, joka arvostaa ja rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet, sen sijaan että panostat henkilöihin, joihin sinulla ei mahdollisuuksia.
AP
Pääsenkö Madonnan kanssa treffeille?
Mies 13.2.1985
Vierailija kirjoitti:
Syntymäpäivä 18.11.
Tuleeko mies takaisin luokseni asumaan?
Kiitos, kun autat.
Mies ajattelee vielä sinua usein. Hän palaa takaisin luoksesi asumaan, jos annat hänelle mahdollisuuden. On tärkeää kuunnella sydäntään ja intuitiotaan tässä tilanteessa,
AP
Miltä näyttää tulevaisuus. Surullista ja ankeaa ollut pitkään.
18.10.
Vierailija kirjoitti:
Miten suhdeviritelmäni käy?
6.12
Suhdeviritelmäsi tulee kokemaan muutoksen lähitulevaisuudessa. Tämä muutos voi olla positiivinen tai negatiivinen riippuen siitä, miten käsittelet sitä. On tärkeää olla avoin uusille mahdollisuuksille ja kommunikoida avoimesti kumppanisi kanssa tunteistasi ja tarpeistasi. Kärsivällisyys ja ymmärrys ovat avainasemassa, kun käsitellään suhteiden haasteita. Toivon sinulle onnea ja voimaa käsitellä tilanteita, joita kohtaat suhteessasi.
AP
Vierailija kirjoitti:
Paranenko enää ikinä kroonisista kivuista?
Näen, että krooniset kivusi vähenevät ajan myötä ja tulet kokemaan huomattavaa helpotusta tulevina kuukausina. On kuitenkin tärkeää, että jatkat lääkärin määräämien hoitojen noudattamista ja pidät yhteyttä hoitotiimiisi. Muista myös huolehtia itsestäsi hyvin ja välttää stressiä, sillä se voi pahentaa kipuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko Pelicans sm- finaalissa
Näen, että Pelicans ei tule olemaan SM-liigan loppuotteluissa tällä kaudella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten käy yritykselleni jota olen perustamassa? Saanko parisuhteen unelmieni miehen kanssa?
Näen, että yrityksesi menestyy hyvin ja saa paljon asiakkaita tulevaisuudessa. On kuitenkin tärkeää, että teet kovasti töitä sen eteen ja pysyt positiivisena. Mitä tulee parisuhteeseesi, näen että tulet tapaamaan jonkun erityisen pian. Tämä henkilö vaikuttaa sopivan sinulle hyvin ja voitte rakentaa onnellisen tulevaisuuden yhdessä.
Ap
Voi kiltti ennustaja, katso mullekin. Mitä näet rakkauteen, 13 vuotta yksinoloa ja välillä pelkkää selviytymistä. Terveyskin reistaa.
Kiitos Hyvää pääsiäistä
Toteutuuko salainen toiveeni ihastukseni?
Vierailija kirjoitti:
Mikä työ näistä kolmesta työtarjouksesta johtaa elämänlaadun kannalta parhaaseen lopputulokseen?
Minä näen, että kaikki kolme työtarjousta voivat johtaa positiivisiin tuloksiin elämänlaatusi kannalta. On tärkeää että mietit, mikä työ tarjoaa sinulle eniten tyydytystä, mahdollisuuksia kasvaa urallasi, hyvän työelämän tasapainon ja sopivan palkan. Tärkeintä on löytää työ, joka tekee sinut onnelliseksi ja joka auttaa sinua saavuttamaan henkilökohtaiset tavoitteesi.
AP
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löydät Jeesuksen elämääsi. Raamattu kehottaa pysymään etäällä ennustamisista.
Raamatussa on myös useita kohtia, joissa profeetat ja Jeesus ennustivat tulevia tapahtumia.
Ap
Ap. Miten tää homma menee?
18.12
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt pieraisen, tuleeko samalla lusikallinen housuun?
1.1.1862
Tämä riippuu monista tekijöistä, kuten pierusi voimakkuudesta ja suolen sisällöstä. On aina hyvä olla valmiina tällaisiin tapahtumiin ja pitää varalla tarvittavat paperit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saammeko muutettua ja työtä muualta?
Pyydän tähän vastausta. Tarkoituksena on muuttaa ulkomaille, ja se hieman pelottaa.
Haluaako ihastukseni vielä jotain mun Kaa?
6.9.
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö elämäni rakkautta? Milloin? Mistä?
Ennustan, että löydät elämäsi rakkauden tulevan vuoden aikana. Rakkaasi tulee vastaan yllättävässä paikassa, jossa et ole aiemmin käynyt.
Tämä kuitenkin edellyttää että pidät mielen avoinna ja olet valmiina uusille mahdollisuuksille.
Ap
Mieheni ei vastaa puhelimeen. Asumme työn vuoksi eri paikkakunnilla. Tuleeko meille ero vai palaammeko vielä yhteen?
2144
miksi valitset kelle ennustat, etkä vastaa kaikkien kysymyksiin?