Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.
Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.
Kommentit (458)
Ei tähän voi syntymäpäivää laittaa. Haluaisin tietää menenkö asumaan ulkomaille.
29.9.
Selviänkö tulevalta lomareissulta ilman sairaskohtausta tai loukkaantumista? 30.9
Toteutuuko suunnitelmani syksyllä? 19.8.
Olenko onnellisempi uudessa asunnossani kuin nykyisessä asunnossani? Olen syntynyt 5.7.
Saako lapseni kesäksi työpaikan?
2.5
RM85 kirjoitti:
Miten heinäkuu sujuu kohdallani?
Lisäys 10.1
Milloin tää syöksykierre loppuu 15.5
Milloin elämäni muuttuu? Haluan vaihtaa asuinpaikkaa ja löytää minulle tärkeitä ihmisiä ennen kaikkea.
Maaliskuun loppu.
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän voi syntymäpäivää laittaa. Haluaisin tietää menenkö asumaan ulkomaille.
29.9.
Näen, että ulkomaille muuttaminen on mahdollisuus, joka voi tulla sinun eteesi tulevaisuudessa. Näen sinun olemuksesi Ruotsissa ja Englannissa. Lopullinen päätös on kuitenkin sinun tehtäväsi. Tulevaisuutta ei vielä olla lyöty lukkoon.
Pääsenkö koskaan onnellisesti naimisiin?
Kiertääkö helteet suomen ensi kesänä kuten toiset ovat ennustaneet? 22.5
Minulla on aika varattuna lääketieteellisiin tutkimuksiin. Minkä diagnoosin saan?
Olen syntynyt keskiviikkona.
Mihi olen kadottanut kotiavaimeni..
Vierailija kirjoitti:
Selviänkö tulevalta lomareissulta ilman sairaskohtausta tai loukkaantumista? 30.9
Kyllä, jos huolehdit terveydestäsi matkan aikana. Muista välttää riskialtista toimintaa, kuten liiallista juomista ja vaarallisia aktiviteetteja.
Ap
Laita mukaan syntymäpäiväsi kun kysyt jotain.