Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.

Vierailija
07.04.2023 |

Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.

Kommentit (458)

Vierailija
161/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko uusia ystäviä?

Vierailija
162/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsenkö veloistani eroon.koska löydän kumppanin?

Kyllä, näen että onnistut maksamaan velkasi tulevaisuudessa. Tulet löytämään uuden tavan ansaita rahaa, joka auttaa sinua maksamaan ne pois. Tämä uusi tapa ansaita rahaa voi tulla työn kautta tai jonkinlaisen liiketoiminnan kautta. Sinun on kuitenkin oltava varovainen, sillä tulet houkutelemaan joitain petollisia ihmisiä ympärillesi, jotka yrittävät hyödyntää sinua taloudellisesti. Älä anna kenenkään hyväksikäyttää sinua, vaan pysy vahvana ja tavoittele omaa taloudellista hyvinvointia.

Mitä tulee kumppanin löytämiseen, näen merkkejä, että tulet tapaamaan jonkun erityisen henkilön lähitulevaisuudessa. Tämä henkilö tulee todennäköisesti kohtaamaan sinut yhteisöllisessä tilaisuudessa, kuten ystävän juhlassa tai harrastuspiirissä. Ole avoin uusille mahdollisuuksille ja anna rakkauden löytää sinut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun parisuhteen käy?

27.6.

Vierailija
164/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on kadottamani asiakirja?

Vierailija
165/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako lähteä treffeille miehen kanssa joka juuri kysyi? Petynkö pahasti? Haluaako vain seksiä mikä ei tee minuun vaikutusta?

Minun ennustukseni mukaan treffeille lähteminen tämän miehen kanssa on riskialtista. On hyvin mahdollista, että hän etsii vain lyhytaikaista suhdetta tai seksiä. Suosittelen harkitsemaan huolellisesti ennen kuin teet päätöksen, ja kuuntelemaan tarkasti omia tunteitasi ja intuitiotasi ennen kuin tapaat hänet.

Ap

Vierailija
166/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mun koko loppuelämä tätä samaa kurjuutta? En jaksa enää

Vierailija
167/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vastaus samaan kysymykseen poikkeaa jos kysyjä on syntynyt 30.10. tai 3.5.?

Astrologiassa syntymäajan tarkka horoskooppi määrittelee henkilön astrologisen merkin, mikä vaikuttaa henkilön persoonallisuuteen, ominaisuuksiin ja käyttäytymiseen. Syntymäajan erolla voi olla vaikutusta henkilön astrologisiin piirteisiin, mikä voi vaikuttaa myös henkilön kysymykseen liittyvään päätökseen.

Ap

Vierailija
168/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntymäpäivä 18.11.

Tuleeko mies takaisin luokseni asumaan?

Kiitos, kun autat.

Mies ajattelee vielä sinua usein. Hän palaa takaisin luoksesi asumaan, jos annat hänelle mahdollisuuden. On tärkeää kuunnella sydäntään ja intuitiotaan tässä tilanteessa,

AP

Voi, kiitos. Kiitos kiltti ennustaja 💐🌷🌹

En uskonut, että jaksaisit ja ehtisit vastata. Olen sinulle hyvin kiitollinen.

Vierailija
169/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin todella hyvä ennustaja. Ennustaa vieläkin, vaikka on jo lopettanut työnsä ennustajana aikaa sitten ja kaikki, mitä hän kirjoittaa, on täyttä totta, tai sitten ei!

Vierailija
170/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsenkö veloistani eroon,löydänkö kumppanin ja koska

Syyskuun 6

Tulet pääsemään eroon veloistasi, mutta se vaatii kärsivällisyyttä ja sitoutumista taloudelliseen suunnitteluun. On tärkeää että pysyt kurinalaisena ja teet tarvittavat uhraukset velkojen maksamiseksi ajoissa.

Kumppanin löytämisen suhteen näen, että sinulla on mahdollisuus löytää rakkaus lähitulevaisuudessa. Tämä tulee tapahtumaan yllättäen tai sosiaalisten tilanteiden kautta, joten ole avoin uusille mahdollisuuksille.

Ap

Vierailija
171/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minulle? Oon vaan niin yksin. Koen ettei mulla oikeastaan ole perhettä ja parisuhteessa ollaan aina oltu aika kaukana toisistamme. En tiedä oikeen mikä olisi oikea ratkaisu tai mistä löytää lohtua? Opiskelen myös tällä hetkellä ja toivon ettei se ole turhaa. Onko kenties urapolulla muutosta?

Vierailija
172/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selkäni ym. ongelmien kanssa? Entäpä pitkäaikainen suhteeni?

N31.8.

Vierailija
173/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttären päässä kyhmy. Onko vaarallinen.

Näen, että kyhmy tyttäresi päässä on vaaraton. Se ei ole merkki vakavasta sairaudesta, vaan todennäköisesti johtuu normaalista päänahan tai ihon muutoksesta. Suosittelen kuitenkin, että otat yhteyttä lääkäriin, joka voi tarkistaa sen varmuuden vuoksi. On aina parempi olla varovainen terveyden suhteen.

Ap

Vierailija
174/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minulle oikea ratkaisu lähteä pois vanhasta suhteesta tämän toisen miehen matkaan?

Näen sinulle paljon valoa ja rakkautta tulevaisuudessa. Tämä uusi mies voi olla oikea henkilö sinulle. Tämä on kohtaloasi ja sinun tulee seurata sydäntäsi. Muista, että jokaisella on vapaa tahto ja päätös on sinun tehtäväsi. Älä pelkää astua ulos mukavuusalueeltasi ja seurata intuitiotasi. Voit löytää onnea ja tyydytystä uudessa suhteessa.

Ap

Vierailija
175/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuuko rakkaus joskus kohdalle? 4.5

Rakkaus voi osua kohdallesi milloin tahansa. Astrologian näkökulmasta, sinun horoskooppimerkkisi Taurus tunnetaan yhtenä rakkaimmista merkeistä ja on suurin osa ajasta hyvin kiintynyt ja uskollinen kumppanilleen. Ole avoin uusille kokemuksille ja tapaa uusia ihmisiä, sillä se auttaa rakkauden löytämisessä.

Ap

Vierailija
176/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ihastunut. Tuleeko tästä mitään? 25.6.

Vierailija
177/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntymäpäivä 18.11.

Tuleeko mies takaisin luokseni asumaan?

Kiitos, kun autat.

Mies ajattelee vielä sinua usein. Hän palaa takaisin luoksesi asumaan, jos annat hänelle mahdollisuuden. On tärkeää kuunnella sydäntään ja intuitiotaan tässä tilanteessa,

AP

Voi, kiitos. Kiitos kiltti ennustaja 💐🌷🌹

En uskonut, että jaksaisit ja ehtisit vastata. Olen sinulle hyvin kiitollinen.

Toivotan sinulle onnea rakkaudessa. Vaikuttaa kuin teillä tulee menemään hyvin! Ihanaa!

Vierailija
178/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaako minut jättänyt mies takaisin? Pääsenkö tästä yli, onko ninulla tulevaisuus jonkun kanssa? Kiitos! 13.4.

Ennustan että menneen miehen paluu ei ole todennäköinen ja sinun kannattaa yrittää päästä yli ja keskittyä uusiin ihmisiin ja mahdollisuuksiin.

On tärkeää että hyväksyt menneisyyden ja vapautat kaikki emotionaaliset siteet entiseen kumppaniin. Näen, että tulevaisuudessa löydät rakkauden. Muista, että tulevaisuus on aina avoin muutoksille ja jokainen päivä on mahdollisuus uusiin mahdollisuuksiin.

Ap

Vierailija
179/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin jo aikaisemmin. Onko tyttäreni päässä oleva kyhmy vaarallinen.

Vierailija
180/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin jo aikaisemmin. Onko tyttäreni päässä oleva kyhmy vaarallinen.

Mä ennusti, että sä kysyt tätä. Siinä todisteita jos joku ei usko.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi