Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.
Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.
Kommentit (458)
Et varmaan sinäkään tiedä minulle, Yksikään ennustaja ei silminäkijä eikä shamani EI OLE tiennyt mitään !!
En oikein tiedä, mitä tehdä työni kanssa. Todella kuormittavaa nykyään.
Sanoisitko tähän asiaan jotakin? Kiitos.
10.3.
Vierailija kirjoitti:
Saanko Brad Pittin omakseni?
Et.
Vierailija kirjoitti:
Mihi olen kadottanut kotiavaimeni..
Se putosi kaupan pihalle.
Onko nykyinen suhde oikea mulle?
Onko bisnesideani kantava?
Vierailija kirjoitti:
Osuuko epäilykseni isyydestä oikeaan? 3.3.
Lapsi on niin isänsä näköinen, ettei isyydestä ole pienintäkään epäilystä: jokainen vastaantulija huomaa heti, kuka on lapsen isä.
Vierailija kirjoitti:
Saanko Brad Pittin omakseni?
Kyllä, mutta vain unelmissasi. Miestä ei voi omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Saanko vielä lisää lapsia? Tyttö / poika vauva?
Et saa. Odotat muunsukupuolista vauvaa, mutta valitettavasti se menee kesken niin alussa ettet edes tiennyt olevasi raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Syntymäpäivä 18.11.
Tuleeko mies takaisin luokseni asumaan?
Kiitos, kun autat.
PLEASE
PLEASE
PLEASE
Vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko lääkevaihto? Lähteekö ylikilot sen jälkeen? Tulivat lääkkeiden aikana.
28.4.
Lääkärisi tulee onnistumaan arviossaan siitä mikä lääke sopii sinulle parhaiten. Ylipainoon vaikuttaa monet muutkin tekijät lääkkeiden lisäksi, kuten ruokavalio, liikunta ja muut elämäntavat. Niihin voit vaikuttaa itse.
Näin kuitenkin että joudut taistelemaan painosi kanssa tulevaisuudessa.
Ap
Kiitos. Et taida ymmärtää, miten lääkkeet vaikuttavat ruokahaluun. Ne aiheuttavat ahmimista. Tuntuu mahdottomalta laihtua, kun jo samassa painossa pysyminen vaikuttaa mahdottomalta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eräs mies, jonka viestiä en aio katsoa, tahtoo minulle sanoa?
"Unohdit tyynyn alle lottokupongin, jolla voitit miljoona euroa. Voinko pitää rahat?"
Koska sadaan rauha Ukrainasn? Tarkka päivä,kiitos
Ap tais lopettaa vastaamisen vai?
Jatkan ennustamista huomenna. Kohtaloiden näkeminen henkisellä silmällä on hyvin uuvuttavaa puuhaa.
Ap
Miten miulle rakkaudessa? Kiitos. 3.9.
Vierailija kirjoitti:
Miten lasteni opinnot sujuvat
Sinun kannattaisi kysyä sitä heiltä itseltään ja viettää enemmän aikaa heidän kanssaan.
Näen ett he löytävät tulevaisuudessa menestyksekkään uran. Kuitenkin, heidän menestyksensä riippuu myös heidän ponnisteluistaan ja sitoutumisestaan opiskeluun. Muista, että universumi auttaa niitä, jotka auttavat itseään, joten kannustakaa heitä tekemään parhaansa.Muista, että universumi auttaa niitä, jotka auttavat itseään, joten kannusta heitä tekemään parhaansa.
Ap
Miten minun kirjahankkeelleni käy? 20.1
Vierailija kirjoitti:
Saadaanko asuntooni liittyvät ongelmat lopullisesti ratkaistua/ hoidettua?
Aistin, että asuntoosi liittyvät ongelmat tulevat ratkeamaan pian. Näen, että tähän liittyvät haasteet ovat olleet voimakkaasti läsnä elämässäsi ja ne ovat aiheuttaneet sinulle paljon stressiä. Kuitenkin, uskon, että lähitulevaisuudessa ongelmista ei enää tarvitse kärsiä. Voit olla levollisin mielin, sillä tulevaisuus näyttää valoisalta asunnon suhteen.
Ap
Näetkö tummentuvan taivaan venäjän yläpuolella?
21.9.