Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.
Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.
Kommentit (458)
Vierailija kirjoitti:
Jäänkö yksin?
On tärkeää pitää mielessä, että et koskaan ole yksin, vaikka elämässäsi ei olisi tällä hetkellä romanttista kumppania. On monia tapoja löytää yhteisöä ja ystäviä, jotka voivat tukea ja iloita elämästäsi kanssasi. Tulevaisuus voi aina yllättää meidät positiivisella tavalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Milloin löytyy rakkaus ja menemmekö naimisiin?
Näen merkkejä, että löydät rakkautta tulevina vuosina.
Mitä tulee naimisiinmenoon, se riippuu täysin sinun ja tulevan kumppanisi päätöksestä. On tärkeää, että otatte huomioon toistenne toiveet ja tarpeet ennen tärkeän päätöksen tekemistä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Tulenko enää koskaan terveeksi? 9.6.
Näen, että terveytesi paranee vähitellen ja tulet tuntemaan olosi paremmaksi. On tärkeää, että jatkat hoitoja ja noudatat lääkärin ohjeita. Vaikka paraneminen voi olla hidasta, toivoa ei kannata menettää. Muista pitää positiivinen asenne ja keskittyä hyvinvointiisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten minun kirjahankkeelleni käy? 20.1
Näetkö jotain kirjahankkeeseeni liittyen? Eli voisitko ennustaa tätä asiaa? Kiitos jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Lihooko ex-mieheni uusi nainen vielä entisestään?
Minun ennustukseni mukaan hän lihoo hieman enemmän tulevina kuukausina, mutta hän ei pysy lihavana loputtomiin. Tämä ei kuitenkaan ole tärkein asia, jonka sinun tulisi ajatella tai huolestua. On parempi keskittyä omaan elämääsi ja hyvinvointiisi kuin ex-miehesi uuden naisen ulkonäköön.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Miten mun talokauppojen käy?
Tällä hetkellä on ostajan markkinat. Ensi vuonna tulee olemaan myyjän.
Se miten talokauppojesi lopuksi käy, riippuu siitä miten paljon olet valmis joustamaan.
Ap
Missä päin Suomea on asuntokaupoissa ensi vuonna myyjän markkinat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Miten mun talokauppojen käy?
Tällä hetkellä on ostajan markkinat. Ensi vuonna tulee olemaan myyjän.
Se miten talokauppojesi lopuksi käy, riippuu siitä miten paljon olet valmis joustamaan.
Ap
Missä päin Suomea on asuntokaupoissa ensi vuonna myyjän markkinat?
Pk-seudulla ja kehyskunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eräs mies, jonka viestiä en aio katsoa, tahtoo minulle sanoa?
Tämä mies tahtoo ilmaista sinulle tunteitaan tai pyytää sinua johonkin. Viestin tarkkaa sisältöä en näe, mutta se saattaa sisältää jonkinlaisen pyynnön tai ehdotuksen.
Ap
Mitä mieltä olet ystävyyssuhteestani leskimieheen?
Saanko pitää nykyisen työpaikkani?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löydät Jeesuksen elämääsi. Raamattu kehottaa pysymään etäällä ennustamisista.
Raamatussa, niin vanhassa kuin uudessa testamentissakin on runsaasti ennustuksia, ja ennustamista harrastaa paljon ns. "pyhät miehet". Jeesuskin ennusti. Samoin osa hänen opetuslapsistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Haluaisin saada lisätietoa uraan liittyen. Vaihdanko alaa ja milloin saan töitä?
Sinulla on lahjakkuutta monilla aloilla, joten sinulla on runsaasti vaihtoehtoja uran suhteen. Tällä hetkellä näen, että on olemassa mahdollisuus uuteen uraan, mutta sinun on tehtävä tarkkaa harkintaa ja punnittava vaihtoehtoja.
Mitä tulee siihen, milloin löydät uuden työpaikan, näen että sinulla on hyvät mahdollisuudet löytää uusi työpaikka lähitulevaisuudessa, kunhan olet valmis tarttumaan tilaisuuteen. Ole rohkea ja luota itseesi, niin hyvä onni on puolellasi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä on etsimäni tavara?
Näen jonkinlaisen esineen olevan lähistölläsi, lähellä sinua tai ehkä jossain huoneessa, jota olet hiljattain käyttänyt. Yritä muistella, missä olet käyttänyt sitä viimeksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet ystävyyssuhteestani leskimieheen?
Saanko pitää nykyisen työpaikkani?
Leskimies on ihastunut sinuun ja työpaikkasi säilyy.
Varkaat puhdistivat kotini.Onko mahdollisuutta saada ne kiinni vaikka en tavaroja saakaan takaisin ? Olen vaan niin surulinen.Myös se asianajaja Suomessa joka vei kallita tavaroja kotoani. 29.9
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö veloistani eroon
Koska löydän elämänkumppanin
Syyskuun 6 synt
Jos haluat löytää elämänkumppanin ja päästä eroon veloistasi, sinun on aloitettava tekemään tarvittavat muutokset elämässäsi. Sinun on keskityttävä itseesi, parannettava taloudellista tilannettasi ja luotava terveellisempiä ihmissuhteita. Muista kuitenkin, että elämänkumppanin löytäminen ei ole taattu, eikä veloista pääseminen ole aina helppoa. Sinun on oltava valmis tekemään tarvittavat uhraukset ja työskentelemään ahkerasti päästäksesi tavoitteisiisi.
Ap
Hukassa...