Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.
Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.
Kommentit (458)
Vierailija kirjoitti:
Mikä rooli ajatuksissani olevalla henkilöllä on elämässäni myöhemmin.
Huhtikuun loppu.
Ajatuksissasi olevalla henkilöllä on merkittävä rooli elämässäsi myöhemmin. Tämä henkilö toimii inspiraationa ja motivoi sinua saavuttamaan tavoitteitasi. Hän voi myös auttaa sinua näkemään asioita eri tavalla ja löytämään uusia mahdollisuuksia. Kuitenkin on tärkeää, että et aseta liikaa painoa yhden henkilön merkitykseen elämässäsi, sillä elämä on täynnä yllätyksiä ja uusia tilaisuuksia.
Ap
Saammeko muutettua ja työtä muualta?
Vierailija kirjoitti:
Osuuko epäilykseni isyydestä oikeaan? 3.3.
Suosittelen isyyden vahvistamista DNA-testin avulla. On tärkeää käsitellä tällaiset asiat avoimesti ja rehellisesti, jotta voidaan varmistaa lapsen oikeudet ja hyvinvointi. Lopullinen totuus voidaan löytää vain asianmukaisen testauksen ja keskustelun avulla.
Ap
18.4.
Toteutuuko se asia, mistä olen unelmoinnut jo monta vuotta? Pystytkö näkemään mikä on syy, miksi ei toteudu? Kyseessä on se asia, mitä jo "korjattiin" vuonna 2012. Mutta se ei auttanut mitään. Onko turhaa edes unelmoida asian toteutumisesta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olen nykyään niin totaalisen väsynyt kaikesta ihmisiin liittyvästä, kuten kyläilystä, ja ihan työstäkin?
Väsymyksesi on henkistä. Se johtuu siitä, että tarvitset lisää aikaa itsellesi ja henkilökohtaiselle kasvulle. Elämäsi on ajoittain hyvin hektistä ja ihmisiin liittyvät velvollisuudet tuntuvat joskus ylivoimaisilta. On tärkeää että huolehdit itsestäsi, jotta voit jaksaa auttaa muita. Ehkä voit harkita lepoa, meditaatiota tai muita henkilökohtaisen kasvun keinoja, jotka auttavat sinua löytämään tasapainon elämässäsi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko näkyvissä muutoksia rakkausrintamassa. 9.5.
Näen, että tulevina viikkoina sinä tapaat uuden henkilön, joka herättää kiinnostuksesi. On kuitenkin tärkeää, että pidät mielessäsi oman arvosi ja toiveesi suhteessa tulevaan kumppaniisi. Pidä mielessäsi myös, että rakkaussuhteet vaativat vaivannäköä ja kommunikointia, jotta ne voivat kestää ajan mittaan. Ole avoin uusille kokemuksille ja luota intuitioosi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saanko vielä lisää lapsia? Tyttö / poika vauva?
Näen, että sinulla on mahdollisuus saada lapsia tulevaisuudessa. Lopullinen tulos riippuu monista tekijöistä, mukaan lukien omat henkilökohtaiset valintasi ja tapahtumien kulku.
Ennustan, että hän tulisi olemaan tyttö.
Ap
Miten käy yritykselleni tulevaisuudessa?
Pääsenkö veloistani eroon.
Koska löydän kumppanin
Millaiset ihmiset maksavat ennustuksista?
Oletko vielä paikalla. Vieläkö ennustat?
Minä vuonna Suomeen tulee Sharia laki ja teokratia?
Mitä Sanna Marinille tapahtuu? Sanna Marinin syntymäpäivä on 16.11.
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö veloistani eroon.
Koska löydän kumppanin
Pääset veloistasi eroon, mutta siihen menee vielä aikaa. Ole kärsivällinen. Kumppanin löytymiseen ei ole enää pitkä aika, pidä hyvää huolta itsestäsi odotellessasi.
Vierailija kirjoitti:
Miten käy yritykselleni tulevaisuudessa?
Päädyt lopettamaan yrityksesi ja pidät sitä hyvänä päätöksenä, luulen mä.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuo humpuukisi.
Tiedostan, että joillekin ennustaminen saattaa vaikuttaa humpuukilta. Minulla on kuitenkin monia tyytyväisiä asiakkaita, ja moni heistä on sanomansa mukaan saanut suurta apua ennustuksistani. Asiakkaiden joukossa on myös suuryritysten johtotehtävissä olevia henkilöitä. He ovat antaneet palautetta, että pörssi- ja talousennusteeni ovat huomattavasti parempia kuin pankkien analyytikoiden.
Huomioittehan sitten, että ennustajan palveluita tulisi käyttää ainoastaan viihteenä. Vaikka ennustukset voivat olla hyödyllisiä ohjenuoria, kukaan ei voi taata tulevaisuuden tapahtumia ja kenenkään ennustukset eivät aina toteudu. Lopulta jokainen on vastuussa omista teoistaan, vaikka olisikin tehnyt päätöksensä ennustuksen perusteella.
AP
AP
Naurattaa. Puoli tunti meni umpeen 7.4.2023 klo 20.23. Haloo?
Vierailija kirjoitti:
Onko nykyinen suhde oikea mulle?
Onko bisnesideani kantava?
Ap olen täällä, kiva että tulit vielä takaisin ennustamaan ja toivottavasti ehdit katsoa minulle. ^^
Vierailija kirjoitti:
Hajooko Suomen uusi hallitus 14.4.24.?
22.5.
En voi antaa noin tarkkaa ennustusta pitkälle tulevaisuuteen. Poliittiset tapahtumat ja päätökset voivat vaikuttaa hallituksen koossapysymiseen tai hajoamiseen, mutta ne ovat monimutkaisia ja riippuvat monista tekijöistä, joita ei kaikkia ole mahdollista ennustaa.
AP
Saammeko suvun hiukan venähtäneet perintöasiat vietyä loppuun puolentoista vuoden sisällä vai vieläkö on odotettavissa yllätyksiä?