Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.

Vierailija
07.04.2023 |

Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.

Kommentit (458)

Vierailija
81/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vastaus samaan kysymykseen poikkeaa jos kysyjä on syntynyt 30.10. tai 3.5.?

Mullekin tulee mieleen että se koittaa houkutella jonkun tunttunsa, jonka synttärit tietää, kysymään jotain henkilökohtaista? Tyyliin "saako J-P tietää että petin häntä V:n kanssa? 24.12."

Vierailija
82/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaako minut jättänyt mies takaisin? Pääsenkö tästä yli, onko ninulla tulevaisuus jonkun kanssa? Kiitos! 13.4.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänkö yksin?

Vierailija
84/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en kylläkään ole menossa Englantiin ruuhkien aikaan juuri siksi, että siellä on ne ruuhkat :D Mutta vastaaja ei varmaan ollutkaan ap.

Vierailija
85/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuuko lääkevaihto? Lähteekö ylikilot sen jälkeen? Tulivat lääkkeiden aikana.

28.4.

Lääkärisi tulee onnistumaan arviossaan siitä mikä lääke sopii sinulle parhaiten. Ylipainoon vaikuttaa monet muutkin tekijät lääkkeiden lisäksi, kuten ruokavalio, liikunta ja muut elämäntavat. Niihin voit vaikuttaa itse.

Näin kuitenkin että joudut taistelemaan painosi kanssa tulevaisuudessa.

Ap

Vierailija
86/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en kylläkään ole menossa Englantiin ruuhkien aikaan juuri siksi, että siellä on ne ruuhkat :D Mutta vastaaja ei varmaan ollutkaan ap.

Ap häipyi. Puoli tuntia meni jo.

Vierailija
87/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin löytyy rakkaus ja menemmekö naimisiin?

Vierailija
88/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenko enää koskaan terveeksi? 9.6.

Vierailija
89/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihooko ex-mieheni uusi nainen vielä entisestään?

Vierailija
90/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevan hallituksen kokoonpano?

Miten Ukrainan sota päättyy?

Näen tähtikarttojen kautta, että seuraava hallituskokoonpano tulee olemaan KOK, PS ja KESK, jotka yhdessä muodostavat hallituksen. Tämä hallitus tulee olemaan vahva ja päättäväinen, ja he tulevat tekemään tärkeitä päätöksiä maan tulevaisuuden kannalta.

Ukrainan sodasta näen että se päättyy syksyllä Venäjän tappioon.

Ap

Vierailija
91/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa paikassa tulen asumaan tulevaisuudessa?

8.4.

Katsotaanpa, mitä tähdet sanovat. Näen paljon vihreää ympärilläsi, joten uskon, että tulet asumaan jossain luonnonläheisessä paikassa, ehkä metsän tai järven lähellä. Näen myös paljon valoa, joten voisi olla mahdollista, että tulet asumaan aurinkoisella alueella. Tämä voi merkitä, että tulet muuttamaan pois nykyisestä asuinpaikastasi, mutta uusi paikka tuntuu kodilta.

Ap

Vierailija
92/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eräs mies, jonka viestiä en aio katsoa, tahtoo minulle sanoa?

Vierailija
93/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko paikan 1. sieltä mihin toivon pääseväni ja 2. missä haluaisin olla nyt? Onnistuuko molemmat vai vain toinen, kumpi?

Löydät paikan, jota et osannut kuvitellakaan, mutta joka tuntuu sinulle juuri oikealta. Mitä tulee siihen, että haluat olla kahdessa eri paikassa samaan aikaan, on tärkeää muistaa, että olemme vain ihmisiä ja meillä on rajallinen kyky hallita elämäämme.

Ap

Vierailija
94/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Haluaisin saada lisätietoa uraan liittyen. Vaihdanko alaa ja milloin saan töitä?

Vierailija
95/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on etsimäni tavara?

Vierailija
96/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenkö veloistani eroon

Koska löydän elämänkumppanin

Syyskuun 6 synt

Vierailija
97/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukan Poimija kirjoitti:

Saanko illalla saunan jälkeen?

Näen, että sinulla oll kohtalaiset mahdollisuudet. Lopputulos riippuu aina siitä miten itse toimit.

Ap

Vierailija
98/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua koskaan hävetä tarjota fuulaasi herkkäuskoisille ihmisille?

Osa ei ota sitä viihteenä.

Vierailija
99/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako minun aloittaa kirjan kirjoittamisprojekti? 15.2.

Horoskooppimerkkisi kertoo minulle, että sinulla on erityinen lahjakkuus kirjoittamisessa ja luovassa ilmaisussa. Mutta samalla minun on sanottava, että kirjan kirjoittaminen on suuri haaste ja vaatii paljon työtä ja omistautumista. Sinun täytyy olla valmis käyttämään paljon aikaa ja vaivaa projektisi eteen, ja sinun täytyy olla sitoutunut saattamaan se loppuun asti.

Tämä on tärkeä päätös, joka vaikuttaa elämääsi pitkään aikaan.

Ap

Vierailija
100/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö Miladyn? Missä hän on nyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi