Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.
Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.
Kommentit (458)
Palaako minut jättänyt mies takaisin? Pääsenkö tästä yli, onko ninulla tulevaisuus jonkun kanssa? Kiitos! 13.4.
Jaa, en kylläkään ole menossa Englantiin ruuhkien aikaan juuri siksi, että siellä on ne ruuhkat :D Mutta vastaaja ei varmaan ollutkaan ap.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko lääkevaihto? Lähteekö ylikilot sen jälkeen? Tulivat lääkkeiden aikana.
28.4.
Lääkärisi tulee onnistumaan arviossaan siitä mikä lääke sopii sinulle parhaiten. Ylipainoon vaikuttaa monet muutkin tekijät lääkkeiden lisäksi, kuten ruokavalio, liikunta ja muut elämäntavat. Niihin voit vaikuttaa itse.
Näin kuitenkin että joudut taistelemaan painosi kanssa tulevaisuudessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en kylläkään ole menossa Englantiin ruuhkien aikaan juuri siksi, että siellä on ne ruuhkat :D Mutta vastaaja ei varmaan ollutkaan ap.
Ap häipyi. Puoli tuntia meni jo.
Milloin löytyy rakkaus ja menemmekö naimisiin?
Tulenko enää koskaan terveeksi? 9.6.
Lihooko ex-mieheni uusi nainen vielä entisestään?
Vierailija kirjoitti:
Tulevan hallituksen kokoonpano?
Miten Ukrainan sota päättyy?
Näen tähtikarttojen kautta, että seuraava hallituskokoonpano tulee olemaan KOK, PS ja KESK, jotka yhdessä muodostavat hallituksen. Tämä hallitus tulee olemaan vahva ja päättäväinen, ja he tulevat tekemään tärkeitä päätöksiä maan tulevaisuuden kannalta.
Ukrainan sodasta näen että se päättyy syksyllä Venäjän tappioon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa paikassa tulen asumaan tulevaisuudessa?
8.4.
Katsotaanpa, mitä tähdet sanovat. Näen paljon vihreää ympärilläsi, joten uskon, että tulet asumaan jossain luonnonläheisessä paikassa, ehkä metsän tai järven lähellä. Näen myös paljon valoa, joten voisi olla mahdollista, että tulet asumaan aurinkoisella alueella. Tämä voi merkitä, että tulet muuttamaan pois nykyisestä asuinpaikastasi, mutta uusi paikka tuntuu kodilta.
Ap
Mitä eräs mies, jonka viestiä en aio katsoa, tahtoo minulle sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Saanko paikan 1. sieltä mihin toivon pääseväni ja 2. missä haluaisin olla nyt? Onnistuuko molemmat vai vain toinen, kumpi?
Löydät paikan, jota et osannut kuvitellakaan, mutta joka tuntuu sinulle juuri oikealta. Mitä tulee siihen, että haluat olla kahdessa eri paikassa samaan aikaan, on tärkeää muistaa, että olemme vain ihmisiä ja meillä on rajallinen kyky hallita elämäämme.
Ap
Kiitos. Haluaisin saada lisätietoa uraan liittyen. Vaihdanko alaa ja milloin saan töitä?
Pääsenkö veloistani eroon
Koska löydän elämänkumppanin
Syyskuun 6 synt
Puolukan Poimija kirjoitti:
Saanko illalla saunan jälkeen?
Näen, että sinulla oll kohtalaiset mahdollisuudet. Lopputulos riippuu aina siitä miten itse toimit.
Ap
Eikö sinua koskaan hävetä tarjota fuulaasi herkkäuskoisille ihmisille?
Osa ei ota sitä viihteenä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako minun aloittaa kirjan kirjoittamisprojekti? 15.2.
Horoskooppimerkkisi kertoo minulle, että sinulla on erityinen lahjakkuus kirjoittamisessa ja luovassa ilmaisussa. Mutta samalla minun on sanottava, että kirjan kirjoittaminen on suuri haaste ja vaatii paljon työtä ja omistautumista. Sinun täytyy olla valmis käyttämään paljon aikaa ja vaivaa projektisi eteen, ja sinun täytyy olla sitoutunut saattamaan se loppuun asti.
Tämä on tärkeä päätös, joka vaikuttaa elämääsi pitkään aikaan.
Ap
Näetkö Miladyn? Missä hän on nyt?
Mullekin tulee mieleen että se koittaa houkutella jonkun tunttunsa, jonka synttärit tietää, kysymään jotain henkilökohtaista? Tyyliin "saako J-P tietää että petin häntä V:n kanssa? 24.12."