Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.

Vierailija
07.04.2023 |

Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.

Kommentit (458)

Vierailija
61/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy yritykselleni jota olen perustamassa? Saanko parisuhteen unelmieni miehen kanssa?

Vierailija
62/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä työ näistä kolmesta työtarjouksesta johtaa elämänlaadun kannalta parhaaseen lopputulokseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huominen lottorivi:

Olen nähnyt tulevaisuuteen ja voin kertoa sinulle, että huomisen lottonumerot ovat 3, 8, 14, 21, 27, 33 ja 39. Muista, että tulevaisuus on aina muuttuva ja ennustukseni saattavat muuttua, jos jotain merkittävää tapahtuu. Suosittelen käyttämään näitä numeroita harkiten ja omalla vastuullasi.

Ap

Vierailija
64/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löydät Jeesuksen elämääsi. Raamattu kehottaa pysymään etäällä ennustamisista.

Vierailija
65/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt pieraisen, tuleeko samalla lusikallinen housuun?

1.1.1862

Vierailija
66/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiertääkö helteet suomen ensi kesänä kuten toiset ovat ennustaneet? 22.5

Kyllä. Horoskooppimerkkien sijainti taivaankannella viittaa siihen, että Suomi tulee kokemaan monia lämpimiä päiviä ensi kesänä.

Ap

Vierailija
67/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydänkö elämäni rakkautta? Milloin? Mistä?

Vierailija
68/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenkö veloistani eroon.koska löydän kumppanin?

Vierailija
69/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennustapa syntymäpäiväni!

On hyvin vaikeaa arvailla tarkkaa syntymäpäivääsi, mutta voin yrittää ennustaa päivämäärääsi astrologisten tietojen ja intuitiivisten aistieni perusteella. Saan vahvan intuitiivisen tuntemuksen, että syntymäpäiväsi on 15. päivä kesäkuuta.

Ap

Vierailija
70/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako lähteä treffeille miehen kanssa joka juuri kysyi? Petynkö pahasti? Haluaako vain seksiä mikä ei tee minuun vaikutusta?

Vierailija
71/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vastaus samaan kysymykseen poikkeaa jos kysyjä on syntynyt 30.10. tai 3.5.?

Vierailija
72/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenkö veloistani eroon,löydänkö kumppanin ja koska

Syyskuun 6

Vierailija
73/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tää syöksykierre loppuu 15.5

Tähtiin ja astrologiaan liittyvät ennusteet eivät voi antaa tarkkaa vastausta tähän kysymykseen, sillä monet tekijät voivat vielä vaikuttaa tulevaisuuden tapahtumiin. Syöksykierteen kesto riippuu monista asioista, kuten esimerkiksi omista valinnoistasi. Jokainen yksilö on vastuussa omasta elämästään ja voi tehdä valintoja, jotka vaikuttavat tulevaisuuteen. Muista, että elämässä on aina ylä- ja alamäkiä, ja voit löytää voimaa ja inspiraatiota kääntääksesi asioita parempaan suuntaan, vaikka se vaatisi jonkin verran työtä.

Ap

Vierailija
74/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären päässä kyhmy. Onko vaarallinen.

Vierailija
75/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulle oikea ratkaisu lähteä pois vanhasta suhteesta tämän toisen miehen matkaan?

Vierailija
76/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.9.

Vierailija
77/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huominen lottorivi:

Menee jakoon niin monelle, ettei kannata.

Vierailija
78/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aika varattuna lääketieteellisiin tutkimuksiin. Minkä diagnoosin saan?

Olen syntynyt keskiviikkona.

Jos syntymäpäiväsi todellakin oli toissa päivänä, tulevaisuutesi ei näytä kovin kirkkaalta.

Toivon, että lääketieteelliset tutkimukset auttavat sinua löytämään parhaan mahdollisen hoidon ja paranemaan nopeasti.

Ap

Vierailija
79/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuko rakkaus joskus kohdalle? 4.5

Vierailija
80/458 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihi olen kadottanut kotiavaimeni..

Valitettavasti en nyt onnistu näkemään paikkoihin, joissa avaimesi saattaisi olla. Voit yrittää muistella, missä olet viimeksi käyttänyt avaimiasi, ja tarkistaa ympäröivät alueet huolellisesti. On myös hyvä kysyä muilta perheenjäseniltä tai kavereilta, ovatko he ehkä nähneet avaimiasi tai siirtäneet niitä vahingossa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme