Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.
Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.
Kommentit (458)
Saanko vielä lisää lapsia? Tyttö / poika vauva?
Minä haluaisin kuulla, miten matkani Englantiin menee.
Hajooko Suomen uusi hallitus 14.4.24.?
22.5.
Syntymäpäivä 18.11.
Tuleeko mies takaisin luokseni asumaan?
Kiitos, kun autat.
Vierailija kirjoitti:
Saanko Brad Pittin omakseni?
Synt. 28.8.
Ja en ole David Finch.
Miten suhdeviritelmäni käy?
6.12
Juljus kirjoitti:
Miten mun talokauppojen käy?
Tällä hetkellä on ostajan markkinat. Ensi vuonna tulee olemaan myyjän.
Se miten talokauppojesi lopuksi käy, riippuu siitä miten paljon olet valmis joustamaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saanko Brad Pittin omakseni?
Jos riennät nopeasti Los Angelesiin ja ennätät tavata hänet ennen kuin hän lähtee lomalle, mahdollisuutesi on 50/60 eli 83%
Vierailija kirjoitti:
Ap,olet huijari.
Tietenkin on...
Vierailija kirjoitti:
Milloin elämäni muuttuu? Haluan vaihtaa asuinpaikkaa ja löytää minulle tärkeitä ihmisiä ennen kaikkea.
Maaliskuun loppu.
Vaihtamalla asuinpaikkaa ja tutustumalla uusiin avaat uusia mahdollisuuksia ja löydät uuden merkityksen elämääsi. On tärkeää pitää mielessä, että elämänmuutos vaatii paljon työtä ja vaivaa, mutta palkitsee onnistuessaan. Sinun kannattaa keskittyä tekemään tarvittavat toimet kohti haluamaasi muutosta ja luottaa, että hyvä tulee.
Elämäsi voisi muuttua vaikka tällä hetkellä, se on itsestäsi kiinni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin kuulla, miten matkani Englantiin menee.
Englannissa on jonkin verran euroviisuhumua. Jos välttämmään pahimmat ruuhkat, matkasi onnistuu super hyvin.
Paranenko enää ikinä kroonisista kivuista?
Vierailija kirjoitti:
Osuuko epäilykseni isyydestä oikeaan? 3.3.
Kyllä. Naapurin Kale on tulevan lapsenne isä.
Paljon onnea perheenlisäyksestä!
Vierailija kirjoitti:
Paranenko enää ikinä kroonisista kivuista?
Tulet saamaan uuden lääkkeen, joka tulee auttaman hieman.
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö koskaan onnellisesti naimisiin?
En voi ennustaa tulevaisuuttasi tarkasti, koska voit vaikuttaa tulevaisuuteesi omilla teoillasi.
Keskitä energiasi kehittääksesi itseäsi ja rakentaaksesi vahvan suhteen tulevaa kumppaniasi varten, ja usko sydämessäsi siihen, että tulevaisuus todellakin voi olla onnellinen sinulle.
Ap
Onko näkyvissä muutoksia rakkausrintamassa. 9.5.