Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.
Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.
Kommentit (458)
RM85 kirjoitti:
Miten heinäkuu sujuu kohdallani?
Heinäkuu tuo mukanaan monia haasteita. Ei tule olemaan helppoa.
Ap
Tulevan hallituksen kokoonpano?
Miten Ukrainan sota päättyy?
Millaisessa paikassa tulen asumaan tulevaisuudessa?
8.4.
Saanko paikan 1. sieltä mihin toivon pääseväni ja 2. missä haluaisin olla nyt? Onnistuuko molemmat vai vain toinen, kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Toteutuuko suunnitelmani syksyllä? 19.8.
Kyllä, jos alat tästä hetkestä lähtien valmistautumaan tuleviin suunnitelmiisi.
Ap
Saanko illalla saunan jälkeen?
Puolukan Poimija kirjoitti:
Saanko illalla saunan jälkeen?
et
Kannattaako minun aloittaa kirjan kirjoittamisprojekti? 15.2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän voi syntymäpäivää laittaa. Haluaisin tietää menenkö asumaan ulkomaille.
29.9.
Näen, että ulkomaille muuttaminen on mahdollisuus, joka voi tulla sinun eteesi tulevaisuudessa. Näen sinun olemuksesi Ruotsissa ja Englannissa. Lopullinen päätös on kuitenkin sinun tehtäväsi. Tulevaisuutta ei vielä olla lyöty lukkoon.
Ihanaa.Kiitos. Just näin. Asun Ruotsissa.
Löytääkö palstauli ikinä rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako minun aloittaa kirjan kirjoittamisprojekti? 15.2.
En ole ennustaja, mutta sanon, että kyllä kannattaa! Vaikka sitä ei julkaistaisikaan, se on silti arvokas harrastus. Kirjoita, anna mennä. :)
Haluaisin vielä rakastua. Onko sellaista näköpiirissä? 30.3.
Vierailija kirjoitti:
Olenko onnellisempi uudessa asunnossani kuin nykyisessä asunnossani? Olen syntynyt 5.7.
Uusi asunto tulee tuomaan positiivisia muutoksia elämääsi. Se tuo mukanaan uusia kokemuksia ja ympäristön, joka voi auttaa sinua löytämään uusia tapoja rentoutua ja nauttia elämästä. Muista kuitenkin, että onnellisuus tulee usein sisältä päin, eikä vain ulkoisista tekijöistä.
Ap
Saadaanko asuntooni liittyvät ongelmat lopullisesti ratkaistua/ hoidettua?
Mikä rooli ajatuksissani olevalla henkilöllä on elämässäni myöhemmin.
Huhtikuun loppu.
Vierailija kirjoitti:
Saako lapseni kesäksi työpaikan?
2.5
En voi taata että hän löytää työpaikan. Kesätyön hankkiminen vaatii hieman vaivannäköä ja sitkeyttä.
Muista, että on tärkeää, että lapsesi etsii työpaikkaa, joka vastaa hänen taitojaan ja kiinnostuksiaan. Muuten se ei tule onnistumaan.
Ap
Osuuko epäilykseni isyydestä oikeaan? 3.3.
Miksi olen nykyään niin totaalisen väsynyt kaikesta ihmisiin liittyvästä, kuten kyläilystä, ja ihan työstäkin?
Onnistuuko lääkevaihto? Lähteekö ylikilot sen jälkeen? Tulivat lääkkeiden aikana.
28.4.