Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.
Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.
Kommentit (458)
Vierailija kirjoitti:
Onko tää pelleily ap jotenkin hauskaa? Oletko huomiosta nauttiva narsku?
Ei mutta sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Miltä näyttää tulevaisuus. Surullista ja ankeaa ollut pitkään.
18.10.
Näen, että tulevaisuudessa surullisuus ja ankeus jatkuvat, mutta samalla näen valonpilkahduksia ja mahdollisuuksia uusiin alkuun. On tärkeää löytää tapoja löytää iloa ja merkityksellisyyttä pienistä asioista ja olla yhteydessä läheisiin ihmisiin. Muutoksen tuulet puhaltavat ja uusia mahdollisuuksia on luvassa, mutta niiden saavuttaminen vaatii rohkeutta ja sinnikkyyttä. Ole kärsivällinen ja luota siihen, että parempia aikoja on tulossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi kiltti ennustaja, katso mullekin. Mitä näet rakkauteen, 13 vuotta yksinoloa ja välillä pelkkää selviytymistä. Terveyskin reistaa.
Kiitos Hyvää pääsiäistä
Näen, että tulevaisuudessa löydät rakkautta, mutta se vaatii kärsivällisyyttä ja avoimuutta uusille kokemuksille. Vaikka oletkin ollut pitkään yksin, niin uskon, että tulet löytämään jonkun sopivan kumppanin. Terveysasiat saattavat tuoda haasteita, mutta sinulla on vahva sisu ja kyky selviytyä vastoinkäymisistä. Muista huolehtia itsestäsi ja ottaa tarvittaessa apua vastaan. Hyvää pääsiäistä sinullekin!
Vierailija kirjoitti:
Miten käy meidän kahden karanneen suhteen? Elätän toivoa. Tilanne raastaa. 2.8.
Alku huumaa, on kuumaa.
Vanhan suhteet "syövät" sisältä liikaa.
Olkaa täysin rehellisiä entisille kumppaneillenne , kaikesta .Vain siten voitte aloittaa puhtaalta pöydältä.
Muista kunnioittaa vanhimman lapsesi toivetta....
Kyllä teistä onnellisia tulee.
Vierailija kirjoitti:
Toteutuuko salainen toiveeni ihastukseni?
Näen, että toiveesi ihastuksesi toteutumisesta voi käydä toteen, mutta se vaatii rohkeutta ja aktiivisuutta sinulta. Jos haluat ihastuksesi huomaavan sinut ja mahdollisesti tuntevan samoin, sinun täytyy ottaa ensimmäinen askel ja osoittaa hänelle kiinnostusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap. Miten tää homma menee?
18.12
Hyvin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saanko pääsiäismunaa
Kyllä, näen että sinä tulet saamaan monia pääsiäismunia tänä vuonna. Nauti niistä ilolla!
Ap
Tiesitkö, että puoli tuntia venyy vuorokaudeksi?
Kumpi voittaa, Venäjä tai Ukraina?
Vierailija kirjoitti:
Haluaako ihastukseni vielä jotain mun Kaa?
6.9.
Näen, että ihastuksellasi on joitain toiveita, jotka liittyvät sinuun. Jos olet kiinnostunut saamaan selville, voisit kysyä häneltä suoraan.
Ap
Ennusta oikea lottorivi. Jos et ole huijari, pystyt kyllä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aika varattuna lääketieteellisiin tutkimuksiin. Minkä diagnoosin saan?
Olen syntynyt keskiviikkona.
Jos syntymäpäiväsi todellakin oli toissa päivänä, tulevaisuutesi ei näytä kovin kirkkaalta.
Toivon, että lääketieteelliset tutkimukset auttavat sinua löytämään parhaan mahdollisen hoidon ja paranemaan nopeasti.
Ap
Tarkennettakoon, että keskiviikkoja on elämäni aikana ollut monta. Yhtenä niistä minä synnyin pois äitini kohdusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toteutuuko salainen toiveeni ihastukseni?
Näen, että toiveesi ihastuksesi toteutumisesta voi käydä toteen, mutta se vaatii rohkeutta ja aktiivisuutta sinulta. Jos haluat ihastuksesi huomaavan sinut ja mahdollisesti tuntevan samoin, sinun täytyy ottaa ensimmäinen askel ja osoittaa hänelle kiinnostusta.
Ap
Kiitos kannustuksesta! Hyvää pääsiäistä!
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei vastaa puhelimeen. Asumme työn vuoksi eri paikkakunnilla. Tuleeko meille ero vai palaammeko vielä yhteen?
2144
Näen, että suhteessanne on vakavia ongelmia. Tämä tilanne voi johtaa jopa eroon. On kuitenkin mahdollista pelastaa suhde, jos molemmat sitoutuvat tekemään töitä sen eteen ja parantamaan kommunikointia. Keskustelkaa avoimesti tunteistanne ja pyrkikää löytämään yhteinen ratkaisu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaako ihastukseni vielä jotain mun Kaa?
6.9.Näen, että ihastuksellasi on joitain toiveita, jotka liittyvät sinuun. Jos olet kiinnostunut saamaan selville, voisit kysyä häneltä suoraan.
Ap
Ympäripyöreitä vastauksia. Sinun täytyy olla huijari.
Vierailija kirjoitti:
Tulenko perustamaan ydinperheen nykyisen kumppanin kanssa? Hänellä on sitoutumiskammo. Täytän pian 40-v., enkä voi oikein odottaa loputtomiin.
Tulet raskaaksi alkukesällä.
Lapsenne syntyy maaliskuussa -24. Poika.
Lapsi yhdistää teidät täydelliseksi perheeksi
Terv . Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on naapurini kissan nimi?
Mosse.
Terv. Ap
Näen, että tulevaisuudessa et tule pääsemään treffeille Madonnan kanssa, koska hänen ympärillään pyörii jo monia nuoria ja komeita miehiä. Ehdotan, että sen sijaan, että tavoittelisit julkkiksia, keskittyisit mieluummin merkityksellisten suhteiden rakentamiseen tavallisten ihmisten kanssa.
Ap