Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.
Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.
Kommentit (458)
Minulle riitti tältä päivältä. Hyvää pääsiäistä kaikille!
Välttäkää trollien ruokkimista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni?
Ei.
Vaan kumppanisi salarakas.
Eroa välittömästi.
Terv. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni?
Ei.
Vaan kumppanisi salarakas.
Eroa välittömästi.Terv. Ap
Harrastatko identiteettivarkautta?
Jos Pinokkio sanoo nenänsä kasvavan, niin kasvaako se?
Ennusta nyt alkajaisiksi mitä haluan kysyä ja vastaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Jos Pinokkio sanoo nenänsä kasvavan, niin kasvaako se?
Ei. Pinokkio on fiktiivinen hahmo eikä ole todellinen henkilö, joten hänen väitteensä nenänsä kasvamisesta on myös fiktiivinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aiotko jatkaa?
Olen miettinyt uuden ketjun alottamista koska moni jolle jäi vastaamatta ei tietäisi sitten tulla tänne lukemaan ennustustaan.
Ap
Löydänkö vielä miehen. Muutanko jonnekin.
Ovatko syöpätutkimusteni tulokset hyvän- vai pahanlaatuisia?
Onko minulle luvassa rakkautta? Tuleeko suhteesta helppo vai vaikea? 11.8.
Vierailija kirjoitti:
Saavatko kaksi serkkuani sovittua välillään olevat sisarusriitansa ennen kuolemaansa ja voinko itse tehdä jotain, jotta ystävystyvät jälleen?
Turhaan puutut toisten asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä rooli ajatuksissani olevalla henkilöllä on elämässäni myöhemmin.
Huhtikuun loppu.
Ajatuksissasi olevalla henkilöllä on merkittävä rooli elämässäsi myöhemmin. Tämä henkilö toimii inspiraationa ja motivoi sinua saavuttamaan tavoitteitasi. Hän voi myös auttaa sinua näkemään asioita eri tavalla ja löytämään uusia mahdollisuuksia. Kuitenkin on tärkeää, että et aseta liikaa painoa yhden henkilön merkitykseen elämässäsi, sillä elämä on täynnä yllätyksiä ja uusia tilaisuuksia.
Ap
Thanks. Tällä tyypillä on jo nyt ollut tämän tyyppistä vaikutusta. Itse tietenkin toivoisin myös rakkaudellista välillemme. Ei ainakaan vielä olla siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ennusta oikea lottorivi. Jos et ole huijari, pystyt kyllä siihen.
3, 23, 25, 26, 27, 35, 39 Lisänumero 36 ja plusnumero 1.
Tuleeko EU kieltämään kaikkien tupakkatuotteiden myynnin vuoteen 2030 mennessä?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko EU kieltämään kaikkien tupakkatuotteiden myynnin vuoteen 2030 mennessä?
Tulee mutta lähiaikoina nousee otsikoihin tupakkaan laitetut terveydelle haitalliset sammutusaineet ja muut lisäaineet.
Kiitos vielä! :) Olet siinä oikeassa että olen aina selvinnyt vastoinkäymisistä mutta välillä tuntuu että vähemmälläkin kurituksella pärjäisi. Aurinkoista kevään jatkoa.