Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.

Vierailija
07.04.2023 |

Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.

Kommentit (458)

Vierailija
221/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi skippaat minut?

Ja minut. Miksi kaikille ei vastata?

Ehkä hän ei ehdi vastata jokaiselle ja jää vahingossa osa huomaamatta.

Olen eri, mutta luulisin, että se ei ole syynä. Maksullisen ennustajan kuitenkin varmaankin pitää vastata niihinkin kysymyksiin, joihin on hankalampi vastata rakentavasti. Onnistumisia ja mukavia asioita on helpompi ennustaa.

Vierailija
222/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Ukrainan sodassa käy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy meidän kahden karanneen suhteen? Elätän toivoa. Tilanne raastaa. 2.8.

Vierailija
224/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miulle rakkaudessa? Kiitos. 3.9.

Kysyin tätä myöhään eilen, näätkö minulle mitään?

Vierailija
225/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sadaan rauha Ukrainasn? Tarkka päivä,kiitos

Ukrainan sota-rauha sykli kääntyy 15. syyskuuta 2023. Uskon että rauha tulee silloin, mutta voi myös olla että silloin tapahtuu jotain muuta hyvin merkittävää sodan suhteen.

Ap

Vierailija
226/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi skippaat minut?

Ja minut. Miksi kaikille ei vastata?

Ehkä hän ei ehdi vastata jokaiselle ja jää vahingossa osa huomaamatta.

Olen eri, mutta luulisin, että se ei ole syynä. Maksullisen ennustajan kuitenkin varmaankin pitää vastata niihinkin kysymyksiin, joihin on hankalampi vastata rakentavasti. Onnistumisia ja mukavia asioita on helpompi ennustaa.

Kyllä hän jollekin vastasi, että ei usko treffien onnistuvan.

Vierailija
227/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö että mielenterveyteni tästä vielä paranee vai pitääkö vielä turvautua lääkkeisiin?

Maaliskuu

Vierailija
228/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miulle rakkaudessa? Kiitos. 3.9.

Näen voimakkaan rakkauden energian ympärilläsi. Ensi vuonna löydät jonkun, joka on sinulle erittäin tärkeä ja jonka kanssa muodostat vahvan yhteyden. Tämä henkilö on sinulle uskollinen ja rakastava kumppani, joka tekee elämästäsi täydellisemmän. Ole kärsivällinen ja luota kohtaloon, sillä kaikki tapahtuu oikeaan aikaan. Jatka avoimena rakkauden mahdollisuuksille ja muista antaa aitoa rakkautta ja huomiota takaisin kumppanillesi.

Ap

Vierailija
229/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minun kirjahankkeelleni käy? 20.1

Näen, että kirjahankkeesi tulee kohtaamaan muutamia haasteita matkan varrella, mutta uskon, että sinulla on tarvittavat taidot ja resurssit selviytyäksesi niistä. Tärkeintä on pysyä motivoituneena ja keskittyä tavoitteisiisi. Vaikka on mahdollista, että et saavuta kaikkia alkuperäisiä tavoitteitasi, uskon, että hankkeesi tulee tuottamaan tulosta ja olet tyytyväinen lopputulokseen. Ole kärsivällinen ja jatka työskentelyäsi ahkerasti ja määrätietoisesti, niin voit saavuttaa menestyksen.

Ap

Vierailija
230/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näetkö tummentuvan taivaan venäjän yläpuolella?

Sen näkemiseen ei tarvita mitään selvännäkijän lahjoja.

Ap

Vierailija
231/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen. Ja ennustan että olet valehtelija.

Älä enää ikinä käytä ihmisiä hyväksesi. Onko selvä?

Vierailija
232/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saammeko suvun hiukan venähtäneet perintöasiat vietyä loppuun puolentoista vuoden sisällä vai vieläkö on odotettavissa yllätyksiä?

Astrologisesti katsottuna, tähtikarttasi viittaa siihen, että nämä perintöasiat saattavat vaatia hieman tuota aikaa enemmän ennen kuin ne ratkeavat lopullisesti. On tärkeää olla varovainen ja perusteellinen näiden asioiden kanssa, jotta vältetään mahdolliset viivästykset ja ongelmat. Muista myös olla avoin kommunikoimaan muiden suvun jäsenten kanssa, jotta varmistetaan kaikkien näkemyksien huomioon ottaminen ja sujuva prosessi.

Ap

Vierailija
233/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tää syöksykierre loppuu 15.5

Moi mä olen 18 5 ja syöksykierre jatkunut jo kauan. Ennustan, että pian loppuu.

Vierailija
234/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minun kirjahankkeelleni käy? 20.1

Näen, että kirjahankkeesi tulee kohtaamaan muutamia haasteita matkan varrella, mutta uskon, että sinulla on tarvittavat taidot ja resurssit selviytyäksesi niistä. Tärkeintä on pysyä motivoituneena ja keskittyä tavoitteisiisi. Vaikka on mahdollista, että et saavuta kaikkia alkuperäisiä tavoitteitasi, uskon, että hankkeesi tulee tuottamaan tulosta ja olet tyytyväinen lopputulokseen. Ole kärsivällinen ja jatka työskentelyäsi ahkerasti ja määrätietoisesti, niin voit saavuttaa menestyksen.

Ap

Kiitos! Ja mukavaa pääsiäistä!

Vierailija
235/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saammeko muutettua ja työtä muualta?

Muutto ja työn löytäminen toiselta paikkakunnalta tulee olemaan haastavaa, mutta sitkeällä työllä ja jatkuvalla ponnistelulla voitte saavuttaa tavoitteenne. Tärkeintä on pysyä positiivisena ja joustavana, ja pitää avoin mieli kaikille mahdollisuuksille.

Ap

Vierailija
236/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon ukko tulee kotiin poikien illasta?

Vierailija
237/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18.4. 

Toteutuuko se asia, mistä olen unelmoinnut jo monta vuotta? Pystytkö näkemään mikä on syy, miksi ei toteudu? Kyseessä on se asia, mitä jo "korjattiin" vuonna 2012. Mutta se ei auttanut mitään. Onko turhaa edes unelmoida asian toteutumisesta?

Näen, että unelmoimasi asia on edelleen mahdollinen, mutta toteutuminen riippuu monesta eri tekijästä. On tärkeää, että et menetä toivoasi, vaikka asiat eivät olekaan vielä toteutuneet. Joskus asiat voivat kestää kauemmin kuin odotamme ja voivat vaatia enemmän työtä ja kärsivällisyyttä kuin alunperin arvioimme.

Näen myös, että yksi syy siihen, miksi asia ei ole toteutunut, on sinun sisäinen epävarmuus tai uskomukset, jotka estävät sinua saavuttamasta tavoitettasi. Tämä voi olla hyödyllistä tutkia ja työskennellä niiden kanssa, jotka voivat auttaa sinua vapautumaan näistä esteistä.

On tärkeää pitää mielessä, että unelmien toteutuminen vaatii usein paljon työtä, aikaa ja ponnisteluja. On myös tärkeää olla valmis tekemään muutoksia tai sopeutumaan, jos asiat eivät mene suunnitellusti. Älä anna periksi unelmillesi, vaan jatka työskentelyä niiden eteen, ja saattaa hyvinkin olla, että näet toiveittesi toteutuvan tulevaisuudessa.

Ap

Vierailija
238/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydänkö itselleni uuden työpaikan vai jatkanko työskentelyä vanhassa paikassa?

2.5

Vierailija
239/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Haluaisin saada lisätietoa uraan liittyen. Vaihdanko alaa ja milloin saan töitä?

Sinulla on lahjakkuutta monilla aloilla, joten sinulla on runsaasti vaihtoehtoja uran suhteen. Tällä hetkellä näen, että on olemassa mahdollisuus uuteen uraan, mutta sinun on tehtävä tarkkaa harkintaa ja punnittava vaihtoehtoja.

Mitä tulee siihen, milloin löydät uuden työpaikan, näen että sinulla on hyvät mahdollisuudet löytää uusi työpaikka lähitulevaisuudessa, kunhan olet valmis tarttumaan tilaisuuteen. Ole rohkea ja luota itseesi, niin hyvä onni on puolellasi.

Ap

Voi kiitos sinulle ennustuksesta ja ihanaa päivää sinulle.

Vierailija
240/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää onko minut kirottu yksinäiseen loppuelämään vai löytyykö vierelle ulkomaalainen aviopuoliso ja mahdollisesti milloin? Kiitos sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän