Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.

Vierailija
07.04.2023 |

Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.

Kommentit (458)

Vierailija
301/458 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ap ennustaa mulle? Onko mieheni oikea minulle?

Vierailija
302/458 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko ap ennustaa mulle? Onko mieheni oikea minulle?

En ole ap mutta kannattaisi käsitellä pelkotiloja jotenkin, ehkä luottamusta kasvattamalla ja luottamuksella puhuen ja katsomalla saatko vastakaikua siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/458 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaako minulle paremmat ajat? Töissä on ongelmaa erään henkilön kanssa ja isäni kuoli hiljattain sekä olen itse ajoittain masentunut, olen myös ostosriippuvainen eli tilailen netistä hirveitä määriä. Tuntuu että koko elämä luisuu alamäkeä.

Vierailija
304/458 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jatkaa ennustamista jos joku tarjoaa minulle ison summan rahaa. Eipä kovin paljon kiinnosta viettää kesälomia suomessa.

T. Ap

Vierailija
305/458 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittaako minulle paremmat ajat? Töissä on ongelmaa erään henkilön kanssa ja isäni kuoli hiljattain sekä olen itse ajoittain masentunut, olen myös ostosriippuvainen eli tilailen netistä hirveitä määriä. Tuntuu että koko elämä luisuu alamäkeä.

Ehkä tämä henkilö töissä yrittää heijastaa sinulle jotain mitä et ole huomannut tai käsitellyt?

Kannataa etsiä netistä 'sielun pimeä yö' ja lukea muiden kertomuksia vastaavasta ajasta. Se voi olla varsin lyhytkin aika ja yön jälkeen koittaa aina aamu.

Ostosriippuvuudelle kannatta hakea apua, muuten voit olla kohta kaiken lisäksi vielä varaton ja huomaat että tavarat täyttävät vain asuntosi mutta eivät tyhjiötä sisälläsi.

Vierailija
306/458 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennusta mulle jotain kivaa pliis...masentaa niin :'(

Vierailija
307/458 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliiiiiiis.. ps. En oo mikään nuori enää

Vierailija
308/458 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata aloittaa uutta ketjua, kun h.ih.hulit poistattaa sen heti. Ihme kun tämä säilynyt. Vanhaa ketjua vaikeampi poistaa. Hyvin voi muutkin ennustella samaan ketjuun, koska yksi ei kumminkaan ehdi vastata kaikille.

Ennustaisitko (tai joku) mullekin jotain? En jaksa edes selittää mitään enkä osaa kysyä, eli ihan mitä vain.

Vierailija
309/458 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle kans!

Vierailija
310/458 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään ennustamassa?

Vierailija
311/458 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko mä enää koskaan seksiä 🙈 3 v ollu ilman 18.05.

Vierailija
312/458 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata aloittaa uutta ketjua, kun h.ih.hulit poistattaa sen heti. Ihme kun tämä säilynyt. Vanhaa ketjua vaikeampi poistaa. Hyvin voi muutkin ennustella samaan ketjuun, koska yksi ei kumminkaan ehdi vastata kaikille.

Ennustaisitko (tai joku) mullekin jotain? En jaksa edes selittää mitään enkä osaa kysyä, eli ihan mitä vain.

Tunsin värähdyksen eetterissä joten tulin tänne paikalle uudestaan.

Näin että olet väsynyt ja uupunut. Elämässä on paljon epävarmuutta.

Katsoin tulevaisuuttasi korteista. Tässä on mitä näin niistä.

Ensimmäinen kortti oli 'Keisari'. Tämä kortti kertoo johtajuudesta, vallasta ja hallinnasta. Ehkä olet kokenut menetystä tai haastavia aikoja, mutta tämä kortti kertoo, että sinulla on voimaa hallita omaa elämääsi.

Toinen kortti oli 'Tähti'. Tämä on toivon kortti. Se viestii siitä, että vaikka asiat saattavat tuntua nyt vaikeilta, on luvassa parempia aikoja. Sinun ei pidä menettää toivoa.

Kolmas ja viimeinen kortti oli 'Maailma'. Tämä on täydellisyyden ja täyttymyksen kortti. Se kertoo, että tulet saavuttamaan tavoitteesi ja pääsemään eteenpäin elämässäsi.

Elämässä on aikoja, jolloin meistä tuntuu, ettemme jaksa enää. Mutta muista, että sinulla on sisäinen voima ja kyky selvitä näistä hetkistä. Älä anna periksi. Parempia aikoja on tulossa.

Ap

Vierailija
313/458 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennusta mulle jotain kivaa pliis...masentaa niin :'(

Kristallipallostani näen että olet kokenut paljon vaikeuksia ja haasteita. Mutta minä näen myös rohkeuden ja sitkeyden, joka piilee sydämessäsi. Vaikka nyt on pimeää, auringon nousu on väistämätön.

Näen, että edessäsi on uusi alku. Tulet kohtaamaan ihmisiä, jotka tuovat iloa ja onnea elämääsi. Ymmärrät, että olet vahvempi kuin koskaan kuvittelit. Ja vaikka tie on haastava, se johtaa uuteen, kirkkaampaan tulevaisuuteen.

Älä unohda että sinulla on valta luoda oma tulevaisuutesi. Jokainen askel, jokainen päätös, on osa sinun tarinaasi. Ennustukset ovat vain ohjenuoria, mutta sinä olet se, joka valitsee polun.

Ap

Vierailija
314/458 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mulle kans!

Muista, että todellinen menestys ei tule aineellisesta vauraudesta, vaan siitä, kuinka paljon olet valmis jakamaan muiden kanssa. Kuule nöyryyden ja yhteisöllisyyden kutsu. Se on tie todelliseen rauhaan ja onneen.

Ap

Vierailija
315/458 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko mä enää koskaan seksiä 🙈 3 v ollu ilman 18.05.

Katsoin taas korteista.

Ensimmäinen korttisi oli Aurinko, mikä viittaa onneen, positiivisuuteen ja uusiin alkuun. Tämä on lupaava merkki tulevasta.

Seuraava korttisi oli Rakastavaiset. Tämä viittaa rakkauteen, intohimoon ja valintoihin. Näen, että sinulla on mahdollisuuksia tulevaisuudessa, sinun täytyy vain olla avoin niille.

Viimeinen korttisi oli Maailma, joka viittaa täyttymykseen, onnistumiseen ja kokonaisvaltaiseen onneen. Yhdistettynä muihin kortteihin, näen että seksuaalinen elämäsi tulee paranemaan.

Kortit eivät kerro tarkkaa aikaa, mutta ne vihjaavat, että uusi suhde tai mahdollisuus voi ilmaantua lähitulevaisuudessa. Ole avoin uusille kokemuksille ja ihmisten tapaamiselle.

Ap

Vierailija
316/458 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin saa ennustaa, meneekö hakemus läpi, kuten opiskelut sujuvat ja miten talouteni sujuu jatkossa? 2.1

Vierailija
317/458 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea lottorivi heti nyt tänne, kiitos!

Vierailija
318/458 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydänkö vielä elämänkumppanin? Montako sinkkuvuotta on vielä edessä?

Vierailija
319/458 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko vihdoinkin kommunistihallituksen kun Orpon hallitus kaatuu?

Vierailija
320/458 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painiskelen ison kysymyksen parissa. En tiedä, uskallanko ottaa tuota askelta tässä tilanteessa, pitäytyäkö vain tutussa ja turvallisessa. Kyse ei ole ihmissuhteesta. Mitä pitäisi tehdä?