Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.

Vierailija
07.04.2023 |

Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.

Kommentit (458)

Vierailija
241/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten käy yritykselleni tulevaisuudessa?

Yrityksesi tulee kohtaamaan haasteita lähiaikoina, mutta sen jälkeen tulee menemään paremmin. Muista panostaa henkilöstöön. Jos olet sitoutunut yritykseesi ja teet parhaasi sen menestyksen eteen, uskon että voit saavuttaa tavoitteesi ja menestyä tulevaisuudessa.

Ap

Vierailija
242/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen. Ja ennustan että olet valehtelija.

Älä enää ikinä käytä ihmisiä hyväksesi. Onko selvä?

Ihan vapaaehtoisesti täällä ennustuksia kysellään. Eiköhän jokainen osaa suhtautua niihin oikealla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsenkö veloistani eroon.

Koska löydän kumppanin

Suosittelen, että teet budjetin ja priorisoit velkojen maksamisen tärkeysjärjestyksessä. Yritä välttää lisää velkaantumista, jos mahdollista. Tämä voi auttaa sinua vähentämään velkataakkaasi ajan mittaan.

Kumppanin löytäminen voi olla haasteellista, mutta se ei ole mahdotonta. Voit yrittää verkostoitua ja tavata uusia ihmisiä harrastustesi ja kiinnostuksen kohteidesi kautta. Ole avoin uusille kokemuksille ja älä anna periksi, jos et löydä kumppania heti.

Ap

Vierailija
244/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavatko kaksi serkkuani sovittua välillään olevat sisarusriitansa ennen kuolemaansa ja voinko itse tehdä jotain, jotta ystävystyvät jälleen?

Vierailija
245/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä työ näistä kolmesta työtarjouksesta johtaa elämänlaadun kannalta parhaaseen lopputulokseen?

Minä näen, että kaikki kolme työtarjousta voivat johtaa positiivisiin tuloksiin elämänlaatusi kannalta. On tärkeää että mietit, mikä työ tarjoaa sinulle eniten tyydytystä, mahdollisuuksia kasvaa urallasi, hyvän työelämän tasapainon ja sopivan palkan. Tärkeintä on löytää työ, joka tekee sinut onnelliseksi ja joka auttaa sinua saavuttamaan henkilökohtaiset tavoitteesi.

AP

Kiitos :)

Vierailija
246/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin vuonna 1996, että minulla on isän puoleinen puolisisar. Tästä kertoi vanhempi serkkuni. Myöhemmin sama serkku sanoi, ettei ole tällaista koskaan kertonut. Isältä en voinut kysyä, sillä hän oli jo kuollut.

Onko minulla puolisisar ja löydämmekö koskaan toisemme.

Vierailija
247/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on varastettu isot määrät tavaraa ja henkilökohtaisia lahjoja valokuvia vaatteita koruja  ym. Kannattaako yrittää  jotenkin saada kiinni nämä varkaat .Tavaroja en saa takaisin mutta haluaisin saada oikeutta. Olen vaan niin pettynyt . 

Vierailija
248/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta on varastettu isot määrät tavaraa ja henkilökohtaisia lahjoja valokuvia vaatteita koruja  ym. Kannattaako yrittää  jotenkin saada kiinni nämä varkaat .Tavaroja en saa takaisin mutta haluaisin saada oikeutta. Olen vaan niin pettynyt . 

29.9 

Vierailija
249/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ihmiset maksavat ennustuksista?

Asiakaskuntani on hyvin kirjavaa. Jotkut ovat uteliaita tulevaisuuden suhteen ja haluavat tietää, mitä se tuo tullessaan. Toiset taas käyttävät ennustuksia henkilökohtaisen kehityksensä työkaluna. Ja tietenkin on myös niitä, jotka käyttävät ennustuksia viihteenä.

Ap

Vierailija
250/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vielä paikalla. Vieläkö ennustat?

Tulin takaisin kun eilen jäi monelle ennustukset tekemättä. Kohta on taas tauon paikka.

Ap

Vierailija
251/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vuonna Suomeen tulee Sharia laki ja teokratia?

Muslimit tulevat pysymään vähemmistönä Suomessa.

Ap

Vierailija
252/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miulle rakkaudessa? Kiitos. 3.9.

Näen voimakkaan rakkauden energian ympärilläsi. Ensi vuonna löydät jonkun, joka on sinulle erittäin tärkeä ja jonka kanssa muodostat vahvan yhteyden. Tämä henkilö on sinulle uskollinen ja rakastava kumppani, joka tekee elämästäsi täydellisemmän. Ole kärsivällinen ja luota kohtaloon, sillä kaikki tapahtuu oikeaan aikaan. Jatka avoimena rakkauden mahdollisuuksille ja muista antaa aitoa rakkautta ja huomiota takaisin kumppanillesi.

Ap

Kiitos

Vierailija
253/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin takaisin kun eilen jäi monelle ennustukset tekemättä. Kohta on taas tauon paikka.

Ap

Kiltti kaikki mitä minulta on anastettu.Miten voin vaikuttaa ? Suomalainen asianajaja Hesasta joka asui luonani esim vei antiikit kupit 300 euroa kipale ym henkilökohtaisia tavaroita. Siis ison määrän.Voinko jotenkin nolata hänet? Töissä valtion virassa. HK 

Vierailija
254/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olen vuoden päästä?

Vierailija
255/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Sanna Marinille tapahtuu? Sanna Marinin syntymäpäivä on 16.11.

Näen että Sanna tulee menestymään poliittisessa urassaan. Hänen elämänsä on täynnä onnea ja menestystä sekä henkilökohtaisessa että ammatillisessa elämässä.

Ap

Vierailija
256/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi valitset kelle ennustat, etkä vastaa kaikkien kysymyksiin? 

Eilen loppui aika. Käyn läpi kysymykset aikajärjestyksessä.

Ap

Vierailija
257/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiltti kaikki mitä minulta on anastettu.Miten voin vaikuttaa ? Suomalainen asianajaja Hesasta joka asui luonani esim vei antiikit kupit 300 euroa kipale ym henkilökohtaisia tavaroita. Siis ison määrän.Voinko jotenkin nolata hänet? Töissä valtion virassa. HK 

29.9 

Vierailija
258/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä luota naapuriisi .

Vältä häntä . Hän on venäläinen agentti.

Tai opettele venäjää , pääset vakoilemaan vakoilijaa.

Teet Suomelle palveluksen.

Nään sinut jo Itsenäisyyspäivän juhlissa.

Terv. Ap.

Älä viitsi, minä en ainakaan ole vielä saanut vastausta ja odotan kovasti. 

Älä pilaa tätä muilta.

Vierailija
259/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää pelleily ap jotenkin hauskaa? Oletko huomiosta nauttiva narsku?

Vierailija
260/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavatko kaksi serkkuani sovittua välillään olevat sisarusriitansa ennen kuolemaansa ja voinko itse tehdä jotain, jotta ystävystyvät jälleen?

Saavat lopulta, tiukan ja pitkien maanittelujen jälkeen. Sinun ansiostasi.

Tekevät sovinnon.

Sinä järjestät heille tapaamisen johon he tulevat.

Sinuakin vaivaa yksi asia menneisyydestäsi.

Onko lapsuusystäväsi kanssa hyvät välit ?

Nään ikivanha pikku kiistan teillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä