Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.

Vierailija
07.04.2023 |

Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.

Kommentit (458)

Vierailija
201/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko vain niille, joille näet jotain positiivista? Eli jos et vastaa, niin vastaus ei olisi mieluinen?

Vierailija
202/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa häntä mielestäni. En ole vapaa. Miten käy? En uskalla edes toivoa, mutta tunne on niin vahva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinua koskaan hävetä tarjota fuulaasi herkkäuskoisille ihmisille?

Osa ei ota sitä viihteenä.

Minulla on lahja ennustaa tulevaisuutta, ja uskon vakaasti siihen. Osa ihmisistä ottaa ennustukset viihteenä, kun taas toiset saattavat ottaa ne vakavasti. Toivon että ne, jotka saattavat ottaa ennustukset vakavasti, käyttävät omaa harkintakykyään ja ottavat huomioon sen ettei jokainen ennustus välttämättä aina toteudu.

Ap

Vierailija
204/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näetkö Miladyn? Missä hän on nyt?

Hän on tällä hetkellä kotonaan.

Ap

Vierailija
205/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea mies mietinnässä, näetkö mitään meille? 13.7

Vierailija
206/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenko perustamaan ydinperheen nykyisen kumppanin kanssa? Hänellä on sitoutumiskammo. Täytän pian 40-v., enkä voi oikein odottaa loputtomiin.

Vierailija
207/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi skippaat minut?

Vierailija
208/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan sinäkään tiedä minulle, Yksikään ennustaja ei silminäkijä eikä shamani EI OLE tiennyt mitään !!

Selvänäkijät, ennustajat ja shamanit ovat kautta aikojen pyrkineet ymmärtämään tulevaisuutta ja universumin toimintaa. Jotkut saattavat löytää merkityksellisiä ja hyödyllisiä vihjeitä tulevaisuudesta, kun taas toiset eivät ehkä löydä mitään arvokasta. Kuten monilla muilla aloilla, myös tällä alalla on valitettavasti paljon ammattitaidottomia toimijoita ja jopa suoria huijareita.

Ap

Vierailija
209/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi skippaat minut?

Ja minut. Miksi kaikille ei vastata?

Vierailija
210/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minun käy tämän vahvan tunteeni kanssa? Toteutuuko toiveeni?

Vierailija
211/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä, mitä tehdä työni kanssa. Todella kuormittavaa nykyään.

Sanoisitko tähän asiaan jotakin? Kiitos.

10.3.

Sinun on aika harkita uusia mahdollisuuksia, joissa voit löytää paremman työ-tasapainon. Tämä on hyvä aika tutkia muita vaihtoehtoja tai jopa harkita kokonaan uutta urapolkua. Keskity tarpeisiisi ja tavoitteisiisi, ja luota että löydät tavan helpottaa taakkaasi.

Älä jatka nykyisellä polullasi, se ei tule päätymään hyvin.

Ap

Ap

Vierailija
212/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

erujackpot numerot?

Vierailija
213/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nykyinen suhde oikea mulle?

Onko bisnesideani kantava?

Suhde voi aiheuttaa paljon hankaluuksia ja pettymyksiä tulevaisuudessa.

Bisnesideasi näyttää lupaavalta. Vaikuttaa siltä, että sillä on potentiaalia menestyä ja tuottaa voittoa pitkällä aikavälillä. Kannattaa kuitenkin tarkkailla kehitystä ja varmistaa, että liiketoimintasi on kestävällä pohjalla ja että olet valmis tekemään tarvittavan työn menestyksen eteen.

Ap

Vierailija
214/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuuko lääkevaihto? Lähteekö ylikilot sen jälkeen? Tulivat lääkkeiden aikana.

28.4.

Lääkärisi tulee onnistumaan arviossaan siitä mikä lääke sopii sinulle parhaiten. Ylipainoon vaikuttaa monet muutkin tekijät lääkkeiden lisäksi, kuten ruokavalio, liikunta ja muut elämäntavat. Niihin voit vaikuttaa itse.

Näin kuitenkin että joudut taistelemaan painosi kanssa tulevaisuudessa.

Ap

Kiitos. Et taida ymmärtää, miten lääkkeet vaikuttavat ruokahaluun. Ne aiheuttavat ahmimista. Tuntuu mahdottomalta laihtua, kun jo samassa painossa pysyminen vaikuttaa mahdottomalta.

Tuon kyllä uskon. Tuohon ei valitettavasti ole mitään helppoa ratkaisua. Tärkeintä on pitää toivo elossa ja löytää positiivisia asioita elämästäsi, vaikka tilanne tuntuisikin haastavalta.

Ap

Vierailija
215/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minulle tiedossa rakkautta? Jos on, niin tuleeko suhteesta enemmän helppo vai vaikea? Mihin hän minussa ihastuu?

Vierailija
216/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan parisuhteeseeni jotakin. Tuntuu, että en saa itselleni tarpeeksi/tarvitsemaani.

Tuntuu, että vastaan tulee ihmisiä, jotka vievät jalat alta pahemmin kuin oma mieheni.

Tätä asiaa pohdin.

Mielipidettä?

Maaliskuu, 10. pv

Vierailija
217/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko minulle tiedossa rakkautta? Jos on, niin tuleeko suhteesta enemmän helppo vai vaikea? Mihin hän minussa ihastuu?

Ai niin, tämä vielä. 11.8.

Vierailija
218/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi skippaat minut?

Voin ennustaa sinulle, jos haluat. Olen kirjailijana melko tarkkanäköinen, vaikka en ennustaja olekaan.

Vierailija
219/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näyttää tuleva vuoteni tästä päivästä eteenpäin. 12.6.

Vierailija
220/458 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi skippaat minut?

Ja minut. Miksi kaikille ei vastata?

Ehkä hän ei ehdi vastata jokaiselle ja jää vahingossa osa huomaamatta.