Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vähemmän kauniilla naisilla on haku päällä mutta hyvännäköiset pysyttelevät sinkkuna

Vierailija
07.04.2023 |

vaikka saisivat kenet vain? Näin vaativalla alalla harvoin tapaa naisia ja sitten kun tapaa niin eivät otakaan ketään.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä minun toteamus tieten kaikkiin yksilöihin päde, mutta joihinkin kumminkin. Kauniit odottavat riittävän varakasta seuramiestä. Ei kai kukaan väitä sattumaksi että kauniit naisyksilöt huomattavan usein päätyvät yksiin ökyvarakkaiden miesten kanssa, joilla on mahdollisuus tarjota naiselleen korkea elintaso heti paikalla. Naiset mittauttavat arvoansa parisuhdemarkkinoilla kunnes löytävät oman vihreän oksansa, tai kunnes oma arvo hiipuu.

Ehkä sellaiset golddiggerit, ketkä pelkästään rahan vuoksi miehen valitsee, on marginaalissa. Enemmänkin kyse on ihan luonnon valinnasta. Ihminen valitsee alitajuisesti sellaisen kumppanin, mikä vastaa sitä omaa lajiaan. Jos on kaunis, älykäs ja lahjakas monen potentiaalin nainen, niin miksi pitäisi tyytyä vähempään kuin parhaaseen mahdolliseen mieheen? Raha tulee sitten siinä ohessa.

Vierailija
62/62 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniin naisen vastaus:

En ole aina tiennyt olevani kaunis tai muutenkaan ns. haluttava ihminen. Minua syrjittiin koulussa koska olin ujo ja hiljainen. Elin ihan omissa maailmoissa sitten itsetunto alhaalla. Aikuisen itsetunto sitten kasvoi ja näin.

Jotkut pojat/miehet luulee, että "kiusottelu" on tie naisen sydämeen eli tekevät kiusaa sen minkä kerkiävät. En ole koskaan ymmärtänyt tätä flirttailun lajia. Haluan, että mies joka tykkää minusta osoittaa tykkäävänsä olemalla kiltti ja huomaavainen jne. Pieni kiusottelu toki kuuluu myös suhteisiin, mutta jos se flirttailu perustuu pelkkään kiusoitteluun, ei ole mukavaa.

Moni mies on kiinnostunut vain siitä ulkokuoresta. Heitä ei kiinnosta kovin paljoa, mitä pääni sisällä on, millainen ihminen olen, mitä ajattelen jne. Haluavat naisen jota esitellä tai jolla kohottaa omaa egoaan. Haluan, että olen miehelle muutakin kuin vain kaunis nainen.

Minua on kourittu ja ahdisteltu. Ei tee kovin hyvää mieltä noin niinkuin vastakkaisen sukupuolen kohtaamisesta.

Tärkeimpänä syynä se, että parisuhde ei vain ole tärkeä minulle. Sinkkuna on hyvä olla. Myös sopivan miehen kanssa on hyvä olla. Tapaan sellaisen, jos tapaan ja olen onnellinen. Jos en tapaa, olen silti onnellinen.

Tuon vain ulkokuoresta kiinnostumisen allekirjoitan. Enkä edes itseäni mitenkään erityisen kauniiksi kehuisi, tavallinen olen.

Ei ole elämäni aikana montaa miestä tullut vastaan jota kiinnostaisi pään sisältö ja persoona. Ja muunlaisen kanssa en suhteeseen alkaisi.

Ja samoin tuo että olen onnellinen yksin, en mitään suhdetta ole etsimässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän