Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vähemmän kauniilla naisilla on haku päällä mutta hyvännäköiset pysyttelevät sinkkuna

Vierailija
07.04.2023 |

vaikka saisivat kenet vain? Näin vaativalla alalla harvoin tapaa naisia ja sitten kun tapaa niin eivät otakaan ketään.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ihminen ei aina välttämättä itse tiedä olevansa kaunis. Ja vaikka kehuttaisi kauniisti niin ei kaikki usko kehuja.

Tuo pitää paikkansa ja todellisen kaunottaren kauneus ei edes avaudu ensimmäisellä eikä vielä toisellakaan katseella. Todellinen kaunotar on siis sellainen, että jokainen osa hänestä on kaunis ja sopusoinnussa keskenään.

Vierailija
22/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko kauniilla kauniiksi meikattuja vai luonnostaan kauniita?

2023 kaunis = meikattuna ja filtteröitynä valokuvissa kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnostaan. Kauniit eivät meikkaa.

Vierailija
24/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen haluaa aina sitä mitä ei itsellä ole. Kauniit naiset on olleet niin kauan piirityksen kohteena että haluavat vain omaa rauhaa, rumia ei kukaan vilkaisekaan ja siksi kaipaavat suhdetta.

Ruman naisen pitää ottaa mallia kaunottaresta. Sinkkuna ei tarvitse kaitsea miestä ja hoitaa kotia.

Vierailija
25/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja lihava enkä hae/tarvitse parisuhdetta. Tiedän myös muita kaltaisiani SEKÄ kauniita, jotka etsivät parisuhdetta, joten nämä teorianne on kumottu.

Vierailija
26/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit ovat markkinoilla. Olen myös huomannut.

Nyt rehellisesti se oma bmi. Ai niin kun se on kaikki LIHASTA. Ei tarvi kuin vetää mahaa sisään ja seisoa kuin apina ja avot, olet "atleettinen".

Sinun ei tarvitse kertoa mikä BMI:si on, asia tuli jo selväksi.

Vierailija
27/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole tarvetta opetella muokkaamaan kuvia, meikkaamaan tms. feikkaamaan. Itsekään en osaa.

Vierailija
28/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetystä herättää myös kun nainen jonka tapaa seuranhaun kautta sanookin että on aina halunnut elää yksin eikä kaipaa mitään miestä nurkkiinsa nuohoamaan.

Vierailija
29/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetystä herättää myös kun nainen jonka tapaa seuranhaun kautta sanookin että on aina halunnut elää yksin eikä kaipaa mitään miestä nurkkiinsa nuohoamaan.

Muistutit häntä siitä miksi oli tähän asti pysynyt sinkkuna :)

Vierailija
30/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole tarvetta opetella muokkaamaan kuvia, meikkaamaan tms. feikkaamaan. Itsekään en osaa.

Ei niin. Mutta mitäpä veikkaat millaisten naisten perään miehet joukolla kuolaavat esim. somessa ja Tinderissä? Ne on just näitä feikkejä, jotka ovat tosielämässä ihan eri näköisiä. Varsinkin ilman meikkejä ja lisäkkeitä.

Vierailija
31/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt rehellisesti se oma bmi. Ai niin kun se on kaikki LIHASTA. Ei tarvi kuin vetää mahaa sisään ja seisoa kuin apina ja avot, olet "atleettinen".

Minä olen normaalipainoinen mutta sinä väistit ja olit kertomatta bmi:täsi. Tyypillinen läskimahamies närppimässä naisia täysin sokeana itselleen vaikkei ole vuosiin nähnyt munaansa omin silmin.

Vierailija
32/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vieläpä äärimmäisen tehokkaasti :D.

Vierailija
33/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on kumpiakin pariutunut, hyvännäköisiä ja ei niin hyvännäköisiä, täytyy olla muutakin. 

Vierailija
34/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Mutta mitäpä veikkaat millaisten naisten perään miehet joukolla kuolaavat esim. somessa ja Tinderissä? Ne on just näitä feikkejä, jotka ovat tosielämässä ihan eri näköisiä. Varsinkin ilman meikkejä ja lisäkkeitä.

No livenä kuolaavat joukolla minun perääni enkä meikkaa. Puhun vain omasta kokemuksestani.

Vierailija
35/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilta tulee sitten aina näitä kivoja vian mieheen kääntäviä vastauksia sama mitä naisissa ihmettelee, mutta sehän ei ole miesvihaa :)

Vierailija
36/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä on kumpiakin pariutunut, hyvännäköisiä ja ei niin hyvännäköisiä, täytyy olla muutakin. 

Helppo.

Vierailija
37/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen normaalipainoinen mutta sinä väistit ja olit kertomatta bmi:täsi. Tyypillinen läskimahamies närppimässä naisia täysin sokeana itselleen vaikkei ole vuosiin nähnyt munaansa omin silmin.

Minäkin olen normaalipainoinen, enkä edes se, keneltä tyhmyyttäsi tivasit BMI:tä.

Vierailija
38/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somekuvia ei kannattaisi muokata, koska elämä on irl ja silloin tulee liian iso kontrasti ulkonäköön, paineet.

Vierailija
39/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen normaalipainoinen, enkä edes se, keneltä tyhmyyttäsi tivasit BMI:tä.

Minäkään en ole se, jota tyhmyyttäsi luulit tivaajaksi.

Vierailija
40/62 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kauniin naisen pitäisi tyytyä sinuun?

Heillä on varaa valita, M 37. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi