Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raha ei tuo onnea ja koolla ei ole väliä. Mitä muita valheita käytetään lohdutuksena?

Vierailija
07.04.2023 |

Rumat ne vaatteilla koreilee, tuli vielä mieleen

Kommentit (890)

Vierailija
681/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Raha ei tuo onnea. Raha kyllä vähentää onnettomuutta.

Ja koolla on väliä. Toki ei siinä mielessä että mitä isompi sen parempi.

Liian iso on liian iso.

Koolla on paljonkin väliä. Keskikokoinen on paras, pieni on pieni ja iso on iso.

Pientä pystyy kompensoimaan muuten, mutta iso on käyttökelvoton. 

Vierailija
682/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tytöt kiinnostuvat fiksuista pojista sitten lukiossa/yliopistossa

Ihan yhtä suosittuja ovat fiksut tytöt ja fiksut pojat. Eli pitää olla myös muita vetovoimaa lisääviä ominaisuuksia ollakseen suosittu. Pelkkä fiksuus riittää jollekulle, mutta ollakseen erityisen suosittu, pitää olla myös mukava ja jollain tavalla miellyttävän näköinen, sekä esim. tuoksua ja näyttää puhtaalta. Samalla tavalla muidenkin ominaisuuksien kohdalla.

Normaalisti tosin pitäisi riittää, että oma kiinnostuksen kohde kiinnostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Paskan hajussa kasvaa jos olla jaksaa. Voisitko kokeilla ja kertoa jaksamisesta!+

Lähinnä nokkosiahan siellä tunkiossa kasvaa! 😀

Vierailija
684/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aina pitää antaa toinen mahdollisuus.

Hyvillä teoilla on taipumus lisääntyä ja levitä ympäristöönsä.

Paha saa palkkansa.

Suomessa pahuus on pätevyyttä.

-Kapanteri.-

Vierailija
685/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaikissa on jotain kaunista

Tuo on jo melkein perverssi lause kun miettii mihin kaikkeen kamalaan ihminen kykenee.

Vierailija
686/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun olet itse muille kiltti, niin hekin ovat sitä sinulle". Noin minulle sanottiin usein kun olin lapsi. Valitettavasti ainakin minä olen saanut huomata, että tuo ei ole totta. Päinvastoin muut kohtelevat sinua usein törkeästi jos olet itse kiltti. Huomaavat kai, että kiltti ihminen ei välttämättä puolusta itseään kovin herkästi. En ainakaan minä.

Vierailija
687/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Kun olet itse muille kiltti, niin hekin ovat sitä sinulle". Noin minulle sanottiin usein kun olin lapsi. Valitettavasti ainakin minä olen saanut huomata, että tuo ei ole totta. Päinvastoin muut kohtelevat sinua usein törkeästi jos olet itse kiltti. Huomaavat kai, että kiltti ihminen ei välttämättä puolusta itseään kovin herkästi. En ainakaan minä.

Pitää muistaa olla kiltti myös itselleen

Vierailija
688/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naiset aina sanoo, ettei peniksen koko ole miehessä tärkeää, vaan ne muut ominaisuudet. Silti kun lukee tuota ketjua, että miksi lopetit miehen/naisen tapailun, niin naisilla aivan ylivoimaisesti useinmiten syyt liittyivät seksiin.

Ja suurin osa näistä liittyy kumppanin huomioimiseen sängyssä, suuseksiin, kumppanin puhtauteen, epäsopiviin mieltymyksiin fetissien ym suhteen ja moniin muihin asioihin millä ei ole koon kanssa mitään merkitystä. 

Vierailija
689/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on rahaa niin paljon että ei tarvitse koskaan miettiä mitä ruoka maksaa kaupassa. Ostan mitä tekee mieli. Mutta se ei ole minua onnelliseksi tehnyt koskaan. Raha kun ei tuo terveyttä. Krooniset sairaudet ei katoa vaikka kävisi millä poppamiehellä. Se helpottaa elämää paljon, ja vie stressin pois isolta osalta mutta ei mun elämä eroa sun elämästä mitenkään. Ja yleensä mua luullaan todella köyhäksi, kun en pukeudu mihinkään merkkivaatteisiin. Just sanoi hammaslääkäri polilla, että varaa aika kunnalliseen hampaan poistoon. Sanoin että en ole kunnallisella käynyt vuosiin, mutta kiitos kun oletit rahatilanteeni ulkonäön perusteella.

Vierailija
690/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mua rasittaa tuo "raha ei tuo onnea" no ei kai sinällään tuokaan, mutta jos raha-asiat ovat kunnossa, voi keskittyä kaikenlaiseen muuhun onnea tuovaan elämässään.

Tuon sanonnan voisi muuttaa todemmaksi sanomalla vaikka että "rikkaalla on monta toivetta, köyhällä vain yksi". Eli saisipa sitä rahaa, niin voisi toiveitakin täyttää.

Siis samaan tyylin kuin se tosiasia, että terveellä on monta toivetta, sairaalla vain yksi.

Meillä ainakin menee paljon paremmin ihan kaikki sen jälkeen kun saimme maksettua talovelkamme pois ja raha ei ole enää niin iso kipupiste vaan sitä riittää moneen toiveeseen.

Tuo kertoo vain siitä että teillä ei koskaan kovin isoja ongelmia ollutkaan, kun ne pystyi korjaamaan rahalla. Jos on oikeasti onneton, esimerkiksi yksinäinen, rakkautta saamaton tai väkivaltaisen menneisyyden tuhoama, sitä ei voi korjata rahalla.

Vierailija
691/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä kantaa. Ei se kanna jos ei itse tee asioiden eteen töitä.

Vierailija
692/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mua rasittaa tuo "raha ei tuo onnea" no ei kai sinällään tuokaan, mutta jos raha-asiat ovat kunnossa, voi keskittyä kaikenlaiseen muuhun onnea tuovaan elämässään.

Tuon sanonnan voisi muuttaa todemmaksi sanomalla vaikka että "rikkaalla on monta toivetta, köyhällä vain yksi". Eli saisipa sitä rahaa, niin voisi toiveitakin täyttää.

Siis samaan tyylin kuin se tosiasia, että terveellä on monta toivetta, sairaalla vain yksi.

Meillä ainakin menee paljon paremmin ihan kaikki sen jälkeen kun saimme maksettua talovelkamme pois ja raha ei ole enää niin iso kipupiste vaan sitä riittää moneen toiveeseen.

Tuo kertoo vain siitä että teillä ei koskaan kovin isoja ongelmia ollutkaan, kun ne pystyi korjaamaan rahalla. Jos on oikeasti onneton, esimerkiksi yksinäinen, rakkautta saamaton tai väkivaltaisen menneisyyden tuhoama, sitä ei voi korjata rahalla.

Juurikin näin. Rahattomuus on valtava stressi lähde ja mielestäni täysin korjattavissa oleva sellainen, mutta se vaatisi isoa asenne muutosta ja uusia puolueita Suomeen. Mutta sen poistaminen on vaan yksi asia. Elämä ei pyöri sen ympärillä yksinään.

Vierailija
693/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Joo. Mun sukulainen on itsetuhoinen ja masentunut. Olen käytännössä maksanut hänen vuokransa ja osan ruoasta jo yli vuoden, mutta hän on silti melkein joka päivä lähdössä mt-polille eikä pidä huolta itsestään yhtään. Ei syö, ei nuku, istuu vaan ahdistuneena kännykkä kädessä ympäri vuorokauden. Joskus tulee sellainen olo, että hän on kiittämätön ja itsekäs mutta yritän parhaani muistuttaa itseäni siitä, että hän on aidosti mieleltään sairas eikä tee sitä tahallaan.

Vierailija
694/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha tuo ainakin turvallisuutta.

Vierailija
695/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskeille sanottuna "sulla on vaa huonommat geenit" :DD

Vierailija
696/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Otan osaa" tuntuu mielestäni jotenkin keinotekoiselta sanoa ihmiselle, joka menettänyt läheisen. 

Vierailija
697/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Varsinkin geneettistä kroonista sairautta sairastavana ja ylipainoisena ihmisenä, tuo sanonta pitää täysin paikkansa. Syön vähemmän kaloreita päivässä kuin mitä edes peruskulutus on, mutta paino ei laske. Vastaavasti tunnen ihmisiä jotka ovat alipainoisia ja syövät nelinkertaisen määrän suositelluista kaloreista päivässä eivätkä silti liho yhtään.

Vierailija
698/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Otan osaa" tuntuu mielestäni jotenkin keinotekoiselta sanoa ihmiselle, joka menettänyt läheisen. 

Tosi ikävää että olet noin kyyninen. Se ei ole sanonta, vaan tarkoittaa että ihminen ottaa osaa suruun ja on tukena.

Vierailija
699/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Varsinkin geneettistä kroonista sairautta sairastavana ja ylipainoisena ihmisenä, tuo sanonta pitää täysin paikkansa. Syön vähemmän kaloreita päivässä kuin mitä edes peruskulutus on, mutta paino ei laske. Vastaavasti tunnen ihmisiä jotka ovat alipainoisia ja syövät nelinkertaisen määrän suositelluista kaloreista päivässä eivätkä silti liho yhtään.

Heti tuli tekosyitä, liikkunnastahan et maininnut mitään :D Tunnen kans monta kaltaistasi, jotka treenaa kovaa 5-6x viikossa. He eivät ole läskejä. 

Vierailija
700/890 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet komistuvat vanhetessaan.

Mitä vanhempi pukki sen kovempi sarvi

🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä