Mitä mieltä naiset ovat miehestä, joka...
Kommentit (17)
Ei mitään sen kummempaa. Hyvä harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki instrumentit on turn off.. ei sitä harjoittelua jaksa kuunnella päivästä toiseen. Jos toisaalta hän on jo huipulla niin asia voi olla toinen
Kait tajuat, että kuulokkeet on keksitty? -.- AP
Taas näitä. Kokonaisuus ratkaisee, soittaa tai ei soita sähkökitaraa.
Olen soittanut 25 vuotta sähkökitaraa, akustista ja muitakin instrumentteja. Koskaan tuosta soittimesta ei ole ollut naisten suhteen mitään apua. Toki ihmiset ympärillä kuvittelevat, että minä olen kitaristi ja sormeni toimivat myös jossain muualla vikkelästi. Ei. Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Tarkoitus olikin nyt saada selville, että onko sähkökitarat naisille ongelma. AP
Vierailija kirjoitti:
Olen soittanut 25 vuotta sähkökitaraa, akustista ja muitakin instrumentteja. Koskaan tuosta soittimesta ei ole ollut naisten suhteen mitään apua. Toki ihmiset ympärillä kuvittelevat, että minä olen kitaristi ja sormeni toimivat myös jossain muualla vikkelästi. Ei. Ei todellakaan.
Oon rumpali ja sama tarina mulla!
On nuo naiset outoja.
Ei siitä mitään plussa pisteitä saa. Kai se olisi pakko sietää, jos mies on muuten mukava.
Puoliso soittaa sekä sähköistä että akustista (+ pianoa ja joitain muitakin soittimia). En ymmärrä kysymystä. Miksi minun pitäisi olla jotain mieltä asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon rumpali ja sama tarina mulla!
On nuo naiset outoja.
Minä olen pianisti ja koskaan en oo naista saanut. Aina yksin :(.
Sähköt sain sähkökitaraan...🎵🎶
Sitten sähkön hinta nousi ja sähköt lähti sähkökitarasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Mutta pakko todeta että akustinen on seksikkäämpi, siitä saa enemmän plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Tarkoitus olikin nyt saada selville, että onko sähkökitarat naisille ongelma. AP
Eihän se kitara itsessään mitään tee, kaikki merkitys on soittajalla.
Mieheni on kitaristi, mutta voinen täällä salaa tunnustaa, että soittaa kitaralla väärää genreä, ei vetoa minuun muuta kuin akustinen kitara muutenkaan. Mutta onneksi mies soittaa myös mm. rumpuja ja laulaa, siitä pidän
Kaikki miehen harrastukset ovat naiselle ongelma suhteessa. Ellei harrastus ole naisen palveleminen.
nimim. Kokemusta
Kaikki instrumentit on turn off.. ei sitä harjoittelua jaksa kuunnella päivästä toiseen. Jos toisaalta hän on jo huipulla niin asia voi olla toinen