Mitä ajattelette sellaisesta äidistä, joka kaveeraa tyttärensä eksänsä kanssa, vaikka tytär ei tykkää?
Tytär on sanonut, että se satuttaa, että äiti toimii tavallaan. Silti äiti ei toimii miten toimii. Mies on vieläpä kohdellut tytärtä huonosti.
Mitä ajatuksia tämä teissä herättää? Miksi äiti toimii näin?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki tykkää riidellä ja katkoa välejä. Parisuhde on kahden kauppa. Se "huonosti kohteleminen" voi olla molempien kokemus, vaikka ap puhtaana pulmusena esiintyykin.
Vain yksinkertaiset av-mammat menevät tuomaroimaan parisuhteita, joista tietävät vain yhden väritetyn kertomuksen verran.
Siis se on apn äiti! Olkoon mitä tahansa taustalla
Kyllä olen samaa mieltä, äidin tulisi olla aina lapsensa puolella eikä vetäytyä toiseen leiriin tai heittäytyä puolueettomaksi silloin kun lapsi häntä tarvitsee eniten. Varsinkin silloin oman vanhemman tuki on todella tärkeää kun lapsen puoliso on ollut kaltoinkohtelija, valehtelija tai pettäjä.
Mun vanhemmat oli aina mun poikaystävien puolella ihan asiasta tiippumatta. Ennen kuin edes ehdin kertoa asioista niin puolystivat miehiä. Aina. Ihan aina. Ja mä ihmettelin miksi musta tuntui niin pahalta vaikka oli asiouta mitkä piti sietää, oli pikkujuttuja jne.
Muistan kuinka tulin sukujuhlissa nolatuksi aivan täysin kun tyyppi makasi lattialla jajuomi en ei ollut niin vakavaa vaan ylireagoin. Sitten setäni katsoi silmät pyöreänä ja ihmetteli mitä teen moisen tyypin kanssa ylipäätään.
Itsellä myös äiti suorastaan paapoi kahta exääni jotka molemmat pettivät ja kohtelivat todella huonosti ja siitä äiti oli hyvin tietoinen, koska hänelle asioista kerroin ja itkin ja hän aina lohdutti. Silti hän koki tarvetta pitää heihin jälkeenpäin yhteyttä, toiseen jopa yli vuosikymmenen ajan. Sattumalta paljastui että he olivat pitäneet salassa yhteyttä kaikki nämä vuodet, joka järkytti suuresti. Kysyin miksi ihmeessä äiti jatkaa yhteydenpitoa minulle niin paljon pahaa tehneeseen ihmiseen. Hän ei osannut sanoa. Suhdekin kävi mielessä, mutta se asia tuskin koskaan selviää. Todella petetty olo kuitenkin jäi.
Mun äiti oli tuollainen. Olen nuorin kolmesta siskoksesta ja itse en ikinä vienyt ketään kotiin ja muutin poiskin varhain. Mutta ehdin nähdä sitä siskojen exien rallia ja se oli sitten omituista.
Aikuiset miehet tuli siis kahville istumaan, toivat koiranpentunsa näytille, toivat synttärilahjoja (!) ja kukkia äidille. Molempien siskojen useampi ex. Mitä näiden miesten päässä liikkui? Äiti se paistatteli siinä huomiossa kun omat tyttäret jäi kakkosiksi.
Minä olen ollut ystävä ex-anoppini kanssa aina. Seurustelin avopuolisoni kanssa kymmenen vuotta ja ystävystyin hänen äitinsä kanssa. Kun minä ja avomieheni erosimme, niin olen siltikin ollut hyvissä väleissä tähän ex-anoppiin, siitäkin huolimatta, että minusta johtuvista syistä erosimme avomieheni kanssa. Ex avomieheni on fiksu mies, eikä ole koskaan sanallakaan valittanut äitinsä ja minun hyvistä väleistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti oli tuollainen. Olen nuorin kolmesta siskoksesta ja itse en ikinä vienyt ketään kotiin ja muutin poiskin varhain. Mutta ehdin nähdä sitä siskojen exien rallia ja se oli sitten omituista.
Aikuiset miehet tuli siis kahville istumaan, toivat koiranpentunsa näytille, toivat synttärilahjoja (!) ja kukkia äidille. Molempien siskojen useampi ex. Mitä näiden miesten päässä liikkui? Äiti se paistatteli siinä huomiossa kun omat tyttäret jäi kakkosiksi.
Sun äiti on ollut näille exille ilmeisesti mukava ihminen ja kivaa seuraa. En näe tuossa mitään pahaa, päinvastoin.
En kuuna päivänä olisi tekemisissä ihmisen kanssa joka olisi ollut lapselleni kurja tai lapseni ei haluaisi että olen tekemisissä. En edes fb kaveri tasolla tms. Todella loukkaavaa. #lojaalius
Aijaa, aijaa, taitaa äitsykällä olla pääsiäismunan saanti mielessä tyttären eksältä kun noin huseeraa. Aijai, aijai!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun äiti on ollut näille exille ilmeisesti mukava ihminen ja kivaa seuraa. En näe tuossa mitään pahaa, päinvastoin.
Äitini ei ole mukava ihminen. Osaa kyllä sellaista esittää. Ja millainen vanhempi kaveeraa lapsensa ex-kumppanin kanssa?? Etenkään jos eroon on liittynyt suuria erimielisyyksiä, esim. pettäminen. Kyllä silloin pitäisi sen oman lapsen puolia pitää. Äiti mieluummin riiteli siskojeni kanssa ja oli niin maireaa muijaa näillä miehille. Ihan pimeetä touhua.
Vierailija kirjoitti:
En kuuna päivänä olisi tekemisissä ihmisen kanssa joka olisi ollut lapselleni kurja tai lapseni ei haluaisi että olen tekemisissä. En edes fb kaveri tasolla tms. Todella loukkaavaa. #lojaalius
Tämä! Ihan hirveä äiti tuollainen, eikä ihme, että tytöt valitsee huonoja miehiä
Ei jatkoon tämä äiti. Toivottavasti kärsii ikävän vanhuuden
Narsistinen ex-kaveri pisti aina miehet etusijalle ja tarvitsi aina miehiltä ihailua. Olisi varmasti äitinä toiminut juuri niin että olisi kaveerannut ex-vävynsä kanssa ja pitänyt tytärtään uhkana.