Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti että pitää oman loman perheestään?!

Vierailija
06.04.2023 |

Kertoi että vuokraa viikoksi mökin ja on siellä päivän taikka kaksi yksin ja lopun ajan joidenkin kavereiden kanssa joita en tunne. Tämä viikko on meidän perheen yhteisestä kesälomasta pois. Sanoi että perheen kanssa vietetty aika ei ole hänelle lomaa?! Siis mitä hittoa? Minähän se olen joka yleensä on tehnyt suurimmaksi osaksi reissussa ruoat, hoitanut siivoukset, lapset jne. Kun lapset olivat vaippa-ikäisiä minä hoidin yöheräämiset jne. En kuitenkaan koskaan ole ajatellut että se yhdessä vietetty aika kesällä ei olisi lomaa. Vanhin lapsista suuttui totaalisesti isälleen kun kuuli isän "ilmoituksen". Eivät kerkeä työkiireiden ja harrastusten vuoksi olemaan yhdessä kunnolla. Lomalla ovat sitten tehneet yhteisiä kivoja juttuja. En tajua tämmöistä nyt ollenkaan. Jokainen kesäloma on yhdessä vietetty yli 30 vuotta. Muutaman päivän reissuja on saatettu tehdä ilman perhettä mutta nekin on tehty muulloin kuin kesälomalla. Yhteinen kesäloma kun ei ole mikään itsestäänselvyys. On hankalaa saada kummankin töistä järkättyä ne samaan aikaan. Mitäs mieltä olette. Keski-ikäinen mies haluaa olla mieluummin joidenkin kavereidensa kanssa lomalla kuin perheensä? Näin kärjistettynä sen voisi sanoa. Lapset sen näin ymmärsivät ja enhän minäkään tästä ilahtunut.

Kommentit (1166)

Vierailija
1061/1166 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika läpinäkyvää mieheltä. Hyvin todennäköisesti hänellä on toinen nainen, jonka kanssa viettää mieluummin lomaa kuin perheen kanssa. Ne kaverit on tuntemattomia sen takia ettei vaimo voi heiltä tarkistaa asiaa. 

Itsellä ei tulisi mieleenkään sanoa vaimolle, että lähdempä yksin lomalle eräiden sinulle tuntemattomien kavereiden kanssa, hoiteleppa lapset sillä aikaa.

Vierailija
1062/1166 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika läpinäkyvää mieheltä. Hyvin todennäköisesti hänellä on toinen nainen, jonka kanssa viettää mieluummin lomaa kuin perheen kanssa. Ne kaverit on tuntemattomia sen takia ettei vaimo voi heiltä tarkistaa asiaa. 

Itsellä ei tulisi mieleenkään sanoa vaimolle, että lähdempä yksin lomalle eräiden sinulle tuntemattomien kavereiden kanssa, hoiteleppa lapset sillä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1166 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Oma mieheni on lähdössä reissuun (omaan kotimaahansa) todennäköisesti kuukausiksi. Ja meillä on vaippaikäisiä lapsia. 

Vierailija
1064/1166 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Oma mieheni on lähdössä reissuun (omaan kotimaahansa) todennäköisesti kuukausiksi. Ja meillä on vaippaikäisiä lapsia. 

Onnistuuko sama toisin päin tarvittaessa?

Vierailija
1065/1166 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso siis haluaa lomailla viikon vuokramökillä ja osan aikaa tuntemattomien kavereiden kanssa.

Kyllähän tämä sisältää oletuksen, että toinen puoliso saa viettää vastaavan ikioman lomaviikon.

Mutta oikeassa elämässähän se ei koskaan mene niin. Lisäksi en usko että parisuhteessa itse valitsisin mieluummin kaveriviikon kuin loman oman kumppanin kanssa. Siihen ap:n mies varmasti luottaakin, että ap ei oikeasti tekisi samoin.

Vierailija
1066/1166 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Onnistuuko sama toisin päin tarvittaessa?

Ei onnistu, eikä mun puolestani edes tarvitse. Mä hoidan meidän perheessä lapset. Asia on ollut sovittu jo ennenkuin jälkikasvua oli edes siunaantunut. 

Vierailija
1067/1166 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ap ottaa rusinat pullasta, kunhat et enää muuta saman katon alle etkä luovu elatusavusta. Hän ei kuitenkaan tule muuttumaan, eikä luottamus häneen palaa enää koskaan.

Olen sanonut tämän jo aiemminkin, ota vakavissasi huomioon että miehelläsi voi olla jonkinlainen mielen sairaus, tai alkava dementia. Kun luet tämän ketjun uudelleen ja muistelet mitä kaikkea kauheaa hän on sanonut ja tehnyt, niin voi olla että saat tarvittavaa etäisyyttä häneen.

Myös minä uskon että olisit onnellisempi jonkun toisen kanssa. Pahin on kuitenkin jo takana kun asutte erillänne. Se on ainakin itselle ollut eron pahin hetki, erilleen muutto kaikkine kipuineen.

Vierailija
1068/1166 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää sama perhe jossa äiti lopetti perheen passaamisen.

Vierailija
1069/1166 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan ap ottaa rusinat pullasta, kunhat et enää muuta saman katon alle etkä luovu elatusavusta. Hän ei kuitenkaan tule muuttumaan, eikä luottamus häneen palaa enää koskaan.

Olen sanonut tämän jo aiemminkin, ota vakavissasi huomioon että miehelläsi voi olla jonkinlainen mielen sairaus, tai alkava dementia. Kun luet tämän ketjun uudelleen ja muistelet mitä kaikkea kauheaa hän on sanonut ja tehnyt, niin voi olla että saat tarvittavaa etäisyyttä häneen.

Myös minä uskon että olisit onnellisempi jonkun toisen kanssa. Pahin on kuitenkin jo takana kun asutte erillänne. Se on ainakin itselle ollut eron pahin hetki, erilleen muutto kaikkine kipuineen.

Kiitos jälleen vastanneille! Ja olet mahdollisesti oikeassa siitä mitä tulee tuohon miehen pääkoppaan. Epäilen itsekin että jotain on pielessä mielenterveydenkin osalta. Kaivelin kalenteria ja luin viestejä viime vuodelta ja ne olivat kyllä aika sekopäisiä! Ja aivan kuin mies ei ymmärtäisi mitään mitä olen hänelle yrittänyt sanoa. Mies on jankuttanut samoja juttuja kuukaudesta toiseen vaikka kysymykset ja aiheet ovat välillä vaihtuneet?! Mies on ihan kuin hävittänyt kaiken muististaan mitä tulee hänen tekemisiinsä ja kun kerron että on muitakin ollut paikalla jotka nähneet ja kuulleet niin jatkaa vain jankutustaan ja alkaa huutaa. Ja mitä luottamukseen tulee niin nyt jos koskaan olen tajunnut etten pysty edes ajan kanssa korjaamaan omaa suhtautumistani häneen. Mieltäni kalvaa niin moni seikka ja näen että valehtelu jatkuu. Mies ei osaa sitä edes peitellä.

Toivon mukaan pääsen tästä välitilasta eroon enkä jää roikkumaan pidemmäksi aikaa huonoon suhteeseen!  ap

Vierailija
1070/1166 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos jälleen vastanneille! Ja olet mahdollisesti oikeassa siitä mitä tulee tuohon miehen pääkoppaan. Epäilen itsekin että jotain on pielessä mielenterveydenkin osalta. Kaivelin kalenteria ja luin viestejä viime vu

+

Mikä estää lähtemästä

Vierailija
1071/1166 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos jälleen vastanneille! Ja olet mahdollisesti oikeassa siitä mitä tulee tuohon miehen pääkoppaan. Epäilen itsekin että jotain on pielessä mielenterveydenkin os

Hyvä kysymys! Miehellä on joku henkinen ote minusta jota en osaa edes selittää? Samaan aikaan työntää pois ja vetää takaisin. Ja olen vähän sellainen ihminen että annan niitä uusia yrityksiä/tilaisuuksia ja anteeksi asioita liian paljon jos näin voi sanoa. Tahdon uskoa hyvää toisesta vaikka kuinka saan sontaa niskaani. Lyön päätäni kauan aikaa seinään ennen kuin luovutan missään asioissa.  ap

Vierailija
1072/1166 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap että jaksat päivittää ja kiva kuulla että pidät edelleen puoliasi! Voisitko pyytää että ystäväsi yrittäisi käydä juttelemassa tuolla harrastuspaikassa sen miehen harrastuskaverin kanssa niin että mies ei ole paikalla? Uskoisin että hän voisi valottaa tätä heidän kuviota totuuden mukaisesti ja pääsisit pois löysästä hirrestä ja asian spekuloimisesta, tuo on kovin kuluttavaa kun asia on selvästi käsittelemättä välillänne. En usko että pääset miehen kanssa eteenpäin ennen kuin totuus selviää. Ja vaikka se olisikin ollut pahemman puoleista pettämistä yms. siltikin parempi vaihtoehto on tietää totuus kuin jäädä loppuelämäksi arvailujen varaan. Silloin sinulla on mahdollisuus antaa anteeksi tai mennä eteenpäin, nyt vain junnaatte paikallaan. Luulisin että tuo nainenkin pohjimmiltaan haluaisi asioiden selviävän eikä kannata loputonta salailua. Tsemppiä ja päivitäthän taas!

Minä kävelytän pitbullejani missä haluan ja jos joku kynäniska hiihtopelle alkaa ulisemaan, se löytää ne kepit ja lankunpätkät persiistään.

Vierailija
1073/1166 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna miehelle rauhaa. Hän on 30 vuotta tehnyt kuten sinä olet halunnut.

Kuka niin on väittänyt? Ja tämänkö voi sitten sanoa lapsilleen? Että loma perheen kanssa ei lomaa ja haluaa jakaa mieluummin aikansa muiden kanssa.

Jestas sentään,ei mies ole lupautunut olemaan kanssasi loppu-ikänsä kahleissa. Anna hänen tehdä muutakin, kerran täällä eletään.

Vierailija
1074/1166 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna miehelle rauhaa. Hän on 30 vuotta tehnyt kuten sinä olet halunnut.

Kuka niin on väittänyt? Ja tämänkö voi sitten sanoa lapsilleen? Että loma perheen kanssa ei lomaa ja haluaa jakaa mieluummin aikansa muiden kanssa.

Jestas sentään,ei mies ole lupautunut olemaan kanssasi loppu-ikänsä kahleissa. Anna hänen tehdä muutakin, kerran täällä eletään.

Kyllä se mies on lupautunut olemaan alaikäisten lastensa kanssa. Kyllä lasten kuuluu mennä kavereiden edelle tärkeysjärjestyksessä.

Vierailija
1075/1166 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, mieheltäsi puuttuu tyystin tunneäly. Kokemusta on pitkältä ajalta täällä. Ns, muka unohtanut , miten häijysti on itse käyttäytynyt vuosien varrella. Ei ikinä näytä ymmärtävän ,että itsessä olisi mitään vikaa. Tämä meillä ainakin on toistunut häneltä kaikkiin ihmisiin nähden, työkavereihin, harrstuskavereihin jne, minuun . Ei ymmärrä ,että itsessä on mitään vikaa.

Vierailija
1076/1166 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos jälleen vastanneille! Ja olet mahdollisesti oikeassa siitä mitä tulee tuohon miehen pääkoppaan. Epäilen its

Tämähän on jo puoli voittoa kun tunnistat itsessäsi miten on tapanasi toimia. Paljon pahemmin olisi asiat, jos toimit kuten toimit, mutta et itse huomaisi ongelmaa.

Vierailija
1077/1166 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhden viikon kavereiden kanssa, niin ei haittaa. Toivottavasti äitikin saa pitää lomaa. 

Vierailija
1078/1166 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Nyt on kesä ja seksihelle, lähde tuulettumaan jos vaikka kohtaisit uuden ihanan!

Vierailija
1079/1166 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok jos tämä toimii myös toisinpäin että sinäkin saat viikon omaa lomaa? Vai onko tämä vain miesten oikeus???????

Meillä ainakin tämä on ihan molempien oikeus. Jos nainen ei tajua hommata vastaavaa omaa aikaa itselleen, vaan alkaa martyyriksi, ei se ole miehen vika. N

Vierailija
1080/1166 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeehän ne aviovaimotkin tyttöporukassa viikon parin reissussa etelän aurinkoon, ja jättävät lapsensa ja puolisonsa muiden ihmisten hoidettaviksi. Onko silloinkin kysymys jostain mielenterveyteen liittyvästä oireesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän