Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti että pitää oman loman perheestään?!

Vierailija
06.04.2023 |

Kertoi että vuokraa viikoksi mökin ja on siellä päivän taikka kaksi yksin ja lopun ajan joidenkin kavereiden kanssa joita en tunne. Tämä viikko on meidän perheen yhteisestä kesälomasta pois. Sanoi että perheen kanssa vietetty aika ei ole hänelle lomaa?! Siis mitä hittoa? Minähän se olen joka yleensä on tehnyt suurimmaksi osaksi reissussa ruoat, hoitanut siivoukset, lapset jne. Kun lapset olivat vaippa-ikäisiä minä hoidin yöheräämiset jne. En kuitenkaan koskaan ole ajatellut että se yhdessä vietetty aika kesällä ei olisi lomaa. Vanhin lapsista suuttui totaalisesti isälleen kun kuuli isän "ilmoituksen". Eivät kerkeä työkiireiden ja harrastusten vuoksi olemaan yhdessä kunnolla. Lomalla ovat sitten tehneet yhteisiä kivoja juttuja. En tajua tämmöistä nyt ollenkaan. Jokainen kesäloma on yhdessä vietetty yli 30 vuotta. Muutaman päivän reissuja on saatettu tehdä ilman perhettä mutta nekin on tehty muulloin kuin kesälomalla. Yhteinen kesäloma kun ei ole mikään itsestäänselvyys. On hankalaa saada kummankin töistä järkättyä ne samaan aikaan. Mitäs mieltä olette. Keski-ikäinen mies haluaa olla mieluummin joidenkin kavereidensa kanssa lomalla kuin perheensä? Näin kärjistettynä sen voisi sanoa. Lapset sen näin ymmärsivät ja enhän minäkään tästä ilahtunut.

Kommentit (1166)

Vierailija
1101/1166 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla oo omaa tekemistä tai rahaa millä mennä reissuun? Omia ystäviä?

Vierailija
1102/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän siinä sitten kävi kuten jo arvelin ja joku muukin ajatteli. Otin asian puheeksi miehen kanssa kun teinillä selvästi meni tuo asia ns. tunteisiin. On siitä lähtien ollut isäänsä aika kypsynyt ja ovat keskenään riidelleet vaikka ja mistä. Niin joo, siis mies ei ensin muka tiennyt mistään kumeista mitään. Sitten alkoi väittää että ne on jotain vanhoja. Ja kun jatkoin vain keskustelua niin sanoi että tarkoituksella teki näin! Että tiesi teinin ne löytävän ja minulle kertovan. Siitäs saitte! Mitäs meni lapsi aukomaan kaappeja auki?!

Tuo mies on kyllä aika tapaus! Mikä on nyt lopullinen totuus, ei ole ihan varmaa mutta ihan sairasta tuo minusta on? Ja sen myös hänelle sanoin ja kamalat riidathan tästäkin aikaiseksi saatiin. Tunteeni päivä päivältä kuolevat pois. Ja se taitaa nyt kyllä olla hyvä juttu. ap

Miehen vastauksen olisi voinut arvata, että se o

Olen tässä mietiskellyt että mitenkä minun pitäisi suhtautua tuohon mieheen. Siis mitä sanon lasten kuullen, mitä olen mieltä mistäkin jne. Kun negatiivista puhetta saan nyt kuulla lähes päivittäin varsinkin teinin suusta. Kyllä lapsilla pitäisi isä olla jne. mutta mitä jos isä on mikä on niin pitääkö minun siltikin vain kannustaa lapsiani menemään hänelle jos ei vaikka haluaisikaan mennä? Ja pitääkö tässä aina vain olla hillitty ja puhua fiksusti tilanteesta ja isän tempuista vaikka tekisi mieli haukkua mies pystyyn! Tätä menoa mies jää kyllä täysin yksin. Lapset alkavat olla täynnä isänsä kiukutteluja ja huonoa käytöstä. Ja teinikin sanoi viimeksi eilen että ihan selvästi isä on valinnut kaverinsa. Että kaverit tulevat ensin ja sitten vasta me. Kun jotain suunnittelevat tekevänsä yhdessä niin mies selvittelee ensin että missä varsinkin tämä naiskaveri on ja aikataulut ja sitten vasta voi sopia lastensa kanssa. Ei tietenkään myönnä mutta viestittely on selkeää ja kuulema peittelee puhelintaan teinin lähellä. Ja menee toiseen huoneeseen sopimaan. Törkeästi kohtelee omia lapsiaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli pitää omasta puolisosta loma. Hän puhuu minusta pahaa vanhemmilleen ja raahaa minut väliajoin heidän luokseen, että voivat yhdessä nauraa hänen 'hauskoille' yksinkertaistuksilleen minun elämästäni. En tunne olevani hänen kanssaan perhettä enää. Lapsi ei tehnyt meistä perhettä. Railo välillämme vain kasvaa. Kun hänen vanhempansa kuolevat, laitan viimeistään eropaperit vetämään.

Vierailija
1104/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän viettää yksin lomansa, ensi vuonna sinä voit reissata ystäviesi kanssa viikon ajan ja mies huolehtii yhteisistä lapsista. 

Vierailija
1105/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli pitää omasta puolisosta loma. Hän puhuu minusta pahaa vanhemmilleen ja raahaa minut väliajoin heidän luokseen, että voivat yhdessä nauraa hänen 'hauskoille' yksinkertaistuksilleen minun elämästäni. En tunne olevani hänen kanssaan perhettä enää. Lapsi ei tehnyt meistä perhettä. Railo välillämme vain kasvaa. Kun hänen vanhempansa kuolevat, laitan viimeistään eropaperit vetämään.

Puolisosi asenne vaikuttaa kyllä niin karmealta, ettei sinun tarvitse odotella vanhempiensa lähtöä. Puolisosihan halveksuu sinua ihmisenä ja hakee vanhemmiltaan tukea asenteelleen, tuolla tavalla hän tuhoaa itsetuntosi pikkuhiljaa. Tyypillinen kiusaaja. 

Vierailija
1106/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä vasta silloin?

Vierailija
1107/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tiedät että mies valehtelee vaikka olisi pitävät todisteet, niin mitä siinä on enää puhumista. Teini kertoi sinulle siksi että pääset eroon siitä kuspäästä. Näkee kuinka kärsit. 

Mulla oli samanlainen mies. Vaikka valehteli ja puhui itsensä pussiin monta kertaa niin mitään ei ikinä myöntänyt. Eron jälkeen puolitutut tulivat kertomaan mitä olivat nähneet. Oli pettänyt koko liiton ajan. Koskaan ei saatu asioita selväksi puhuttua. Eksällä on nyt neljäs vaimo. Nämä ei koskaan parane tästä taudistaan, valehteleminen ja sumutus on niille toinen luonto. Pelasta itsesi ja lapsesi, kun olet vielä suurinpiirtein järjissäsi. 

Tutustu termiin kaasuvalotus. Miehesi on tässä ekspertti.

"Kaasuvalotus" on sanasta sanaan tehty väkinäinen käännös termistä "gaslightning". Suomentuu sujuvammin sumuttamiseksi, niin kaikki ymmärtävät mitä se tarkoittaa.

Vierailija
1108/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tiedät että mies valehtelee vaikka olisi pitävät todisteet, niin mitä siinä on enää puhumista. Teini kertoi sinulle siksi että pääset eroon siitä kuspäästä. Näkee kuinka kärsit. 

Mulla oli samanlainen mies. Vaikka valehteli ja puhui itsensä pussiin monta kertaa niin mitään ei ikinä myöntänyt. Eron jälkeen puolitutut tulivat kertomaan mitä olivat nähneet. Oli pettänyt koko liiton ajan. Koskaan ei saatu asioita selväksi puhuttua. Eksällä on nyt neljäs vaimo. Nämä ei koskaan parane tästä taudistaan, valehteleminen ja sumutus on niille toinen luonto. Pelasta itsesi ja lapsesi, kun olet vielä suurinpiirtein järjissäsi. 

Tutustu termiin kaasuvalotus. Miehesi on tässä ekspertti.

"Kaasuvalotus" on sanasta sanaan tehty väkinäinen käännös termistä "gaslightning". Suomentuu sujuvammin sumuttamiseksi, niin kaikki ymmärtävät mitä se tark

Kaikki ymmärtää tuon kaasuvalotuksenkin ihan hyvin.

Vierailija
1109/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla oo omaa tekemistä tai rahaa millä mennä reissuun? Omia ystäviä?

Eikö sulla ole muuta tekemistä kuin vauva-foorumilta kaivaa yli vuoden vanhoja viestejä mihin yrität purkaa pois omaa pahaa oloasi?

Vierailija
1110/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on ihan tervettä saada perheestä lomaa, puolintoisin silloin tällöin !!

M42

Vierailija
1111/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju alotettu 2023, huhtikuussa.

Ap, oletko ollut paikalla?

Miten sulla menee? Mitenkä se viime vuoden kesäloma meni?

Itse erosin viime kesällä, mulle selvisi että mieheni oli harrastanut muita naisia. Monikossa.

Ero tuli 33 vuoden jälkeen.

Nyt asun omassa ihanassa asunnossa. 

Oltiin yhdessä jo 19 ja 21 veestä.

Annan aikaa itselleni löytää itseni.

Ei mitään kiirettä ketään uutta tapaamaan.

Vierailija
1112/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko rahallisesti riippuvaisia partnerisi vanhemmista?

Parempi että eroatte vielä kun elävät. Voivat sitten tukea partneriasi eron aikana. 

Vierailija
1113/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän siinä sitten kävi kuten jo arvelin ja joku muukin ajatteli. Otin asian puheeksi miehen kanssa kun teinillä selvästi meni tuo asia ns. tunteisiin. On siitä lähtien ollut isäänsä aika kypsynyt ja ovat keskenään riidelleet vaikka ja mistä. Niin joo, siis mies ei ensin muka tiennyt mistään kumeista mitään. Sitten alkoi väittää että ne on jotain vanhoja. Ja kun jatkoin vain keskustelua niin sanoi että tarkoituksella teki näin! Että tiesi teinin ne löytävän ja minulle kertovan. Siitäs saitte! Mitäs meni lapsi aukomaan kaappeja auki?!

Tuo mies on kyllä aika tapaus! Mikä on nyt lopullinen totuus, ei ole ihan varmaa mutta ihan sairasta tuo minusta on? Ja sen myös hänelle sanoin ja kamalat riidathan tästäkin aikaiseksi saatiin. Tunteeni päivä päivältä kuolevat pois. Ja se taitaa nyt kyllä olla hyvä juttu. ap

Siis onko miehelläsi toinen nainen?

Asutteko vielä yhdessä vai erillään?

Ei ole maailmanloppu erota.

Itse tein tämän pitkän suhteen jälkeen.

Lähinnä tullut mieleen että olisi pitänyt tehdä aikasempaa.

Vierailija
1114/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kertomatta vielä tämmöinen asia. Tätä kaasuvalotusta kyllä harrastetaan oikein urakalla. Vaiko mistä kyse? Kun mies on ollut oikein veemäinen lapsille ja kun lapset sitten tähän reagoivat. Niin tämän jälkeen heille ollaankin ostamassa vaikka mitä herkkuja ja tavaroita! Ensin sontaa niskaan ja sitten kehuja ja tavaraa. Onneksi ovat tuon ihan itse tajunneet että mitä tapahtuu.  ap

Vierailija
1115/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei kannata valittaa m u i l l e kun parisuhteessa on ongelmia vaan pyrkiä ratkomaan niitä edes jotenkin

Valittelu ylläpitää jämähtynyttä tilannetta

Vierailija
1116/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vitut tule! Mikä helvetti saa kuvittelemaan ja uskomaan mokomaa paskaa??? Kasvatuksen ja manipuloinnin tulos, että naiset ovat muka jotenkin luontaisia palvelijoita. Äijät ovat voimalla tämän idean istuttaneet ja omassa viisaudessaan ja yksisilmäisessä oikeudessaan läpi nuijjineet. Maailma onneksi muuttuu, "eskoseni", kun raaka voima ja papiston kusetus häviää viimein järjelle 👍

Vierailija
1117/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin tuo on ihan sairasta käytöstä, ja vielä pajempi kun sekoittaa lapset siihen. Täysin itsekeskeinen mulkero.

Vierailija
1118/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan tyypillistä käytöstä väkivaltaisessa suhteessa, että paskan vaiheen jälkeen alkaa rakkauspommitus ja on oikein romanttista ja hempeää. Nämä vaiheet sitten vuorottelevat.

Vierailija
1119/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin ihan kokeeksi mieheltä että kait hän on myös kesällä sitten viikon lasten kanssa jos minä lähden reissuun yksinäni. Naama meni ihan ruttuun ja alkoi selittää ettei se käy kun hänellä on niin paljon kaikkia menoja.. Että näin. Hän saa lähteä mutta minä en?! ap

Hänen ei tarvitse olla viikkoa lasten kanssa. Ottaa vaikka viikoksi lastenhoitajan. Ei maksa paljoa. Kuhan hän järkkää sen itse.

Vierailija
1120/1166 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan tyypillistä käytöstä väkivaltaisessa suhteessa, että paskan vaiheen jälkeen alkaa rakkauspommitus ja on oikein romanttista ja hempeää. Nämä vaiheet sitten vuorottelevat.

https://images.ctfassets.net/pbxhiiewat8h/7DIvptrDJRuJEzG2t8HhhD/6f78cf…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi