Mies ilmoitti että pitää oman loman perheestään?!
Kertoi että vuokraa viikoksi mökin ja on siellä päivän taikka kaksi yksin ja lopun ajan joidenkin kavereiden kanssa joita en tunne. Tämä viikko on meidän perheen yhteisestä kesälomasta pois. Sanoi että perheen kanssa vietetty aika ei ole hänelle lomaa?! Siis mitä hittoa? Minähän se olen joka yleensä on tehnyt suurimmaksi osaksi reissussa ruoat, hoitanut siivoukset, lapset jne. Kun lapset olivat vaippa-ikäisiä minä hoidin yöheräämiset jne. En kuitenkaan koskaan ole ajatellut että se yhdessä vietetty aika kesällä ei olisi lomaa. Vanhin lapsista suuttui totaalisesti isälleen kun kuuli isän "ilmoituksen". Eivät kerkeä työkiireiden ja harrastusten vuoksi olemaan yhdessä kunnolla. Lomalla ovat sitten tehneet yhteisiä kivoja juttuja. En tajua tämmöistä nyt ollenkaan. Jokainen kesäloma on yhdessä vietetty yli 30 vuotta. Muutaman päivän reissuja on saatettu tehdä ilman perhettä mutta nekin on tehty muulloin kuin kesälomalla. Yhteinen kesäloma kun ei ole mikään itsestäänselvyys. On hankalaa saada kummankin töistä järkättyä ne samaan aikaan. Mitäs mieltä olette. Keski-ikäinen mies haluaa olla mieluummin joidenkin kavereidensa kanssa lomalla kuin perheensä? Näin kärjistettynä sen voisi sanoa. Lapset sen näin ymmärsivät ja enhän minäkään tästä ilahtunut.
Kommentit (1166)
No, yhtään en miestä tässä yritä puolustella mutta kumeja voi käyttää myös omaan kivaan. Esim. itsensä kanssa leikkiessä penetroida takamusta eikä halua yhteisillä dildoilla suojaamatta käyttää. On aika tavallistakin, sijaitseehan se eturauhanen siellä peräpuolella miehillä.
30 vuotta naimisissa, joten tuskin teillä enää pieniä lapsia on. Minä ymmärrän miestäsi ja olen nainen.
Kun lapset eivät aivan pieniä ole, niin on kuitenkin parempi, että hekin näkevät omin Simon, että isä valehtelee. Eipä tarvitse heidänkään jossitella asioiden tilan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kun lapset eivät aivan pieniä ole, niin on kuitenkin parempi, että hekin näkevät omin Simon, että isä valehtelee. Eipä tarvitse heidänkään jossitella asioiden tilan kanssa.
Näin ajattelin itsekin vaikka näin teinistä että oli jotenkin allapäin. Että ei ole hänellekään helppo asia myöntää isänsä olevan oikeasti täysi kuspää. Muutaman sanan lapsi sanoi ja itse olin aika hiljaa. Raksutti vaan päässä ja yritin olla rauhallinen. Jotenkin tämä pitäisi ottaa puheeksi miehenkin kanssa. ap
Ap on niin huono satuilija. Mahtaako olla jo vaihtunut vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin viettää 50v synttärit mökillä yksin mutta eihän se muulle perheelle sovi. Ymmärrän miestäsi ja minä olen nainen.
Jos lapsi haluaa olla kanssasi, niin oletko silti mieluummin yksinäsi taikka joidenkin tuttujesi kanssa?
Mä vietän tosi paljon lapseni kanssa aikaa. Olen päivät kotona. Yökylässäkin on viimeksi yhden yön ollut monen monta vuotta sitten.
Tuo onkin ihan eri asia! Mies on pois kotoa todella paljon vuoden aikana. Harrastaa ja pitkät työmatkat. Siksi kesäloma on tärkeää aikaa koko perheelle. ap
Herää epäilys, että on toinen perhe jossakin muualla. Tai ainakin rakastajatar. Jos työ- ym. matkoilla on paljon ja sen lisäksi haluaa lomaa perheestään, niin pitäisi hälytyskellojen soida ja lujaa.
moi
30 vuotta lomailtu yhdessä. Nyt varmaan lapset jo aikuisia ja työelämässä. Loma-ajat olleet yhdessä siis aikuisten lasten kanssa. Lomia soviteltu yhteen.
Harmi jos noin 50 vuotias isä ei saa kerrankin olla omalla lomallaan viikon.
Mitä hullua?
Turvakotiin ensi ainakin pikapikaa. Toi mieshän on ihan seko. Voi tehdä mitä vaan.
Kyllä täällä, ap, mietin mitä sulle nykyään kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
30 vuotta lomailtu yhdessä. Nyt varmaan lapset jo aikuisia ja työelämässä. Loma-ajat olleet yhdessä siis aikuisten lasten kanssa. Lomia soviteltu yhteen.
Harmi jos noin 50 vuotias isä ei saa kerrankin olla omalla lomallaan viikon.
Mitä hullua?
Kannattaa lukea pidemmälle ennen kuin alkaa tuollaisia selittää.
Jättäisikö mies ne kumit lapsen nähtäville mihinkään? Luulisi että olisi laittanut ne visusti hyvään piiloon. Ehkä mies on niin hullu että teki tämän tahallaan?
Hyvä. Sano, että kahden viikon päästä on sitten sinun vuorosi kahden viikon lomaan.
Kun tiedät että mies valehtelee vaikka olisi pitävät todisteet, niin mitä siinä on enää puhumista. Teini kertoi sinulle siksi että pääset eroon siitä kuspäästä. Näkee kuinka kärsit.
Mulla oli samanlainen mies. Vaikka valehteli ja puhui itsensä pussiin monta kertaa niin mitään ei ikinä myöntänyt. Eron jälkeen puolitutut tulivat kertomaan mitä olivat nähneet. Oli pettänyt koko liiton ajan. Koskaan ei saatu asioita selväksi puhuttua. Eksällä on nyt neljäs vaimo. Nämä ei koskaan parane tästä taudistaan, valehteleminen ja sumutus on niille toinen luonto. Pelasta itsesi ja lapsesi, kun olet vielä suurinpiirtein järjissäsi.
Tutustu termiin kaasuvalotus. Miehesi on tässä ekspertti.
Meillä mies käy joka syksy kaveriporukalla kalastamassa. Mitä muuta, ainakin juopottelua, vieraita naisia, en ole mustasukkainen, kunhan ei tuo tauteja tai elatusmaksuja. Niistä suuttuisin ja kovasti. Kiva, että heillä on hauskaa ja minulle vapaaviikko ruuanlaitosta yms. Olisi useammin lomalla.. 451
Niin vanhan ketju mutta mikä tässä olikaan ongelma?
Palstalla on ketju missä nainen julistaa menevänsä lakkoon kun ei viitsi passata muita. Kuinka miehen toiminta eroaa siitä?
Näinhän siinä sitten kävi kuten jo arvelin ja joku muukin ajatteli. Otin asian puheeksi miehen kanssa kun teinillä selvästi meni tuo asia ns. tunteisiin. On siitä lähtien ollut isäänsä aika kypsynyt ja ovat keskenään riidelleet vaikka ja mistä. Niin joo, siis mies ei ensin muka tiennyt mistään kumeista mitään. Sitten alkoi väittää että ne on jotain vanhoja. Ja kun jatkoin vain keskustelua niin sanoi että tarkoituksella teki näin! Että tiesi teinin ne löytävän ja minulle kertovan. Siitäs saitte! Mitäs meni lapsi aukomaan kaappeja auki?!
Tuo mies on kyllä aika tapaus! Mikä on nyt lopullinen totuus, ei ole ihan varmaa mutta ihan sairasta tuo minusta on? Ja sen myös hänelle sanoin ja kamalat riidathan tästäkin aikaiseksi saatiin. Tunteeni päivä päivältä kuolevat pois. Ja se taitaa nyt kyllä olla hyvä juttu. ap
Vierailija kirjoitti:
Kun tiedät että mies valehtelee vaikka olisi pitävät todisteet, niin mitä siinä on enää puhumista. Teini kertoi sinulle siksi että pääset eroon siitä kuspäästä. Näkee kuinka kärsit.
Mulla oli samanlainen mies. Vaikka valehteli ja puhui itsensä pussiin monta kertaa niin mitään ei ikinä myöntänyt. Eron jälkeen puolitutut tulivat kertomaan mitä olivat nähneet. Oli pettänyt koko liiton ajan. Koskaan ei saatu asioita selväksi puhuttua. Eksällä on nyt neljäs vaimo. Nämä ei koskaan parane tästä taudistaan, valehteleminen ja sumutus on niille toinen luonto. Pelasta itsesi ja lapsesi, kun olet vielä suurinpiirtein järjissäsi.
Tutustu termiin kaasuvalotus. Miehesi on tässä ekspertti.
Lisäys tähän, että kuulin että eksä on eroamassa neljännestä vaimostaan.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän siinä sitten kävi kuten jo arvelin ja joku muukin ajatteli. Otin asian puheeksi miehen kanssa kun teinillä selvästi meni tuo asia ns. tunteisiin. On siitä lähtien ollut isäänsä aika kypsynyt ja ovat keskenään riidelleet vaikka ja mistä. Niin joo, siis mies ei ensin muka tiennyt mistään kumeista mitään. Sitten alkoi väittää että ne on jotain vanhoja. Ja kun jatkoin vain keskustelua niin sanoi että tarkoituksella teki näin! Että tiesi teinin ne löytävän ja minulle kertovan. Siitäs saitte! Mitäs meni lapsi aukomaan kaappeja auki?!
Tuo mies on kyllä aika tapaus! Mikä on nyt lopullinen totuus, ei ole ihan varmaa mutta ihan sairasta tuo minusta on? Ja sen myös hänelle sanoin ja kamalat riidathan tästäkin aikaiseksi saatiin. Tunteeni päivä päivältä kuolevat pois. Ja se taitaa nyt kyllä olla hyvä juttu. ap
Miehen vastauksen olisi voinut arvata, että se oli vaan testi sille miten tieto kulkee tai että halusi että tulet mustasukkaiseksi että näkee välitätkö vielä. Voi olla miten vaan, mutta tällä miehellä ei ole enää puhtaita jauhoja pussissaan. Toivon että pääset jatkamaan elämääsi terveemmissä merkeissä. Miehesi tekemiset ja sanomiset eivät ole tervettä nähneet pitkään aikaan. Toisaalta toivoisin, että tämä olisi provo, ihan jo senkin vuoksi että tiedän kokemuksesta miten paljon lapsesi kärsivät tästä tilanteesta jo ihan sen vuoksi kun tietävät mitä sinä joudut kokemaan. Sinun kipusi ja tuskasi on heidän kipunsa ja tuskansa.
On oman loman ansainnut. Pitkät päivät ja isoimmat rahat pöytään,säilyy tietty elintaso.
Voihan pee!!! Kirjoitin pitkän tekstin ja sivu menikin jumiin kun laitoin sen eteenpäin. Tässä lyhyempi tiivistelmä siitä. Teini näki isällään uuden paketin kumeja jossain kaapissa ja kertoi tästä vaikeana minulle. Isä on vakuutellut viime kuukausina lapselle kuinka haluaisi olla äidin kanssa ja kuinka ei ole ikinä pettänyt jne. Kuinka äiti vain itse keksii juttuja jne. Sama juttuhan se on ollut mun kanssa. Väittää rakastavansa ja muuta soopaa. Sen tiedän että nuo kumit ei ole meitä varten, se on varma juttu. Tekisi mieli asia ottaa puheeksi. Sanoa muutama valittu sana miehelle. Ketuttaa niin tuollainen jatkuva valehtelu. Mies ei tosin tätäkään myöntäisi. Sanoisi että teki tarkoituksella näin että arvasi teinin kertovan minulle jne. Että testasi vain tai jotain muuta yhtä hullua. ap