Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti että pitää oman loman perheestään?!

Vierailija
06.04.2023 |

Kertoi että vuokraa viikoksi mökin ja on siellä päivän taikka kaksi yksin ja lopun ajan joidenkin kavereiden kanssa joita en tunne. Tämä viikko on meidän perheen yhteisestä kesälomasta pois. Sanoi että perheen kanssa vietetty aika ei ole hänelle lomaa?! Siis mitä hittoa? Minähän se olen joka yleensä on tehnyt suurimmaksi osaksi reissussa ruoat, hoitanut siivoukset, lapset jne. Kun lapset olivat vaippa-ikäisiä minä hoidin yöheräämiset jne. En kuitenkaan koskaan ole ajatellut että se yhdessä vietetty aika kesällä ei olisi lomaa. Vanhin lapsista suuttui totaalisesti isälleen kun kuuli isän "ilmoituksen". Eivät kerkeä työkiireiden ja harrastusten vuoksi olemaan yhdessä kunnolla. Lomalla ovat sitten tehneet yhteisiä kivoja juttuja. En tajua tämmöistä nyt ollenkaan. Jokainen kesäloma on yhdessä vietetty yli 30 vuotta. Muutaman päivän reissuja on saatettu tehdä ilman perhettä mutta nekin on tehty muulloin kuin kesälomalla. Yhteinen kesäloma kun ei ole mikään itsestäänselvyys. On hankalaa saada kummankin töistä järkättyä ne samaan aikaan. Mitäs mieltä olette. Keski-ikäinen mies haluaa olla mieluummin joidenkin kavereidensa kanssa lomalla kuin perheensä? Näin kärjistettynä sen voisi sanoa. Lapset sen näin ymmärsivät ja enhän minäkään tästä ilahtunut.

Kommentit (1166)

Vierailija
441/1166 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu sai minut nyt todella heräämään. Minä olen ollut valtavan paljon enemmän lasten kanssa kuin mieheni. Olen pitänyt ns. taloa pystyssä. Hoitanut niin paljon enemmän asioita kuin mieheni. Sen vuoksi että mies on saanut luoda uraansa ja harrastaa. Itse olen kait vain tyytynyt osaani. Nämä kommentit siitä kuinka miehelle pitäisi suoda omaa rauhaa ja elämää enemmän perheestään niin saivat karvat pystyyn! Eiköhän se ole meillä juurikin toisin päin. ap

Anna kun arvaan, ne lapset on hankittu lähinnä sun halusta ja toiveesta, miehestä teit isän puolipakolla. Sun käsitys hyvästä elämästä on 24/7 perhehelvetti. Ite olet vissiin hylänny kodin ulkopuolisen elämän ja kaverit hormonihuuruissa, kun "äitiys ja perhe ei ihminen muuta tarvitse".

Juu, näinhän siinä on tietenkin käynyt?! Kaikki naiset toimii näin ja vielä varastaa siinä samalla koko miesten omaisuudenkin. Anna kun arvaan. Taidat olla pikkasen katkera ihminen?

Vierailija
442/1166 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis käytitte kumeja teidän makkarissa 2 vuotta sitten?

Se, että yksinäinen kumi on eksynyt piiloon autotallissa jonkun laatikon alle kielii siitä, että mies on silloin aikoinaan ottanut yhden kumin salaa mukaansa jonnekkin ulos lähtiessään. Ja kun flaksi ei ole käynytkään, niin on piilottanut sen autostaan tai taskuistaan laatikon alle ja se on sinne unohtunut.

En keksi muuta selitystä, miksi miehen olisi pitänyt yksittäinen kumi varastaa paketista teidän makkarista. Miksi se on kuljetellut sitä mukanansa, niinpä. Tai sitten se on ottanut sieltä usempia kumeja matkoillensa ja et oo huomannu sitä, että paketista katoillut kumeja.

Yks kumi jäi miehellä käyttämättä, jäi housujen taskuun ja piilotti sen parkkeerattuaan autonsa talliin ennenkuin astui kotiovestanne sisään muina miehinä.

Joo, ei tää mitään rakettitiedettä oo.

Ties kuinka pitkään se on pettänyt sua.

Tuo on jotenkin sairasta että ensin keksitään syytökset miestä vastaan ja sitten kyn ei löydäkkään todisteita keksitylle syytökselle keksitään vielä ne todisteetkin että pääsee haukkumaan miestä. Vihaatko yleisesti miehiä vai mistä tuo viha ja katkeruus miehiä kohtaa on lähtöisin?

Mulla on aivan omakohtaista kokemusta siitä, kuinka kumppani pettää, valehtelee ja kaasuvalottaa. Ja kas kummaa, kun tarpeeksi sinnikkäästi olen toiminut neiti etsivänä, mies on lopulta jäänyt kiinni toisesta naisesta. Oikeasti, on helppoa saada mies kiinni pettämisestä, kunhan tietää, mitä etsii ja mistä sekä miten.

Millä lailla pitää etsiä ja miten? Minusta tuntuu, etten osaisi saada miestä kiinni pettämisestä vaikka olen sitä epäillytkin. Kerro miten se onnistuu?

Naisella on vaisto. Naiset vaistoavat pettämisen todella hyvin, ehkä peruja tuhansien vuosien takaa.

Jo pelkästään se, että sun vaisto sanoo, että miehesi pettää, on jo melko hyvä vihje, että jotain saattaa olla tekeillä selkäsi takana.

Aivot rekisteröivät pieniä "virheitä" tai epäloogisuuksia miehen käytöksessä, puheissa, ilmeissä, teoissa, tekemättä jättämisissä, lisäksi voi löytyä viattomia todisteita, jotka eivät olekaan viattomia.

Jos sun vaisto varoittaa, että mies pettää, niin silloin aletaan yksinkertaisesti stalkkaamaan. Helpointa on ratsata salaa puhelin, sähköpostit, tietokone, posti, kaapit, auto jne.

Yhtä tärkeää on alkaa tiiviisti seuraamaan miehen somekäyttäytymistä, kuka seuraa ketäkin, kuka laittanut minkälaista julkista kommenttia tai tykkäystä jne. 

Somesta paljastuu vaikka mitä.

Aina jostain jotain todistetta jää.

Lisäksi sitten ihan konkreettinen stalkkaus, eli menet perään sinne, missä miehen pitäisi olla.

Myös miehen ilmeet, kun tulee kotiin. Onko kasvoilla "hätääntynyt peura ajovaloissa" ja syyllisen näköinen ilme, vältteleekö katsekontaktia ja on outo jne.

Onhan näitä keinoja.

Ja vielä yksi keino: puhu ihmisille vetelemällä oikeista naruista. Ihmiset puhuvat ohi suunsa, kun osaat vetää oikeista naruista.

Yleensä nimittäin pettämisestä tietää moni muukin, kuin vain se mies ja hänen salarakkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1166 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppuu työt viikko ennen lasten loman alkamista. Eli minulla on viikko omaa lomaa. Ehdottakaa tekemistä. Isoja rahoja ei ole käytettävissä. Maalla asun, isossa talossa. Paljon tilaa tehdä kaikenlaista.

Vierailija
444/1166 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että yksinäinen kumi on eksynyt piiloon autotallissa jonkun laatikon alle kielii siitä, että mies on silloin aikoinaan ottanut yhden kumin salaa mukaansa jonnekkin ulos lähtiessään. Ja kun flaksi ei ole käynytkään, niin on piilottanut sen autostaan tai taskuistaan laatikon alle ja se on sinne unohtunut.

En keksi muuta selitystä, miksi miehen olisi pitänyt yksittäinen kumi varastaa paketista teidän makkarista. Miksi se on kuljetellut sitä mukanansa, niinpä. Tai sitten se on ottanut sieltä usempia kumeja matkoillensa ja et oo huomannu sitä, että paketista katoillut kumeja.

Yks kumi jäi miehellä käyttämättä, jäi housujen taskuun ja piilotti sen parkkeerattuaan autonsa talliin ennenkuin astui kotiovestanne sisään muina miehinä.

Tuo on jotenkin sairasta että ensin keksitään syytökset miestä vastaan ja sitten kyn ei löydäkkään todisteita keksitylle syytökselle keksitään vielä ne todisteetkin että pääsee haukkumaan miestä. Vihaatko yleisesti miehiä vai mistä tuo viha ja katkeruus miehiä kohtaa on lähtöisin?

Mulla on aivan omakohtaista kokemusta siitä, kuinka kumppani pettää, valehtelee ja kaasuvalottaa. Ja kas kummaa, kun tarpeeksi sinnikkäästi olen toiminut neiti etsivänä, mies on lopulta jäänyt kiinni toisesta naisesta. Oikeasti, on helppoa saada mies kiinni pettämisestä, kunhan tietää, mitä etsii ja mistä sekä miten.

Millä lailla pitää etsiä ja miten? Minusta tuntuu, etten osaisi saada miestä kiinni pettämisestä vaikka olen sitä epäillytkin. Kerro miten se onnistuu?

uppppp

Vierailija
445/1166 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla loppuu työt viikko ennen lasten loman alkamista. Eli minulla on viikko omaa lomaa. Ehdottakaa tekemistä. Isoja rahoja ei ole käytettävissä. Maalla asun, isossa talossa. Paljon tilaa tehdä kaikenlaista.

Tee asioita, jotka tuntuu houkuttelevilta, mitä onkaan. Lähde käymään jossain, shoppailemaan, luontoretkelle. Näe kivoja ihmisiä, perhettä tai kavereita. Touhuile, puutarhassa, käsitöitä, jotain luovaa. Lue joku mielenkiintoinen kirja. Ihan sama mitä teet, jos vain tuo sulle hyvää mieltä ja auttaa rentoutumaan.

Vierailija
446/1166 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikäs tilanne?

Vierailija
447/1166 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainenkin tarvitsee hetken breikin. On enemmän kuin fiksua, että molemmat ottaa yhden viikon irti kaikesta.

Vierailija
448/1166 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä tilanne?

Vierailija
449/1166 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE HALUAA OLLA RAUHASSA JA KUUNNELLA MUIDENKIN ONGELMIA KUIN KUUNNELLA TEIDÄN MITÄTÖNTÄ ININÄÄ!

Vierailija
450/1166 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monikin varmaan haluaisi joskus lomaa perheestään, ei pelkästään töistä. Joillekin riittää saunailta kaveriporukalla tai kalastusreissu tms, mutta jotkut kaipaavat pidempää irtiottoa. Suurin osa näin ajattelevista ei vain sano sitä ääneen tai tee sen eteen mitään.

Mulle riitti että olin yhden yön reissussa vanhojen kavereiden kanssa. Istuttiin mökillä, grillattiin saunottiin, uitiin ja juotiin kaljaa. Oli mahtavaa nollata aivot kun ei tarvinnut kuunnella koko aikaa lasten ja vaimon päpätystä. Jos olisin tiennyt 10 vuotta sitten miten raskasta perheen arki oli niin olisin pysynyt sinkkumiehenä ikuisesti. Kun kersat lähtee pesästä, niin lähden minäkin. En jaksa enää katella tuota taistelunorsua.

Vierailija
451/1166 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monikin varmaan haluaisi joskus lomaa perheestään, ei pelkästään töistä. Joillekin riittää saunailta kaveriporukalla tai kalastusreissu tms, mutta jotkut kaipaavat pidempää irtiottoa. Suurin osa näin ajattelevista ei vain sano sitä ääneen tai tee sen eteen mitään.

Mulle riitti että olin yhden yön reissussa vanhojen kavereiden kanssa. Istuttiin mökillä, grillattiin saunottiin, uitiin ja juotiin kaljaa. Oli mahtavaa nollata aivot kun ei tarvinnut kuunnella koko aikaa lasten ja vaimon päpätystä. Jos olisin tiennyt 10 vuotta sitten miten raskasta perheen arki oli niin olisin pysynyt sinkkumiehenä ikuisesti. Kun kersat lähtee pesästä, niin lähden minäkin. En jaksa enää katella tuota taistelunorsua.

No oletpa tosi hieno mies kun tuollaista suunnittelet. Eikö olisi parempi kaikille että lähtisit nyt heti samantien, etkä johtaisi puolisoasi enää harhaan olemalla perheessä jossa et halua olla? Kyllä ne lapsetkin huomaa ettei iskää kiinnosta. Et ilmeisesti välitä heistäkään, joten heillekin olisi parasta että lähtisit vaan menemään.

Ihme lapatossu ukko, roikkuu suhteessa ja perheessä jossa ei halua olla. Eikö sulla ole kanttia vai mistä kiikastaa?

452/1166 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te olette olleet yhdessä 30v, niin oletan, että teidän lapset on jo lähes aikuisia .

Vierailija
453/1166 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tommosta tuntee tarvitsevansa niin anna olla. Jos ei kerran ikinä edes ole tuollaista tehnyt? Minun mies teki koko ajan ja eihän se aluksi haitannut. Mut näkyi sit muullakin tavoin, että ei parisuhde tai lapset tkiinnosta ja erohan siinä tuli minun aloitteesta.

Mut kai sitä nyt yhen loman voi ihminen noinkin viettää välillä. Jos kerran on jo suunnitellut? Miksi tuosta suuttua. Kerran vuoteen tollanen on ihan kohtuullista ja jos sinäkin saisit pitää oman loman perhearjesta niin sittenhän menisi tasan asia. Kyllä minä introverttinä ymmärrän, tosin sun mies pitää lomaa ihmisten kanssa eli taitaa olla ekstrovertti mut ilmeisesti kaipaa elämäänsä välillä äijäseuraa. Miksi sitä ei hänelle voisi suoda?

Vierailija
454/1166 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu sai minut nyt todella heräämään. Minä olen ollut valtavan paljon enemmän lasten kanssa kuin mieheni. Olen pitänyt ns. taloa pystyssä. Hoitanut niin paljon enemmän asioita kuin mieheni. Sen vuoksi että mies on saanut luoda uraansa ja harrastaa. Itse olen kait vain tyytynyt osaani. Nämä kommentit siitä kuinka miehelle pitäisi suoda omaa rauhaa ja elämää enemmän perheestään niin saivat karvat pystyyn! Eiköhän se ole meillä juurikin toisin päin. ap

Anna kun arvaan, ne lapset on hankittu lähinnä sun halusta ja toiveesta, miehestä teit isän puolipakolla. Sun käsitys hyvästä elämästä on 24/7 perhehelvetti. Ite olet vissiin hylänny kodin ulkopuolisen elämän ja kaverit hormonihuuruissa, kun "äitiys ja perhe ei ihminen muuta tarvitse".

Jos kokee elävänsä perhehelvetissä, niin Suomessa saa eron hyvin helposti. Onnistunee myös miehiltä, jos ei ole ihan patalaiska.

Vierailija
455/1166 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riideltiin kunnolla. Mies korotti ääntänsä, meinasi alkaa huutamaan monta kertaa. Alkoi selittämään sitä kumijuttua. Taas mainitsi että mulla on päässä vikaa kun alan tuollaisista edes puhumaan ja kyselemään! Kehtasi vielä väittää että olen keksinyt koko kumin että se on mun mielikuvituksen seurausta?! Mies sanoi ettei ikinä voisi olla kertomatta jos olisi pettänyt minua. Että se vaivaisi niin hirveästi häntä että joutuisi kertomaan heti. Kertoi kuinka loukkaantunut on kun edes kehtaan epäillä häntä. Ja että olen sairaalloisen mustasukkainen. Kun kerroin halustani puhua meidän asioista ammattilaiselle niin sanoi että hänen on oltava sitten paikanpäällä etten mene puhumaan ja valehtelemaan hänestä?!

Kameran on laittanut takaisin autoon mutta ei ole kuulema vielä toiminnassa. Ja taas mainitsi kuinka joku vieras kauhistuisi jos saisi tietää mitenkä vaimo vahtii menoja! Sanoin kypsyneenä tähän että eikö hän ole enemmän huolissaan minusta ja minun tunteistani? Miksi tähän pisteeseen on tultu? Ei mitään vastausta.

ap

Vierailija
456/1166 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ensimäinen ukko, kun pistää omat konnuutensa vaimon syyksi. Ole kovana vaan, ja hanki itsellesi terapeutti. Siitä ei kannata puhua ukolle mitään.

Kirjaa ylös kaikki hänen aikaisemmat temppunsa, vain pieni osa niistä löytyy varmaan tästä ketjusta.

Nyt on aika toimia. Haluatko hänestä todella eroon , vai et? Mitä mieltä lapset ovat, he ovat taatusti kartalla kaikesta, vaikka vanhemmat aina luulevat toisin.

Vierailija
457/1166 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riideltiin kunnolla. Mies korotti ääntänsä, meinasi alkaa huutamaan monta kertaa. Alkoi selittämään sitä kumijuttua. Taas mainitsi että mulla on päässä vikaa kun alan tuollaisista edes puhumaan ja kyselemään! Kehtasi vielä väittää että olen keksinyt koko kumin että se on mun mielikuvituksen seurausta?! Mies sanoi ettei ikinä voisi olla kertomatta jos olisi pettänyt minua. Että se vaivaisi niin hirveästi häntä että joutuisi kertomaan heti. Kertoi kuinka loukkaantunut on kun edes kehtaan epäillä häntä. Ja että olen sairaalloisen mustasukkainen. Kun kerroin halustani puhua meidän asioista ammattilaiselle niin sanoi että hänen on oltava sitten paikanpäällä etten mene puhumaan ja valehtelemaan hänestä?!

Kameran on laittanut takaisin autoon mutta ei ole kuulema vielä toiminnassa. Ja taas mainitsi kuinka joku vieras kauhistuisi jos saisi tietää mitenkä vaimo vahtii menoja! Sanoin kypsyneenä tähän että eikö hän ole enemmän huolissaan minusta ja minun tunteistani? Miksi tähän pisteeseen on tultu? Ei mitään vastausta.

ap

Gaslighting ei turhaan valittu vuoden 2022 sanaksi. Sitä ukkos tekee.

Syyllistää sua, yrittää saada sut näyttämään hullulta.

Joku syyhän sille oli, miksi yksinäinen kortsu on piilotettu autotalliin laatikon alle. Kortsu, joka on pakasta teidän makkarista.

Sillä on ollu se mukana jossain, eikä ole voinu tulla kotiovesta sisään, kun se jäi käyttämättä. Jos ratsaisit taskut.

Niin hän piilotti sen autotalliin, ennenkuin saapui kotiin. En muuta syytä keksi.

Keksiikö joku muu?

Vierailija
458/1166 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasuvalottaa, yrittää saada sun todellisuuden näyttämään erilaiselta.

Vierailija
459/1166 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi?

Vierailija
460/1166 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppppp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme