Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti että pitää oman loman perheestään?!

Vierailija
06.04.2023 |

Kertoi että vuokraa viikoksi mökin ja on siellä päivän taikka kaksi yksin ja lopun ajan joidenkin kavereiden kanssa joita en tunne. Tämä viikko on meidän perheen yhteisestä kesälomasta pois. Sanoi että perheen kanssa vietetty aika ei ole hänelle lomaa?! Siis mitä hittoa? Minähän se olen joka yleensä on tehnyt suurimmaksi osaksi reissussa ruoat, hoitanut siivoukset, lapset jne. Kun lapset olivat vaippa-ikäisiä minä hoidin yöheräämiset jne. En kuitenkaan koskaan ole ajatellut että se yhdessä vietetty aika kesällä ei olisi lomaa. Vanhin lapsista suuttui totaalisesti isälleen kun kuuli isän "ilmoituksen". Eivät kerkeä työkiireiden ja harrastusten vuoksi olemaan yhdessä kunnolla. Lomalla ovat sitten tehneet yhteisiä kivoja juttuja. En tajua tämmöistä nyt ollenkaan. Jokainen kesäloma on yhdessä vietetty yli 30 vuotta. Muutaman päivän reissuja on saatettu tehdä ilman perhettä mutta nekin on tehty muulloin kuin kesälomalla. Yhteinen kesäloma kun ei ole mikään itsestäänselvyys. On hankalaa saada kummankin töistä järkättyä ne samaan aikaan. Mitäs mieltä olette. Keski-ikäinen mies haluaa olla mieluummin joidenkin kavereidensa kanssa lomalla kuin perheensä? Näin kärjistettynä sen voisi sanoa. Lapset sen näin ymmärsivät ja enhän minäkään tästä ilahtunut.

Kommentit (1166)

Vierailija
401/1166 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa , miten asiat hoituu ap.

Vierailija
402/1166 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinna alkaa kiristyä, haluan selkeitä vastauksia. Mieheltä niitä ei vaan saa. Ei suostu laittamaan edelleenkään kameraa autoon eikä kerro syytä miksi. Hänen ajoissaan ei ole kuulema mitään kummallista, miksi pitäisi kuvata? Ei ole kertonut vieläkään sen "kyttääjän" rekkaria vaikka sanoi tekevänsä niin. Yritin selvittää monella tapaa että mitä mies ajattelee meistä, itsestään, tulevaisuudesta jne. Ei siitä saa mitään irti! Kaikki on vaan ok. Mies yritti saada taas seksiä, en suostunut. Nyt sanoin suoraan että en voi harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa johon en luota, joka valehtelee ja käyttäytyy minua kohtaan näin törkeästi. Että asiat pitää selvittää. Tähän totesi suuttuneena jälleen kerran ettei ole mistään valehdellut eikä hän ole tehnyt mitään väärää tms. Vaikka annoin esimerkkejä niin puhui päälle. Sitten alkoi väittää että minulla niitä salaisuuksia ja valheita riittää. On muka toinen salainen puhelinkin josta viestittelen ja soittelen. Tä, mitä?! Aivan älytöntä settiä tuli taas mieheltä.

Ja sellanen juttu tässä kävi että mies joutui omien sanojensa mukaan mennä lääkäriin kun pumpusta otti. Minä olin hänen mielestään niin paljon häntä hiillostanut että taisi sekin muka aiheuttaa hänelle häiriöitä sydämeen?! Siis syytti minua omista oireistaan. Totesin että sulla taitaa vaan alkaa käydä voimille tuo elämäsi ja asiat mitä teet. Olin kyllä aika kylmä häntä kohtaan, ei vaan enää jaksa tätä sontaa päivästä toiseen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1166 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin oikeassa ap. Voimia, jatka samaan malliin. Olet erittäin tervejärkinen ihminen ja mies kiemurtelee ,kuin mato koukussa, valehtelee ja syyttää sinua kaikista ongelmistaan. Ei todellakaan ole rehellinen. Ei muuta,kuin valmistele eroa toden teollla. Miehelle on turha puhua mitään, mutta itse voit toimia asian edistämiseksi. Sinulla täytyy olla kyllä joku aikuinen luottohenkilö tukenasi ja toisena järjen äänenä.

Vierailija
404/1166 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain salailee, ei pysty puhumaan, avoimuudesta tai rehellisyydestä ei ole tietoakaan. Vaikuttaa et oot tehnyt kaiken, mikä vain on mahdollista tilanteen selvittämiseksi ja sillä ei ole ollut mitään vaikutusta. Olen samaa mieltä siitä et nyt kannattaa aloittaa valmistelemaan eroa ja keskittyä omaan jaksamiseen. Onko sulla tosielämässä lähipiirissä luotettavia ihmisiä, joille voi puhua näistä? Koita miettiä tosiaan kaikki käytännön järjestelyt perinpohjin. Turvaa oma ja lastesi tulevaisuus ennen kuin kerrot miehellesi erosta. Miehesi kuulostaa niin sulkeutuneelta, että vaikea sanoa miten hankaliksi haluaa asiat sulle tehdä. Kannattaa varautua pahimpaan. Paljon voimia sulle.

Vierailija
405/1166 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota miehelle asumuseroa, kerta sinun kyselyt häntä niin pumpusta ottaa niin ehkä parempi tarkastella tilannetta eri osoitteessa.

Melkoisen valheen monttuun miehesi on kaivautumassa entistä syvemmälle. Pumpusta ottaa, ihan klassikko yritys välttää keskustelua ja syyllistää samalla.

Vierailija
406/1166 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota miehelle asumuseroa, kerta sinun kyselyt häntä niin pumpusta ottaa niin ehkä parempi tarkastella tilannetta eri osoitteessa.

Melkoisen valheen monttuun miehesi on kaivautumassa entistä syvemmälle. Pumpusta ottaa, ihan klassikko yritys välttää keskustelua ja syyllistää samalla.

Tuo on hyvä ehdotus. Helppo toteuttaa nyt ,kun lapsillakin alkaa kesäloma.

Vierailija
407/1166 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä ja tsempeistä! Täällä elo on ollut "kummallista". Mies yritti jopa puhua kun jälleen kerroin ajatuksistani? Ei halua erota, näkee meidät yhdessä perheenä tulevaisuudessakin. Ei vain kestä tämmöistä kyttäämistä ja kyselyjä että missä kulkee jne. Ei ymmärrä mistä olen saanut päähäni että hän valehtelisi, saatikka pettäisi. Seksin suhteen minulla alkaa olla ongelmia. Mies yrittää ja yrittää. Tietää mistä naruista vetelee että suostuisin. On ollut Niin avulias kotitöissä, tulee lähelle silittelemään ja puhumaan kuin eri ihminen mitä on ollut. En kuitenkaan pysty läheisyyteen hänen kanssaan. Tulee ahdistava olo. Mitenkä hoidan nämä tilanteet jatkossa???

Sellainenkin outous tapahtui että mies kertoi käyneensä psykologilla juttelemassa?! Ja aikoo jatkaa käyntejä? Ensimmäisenä ajattelin että niinköhän käy, valehteleeko tästäkin. Sitten mietin että mistäköhän siellä puhuu, kertooko kuinka vaikeaa hänellä on. Vaimo on sairaalloisen mustasukkainen tms.muuta soopaa. Meinaan yksi päivä mies sanoi minulle että ei ole minulta tervettä käytöstä puhua jonkun kameran käyttämisestä autossa. Että jos jollekulle menisi kertomaan tästä niin varmasti pidettäisiin pahana asiana ja olisi huolestuttavaa käytöstä vaimolta?! Että vaimo vaatii nähdä tallenteita, sairasta! Jos mies käy oikeasti psykologilla niin hyvähän se kait on mutta ei niistä käynneistä mitään hyötyä ole jos valehtelee eikä myönnä ongelmiaan millään tavoin. Mies osaa esittää vieraille ihmisille täydellistä kumppania ja on erittäin mukava jne. ap

Vierailija
408/1166 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos viesteistä ja tsempeistä! Täällä elo on ollut "kummallista". Mies yritti jopa puhua kun jälleen kerroin ajatuksistani? Ei halua erota, näkee meidät yhdessä perheenä tulevaisuudessakin. Ei vain kestä tämmöistä kyttäämistä ja kyselyjä että missä kulkee jne. Ei ymmärrä mistä olen saanut päähäni että hän valehtelisi, saatikka pettäisi. Seksin suhteen minulla alkaa olla ongelmia. Mies yrittää ja yrittää. Tietää mistä naruista vetelee että suostuisin. On ollut Niin avulias kotitöissä, tulee lähelle silittelemään ja puhumaan kuin eri ihminen mitä on ollut. En kuitenkaan pysty läheisyyteen hänen kanssaan. Tulee ahdistava olo. Mitenkä hoidan nämä tilanteet jatkossa???

Sellainenkin outous tapahtui että mies kertoi käyneensä psykologilla juttelemassa?! Ja aikoo jatkaa käyntejä? Ensimmäisenä ajattelin että niinköhän käy, valehteleeko tästäkin. Sitten mietin että mistäköhän siellä puhuu, kertooko kuinka vaikeaa hänellä on. Vaimo on sairaalloisen mustasukkainen tms.muuta soopaa. Meinaan yksi päivä mies sanoi minulle että ei ole minulta tervettä käytöstä puhua jonkun kameran käyttämisestä autossa. Että jos jollekulle menisi kertomaan tästä niin varmasti pidettäisiin pahana asiana ja olisi huolestuttavaa käytöstä vaimolta?! Että vaimo vaatii nähdä tallenteita, sairasta! Jos mies käy oikeasti psykologilla niin hyvähän se kait on mutta ei niistä käynneistä mitään hyötyä ole jos valehtelee eikä myönnä ongelmiaan millään tavoin. Mies osaa esittää vieraille ihmisille täydellistä kumppania ja on erittäin mukava jne. ap

Menkää pariterapiaan yhdessä. Ei pitäisi olla mikään ongelma, jos kerran mies suostuu menemään yksinkin.

Vierailija
409/1166 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppäs ap mieheltäsi ,että kenellä psykologilla hän kävi. Ja sano ,että siksi haluat tietää, koska sinäkin menist samalle, kun tilanne perheessä on niin hankala. Ei taatusti kerro ,kun luulen ettei ole todella käynytkään missään psykologilla.

Normaalitapauksessa perheessä keskustellaan tällaisesta ,eikä salailla toiselta. Mitä salailemista siinä on lastensa äidiltä, olette olleet kymmeniä vuosia naimisissa.

Mitä tulee tuohon läheisyyteen ja seksiin, niin en ainakaan itse pysyisi kaiken tuon valehtelun ja luottamuspulan jälkeen . Ei me naiset koneita olla.

Vierailija
410/1166 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyppäs ap mieheltäsi ,että kenellä psykologilla hän kävi. Ja sano ,että siksi haluat tietää, koska sinäkin menist samalle, kun tilanne perheessä on niin hankala. Ei taatusti kerro ,kun luulen ettei ole todella käynytkään missään psykologilla.

Normaalitapauksessa perheessä keskustellaan tällaisesta ,eikä salailla toiselta. Mitä salailemista siinä on lastensa äidiltä, olette olleet kymmeniä vuosia naimisissa.

Mitä tulee tuohon läheisyyteen ja seksiin, niin en ainakaan itse pysyisi kaiken tuon valehtelun ja luottamuspulan jälkeen . Ei me naiset koneita olla.

Ei kertonut nimeä mutta kuulema on työpsykologi eikä ota vastaan muita potilaita. Minulla ei ole työterveyshuoltoa siellä. Sanoin että minunkin pitäisi päästä puhumaan näistä meidän ongelmista tai edes omista jutuistani jollekin että en enää kestä tämmöistä ja tarvitsen ulkopuolisen näkökantaa. Niin ihan kuin mies olisi "hätääntynyt"? Eihän sinun nyt sellaista tarvitse tehdä, ei ei. Kyllä minä lupaan jatkossa toimia toisella tavalla. Niin varmaan. Ja joo, kuten kommentoit. Mies salailee ihan normaaleja asioita. Ollut tämmöistä jo pidempään. Niin kauan aikaa kun on käyttäytynyt ikävästi ja kummallisesti on kaikkea jättänyt kertomatta. Ja se on tietty vienyt minulta hermot. ap

Vierailija
411/1166 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä eroa siltä äijältä kysytä. Me täällä halutaan, että sinä nyt eroat tuosta limapallosta. 

Vierailija
412/1166 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
413/1166 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, minäkin ottaisin lomaa tuollaisesta kaakattajasta.

Mikä estää sinua tekemästä samoin vuorollasi, ap? Vuokraa mökki tai osta lomamatka ja lähde.

Mies ei jaksa sinua eikä lapsianne joten ero on edessä.

Vierailija
414/1166 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristus että on rasittava nainen. Ja mies. Oikein suomalaisen ydinperheen prototyyppi, jossa roikutaan kynsin, hampain vaikkei mitään yhteistä enää ole ja kaikki kärsivät.

Vierailija
415/1166 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Mielestäni oli myös aika kaukana mistään rentouttavasta lomasta, kun lapset olivat pieniä:D käytiin joka kesä jossain reissussa ja kolmen lapsen kanssa se oli toisinaan melkoista tuskaa, mutta kuulunee asiaan ja oli välillä ihan kivaakin. Kotona taas oli aikamoista paimentamista, kun välillä oli tylsää koska kaverit jossain ja välillä taas ei meinannut saada lapsia pysymään kotona, kun halusivat viilettää kuka missäkin. Oi aikoja.

Vierailija
416/1166 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se totta että ei sinulla oikeastaan ole oikeutta vaatia mitään tallenteita ja tuo koko vääntö kameroista on mennyt ihan yli teillä.

Ihan toinen asia on se että luottamusta sinulla ei kaiken jälkeen tarvitse olla mieheesi ja on miehesi asia saada sinut vakuuttuneeksi siitä että mitään ei ole tapahtunut. Ja sen hän voi halutessaan todistaa sen näillä tallenteilla jos pystyy ja haluaa. Mutta sinulla ei ole mitään erityistä oikeutta niitä vaatia.

Vierailija
417/1166 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein klassikko huono provo. Mikä ihme teitä vaivaa!

Vierailija
418/1166 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallo (metallia, 50+kg) jalkaan miehelle.

Jos sopivaa palloa ei löydy, pikaliimalla jalkapohjista parkettiin kiinni.

Vierailija
419/1166 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee AP? Onko tapahtunut jotain kehitystä? Kuinka jakselet?

Vierailija
420/1166 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan