MT: Sanna Marin halutaan ehdolle koko EU:n ykkösjohtajaksi palkka yli 31 000 euroa kuussa
Euroopan demarit haluaisivat Sanna Marinin kärkiehdokkaaksi vuoden 2024 europarlamenttivaaleihin. Marin olisi ehdokas komission puheenjohtajaksi.
"Virallisia keskusteluja ehdokkaista ei ole käyty", demarimeppi Miapetra Kumpula-Natri kertoi tammikuussa 2023.
Uutinen Iltalehdestä 19.1.2023 eli ihan tältä vuodelta, https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c78a954b-28fe-4cd9-9ddf-1a22da276…
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voih, demarit. Meno muuttuu nyt.
Get over it.
Kyllä, palaamme suomettumisen aikaan ja kaikki muut maat halveksivat hallitustemme, entinen sivistyspuolue kokoomus vajoaa sontakasaan ja veljeilee ääliöpersujen kanssa. Mahtaa orpoa vituttaa.
Demareita tässä näköjään vituttaa, oikein sellaisella itkunsekaisella ulisevalla tavalla. 😂
Minä olen demari henkeen ja vereen ja minua vaan naurattaa. Tykkään kun orpo joutuu nöyrtymään sonntasakkkin šeuraan, siitä reissusta ei koidu mitään hyvää. Itse olen niin varakas, ettei minua haittaa vaikka palvelut loppuu, niitä saan rahalla, mutta kun katson persusakkia niin naurattaa, niillä ei nimittäin rahaa ole kellään, puhun nyt kotikaupunkini persuperkeleistä.
Ai demari on saanut varastettua itselleen julkista rahaa oikein siinä mitassa, että kutsuu itseään varakkaaksi? 😂
Valitettavasti näitäkin on. Sitten kulkevat kaupungilla Vaahteramäen Eemelin lippis päässä, hakevat Elannon bonuksia ja teeskentelevät köyhää.
Eräskin piti taannoin puheen jossa erittäin paljastavasti kertoi saaneensa puolueeltaan elämässään kaiken. Mitäpä siihen muuta. Jotkut tykkää näitä äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Get over it.
Kyllä, palaamme suomettumisen aikaan ja kaikki muut maat halveksivat hallitustemme, entinen sivistyspuolue kokoomus vajoaa sontakasaan ja veljeilee ääliöpersujen kanssa. Mahtaa orpoa vituttaa.
Demareita tässä näköjään vituttaa, oikein sellaisella itkunsekaisella ulisevalla tavalla. 😂
Minä olen demari henkeen ja vereen ja minua vaan naurattaa. Tykkään kun orpo joutuu nöyrtymään sonntasakkkin šeuraan, siitä reissusta ei koidu mitään hyvää. Itse olen niin varakas, ettei minua haittaa vaikka palvelut loppuu, niitä saan rahalla, mutta kun katson persusakkia niin naurattaa, niillä ei nimittäin rahaa ole kellään, puhun nyt kotikaupunkini persuperkeleistä.
Jaa että varakas demari? Ei oikein syy- ja seuraussuhteet ole hallussa?
Tämä jos mikä todistaa, että julkisen sektorin palkat ovat nousseet liikaa :)
Näitä suomalaisia ehdokkaita ollaan aina ekana heittämässä ilmaan ja vakavammin otettavat vaihtoehdot astuvat kilpaan mukaan vasta myöhemmin. Aina sama juttu.
Liian huono ruotsi Sannalla. Sujuukohan saksa tai ranskakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Marin siellä ongelma.
Missä Marin, siellä pers-uli? 🙄
Missä todellisuudessa pitää olla persu ettei tykkää marinista?
Äänestyskopissa
Maria vihreä ei oo vielä ilmoittanut että hän eroaa puh.joht tehtävistä.
Vierailija kirjoitti:
Liian huono ruotsi Sannalla. Sujuukohan saksa tai ranskakaan?
Valehtelu sujuu ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Marinilla on nyt ihan takuulla suuret suunnitelmat ja haaveet - alkaa näytelmän toinen osio.
Kun ei vain kävisi niin että Nousu - uho ja tuho.
Minulle yllätys että Marin on näinkin epäsuosittu mitä olen lukenut keskustelupalstoilta. Taisi ollakkin vain politiikan tähdenlento mutta bilekansan ja baarituttavuuksien mieleen.
Nuori somekansa fanittaa.
oli meillä naisviisikko, hienoa, auliita olivat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Marinilla on nyt ihan takuulla suuret suunnitelmat ja haaveet - alkaa näytelmän toinen osio.
Kun ei vain kävisi niin että Nousu - uho ja tuho.
Minulle yllätys että Marin on näinkin epäsuosittu mitä olen lukenut keskustelupalstoilta. Taisi ollakkin vain politiikan tähdenlento mutta bilekansan ja baarituttavuuksien mieleen.
Oikeassa elämässä Marin ei ole lainkaan epäsuosittu. Palsoille on vain keskittynyt pieni mt-ongelmaisten joukko, joiden elämäntehtävänä on spämmätä Marin-vihaa 24/7 (tai av:n tapauksessa 7-23). Kun seuraan laatumedioita, huomaat että palstatodellisuus on eri suuri kuin oikea todellisuus.
Vai olisiko niin, että palstoilla kansa kirjoittaa tuntemuksensa, laatumediat sitä mitä intersektionaalinen internaatti sanelee....
No ei olisi. Lasken sitä paitsi myös itseni kansaan ja myös ne parikymmentätuhatta muuta Marinia äänestänyttä.
Marin sai vaaleissa 35623 ääntä.
Mäki oon demari,vaan sen takia,et tykkää elää sosiaalituilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkö ne inzelien kokoontumisajot on?
Katkeraa sanoi vihervasemmistolainen vaalituloksesta. Kansa on äänestänyt, toivotko ettei demokratiaa enää olisi Suomessa?
Semmoistahan se punikkien meininki aina on ollut.
Demokratiasta puhuvat mutta diktatuuriin pyrkivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Marin siellä ongelma.
Missä Marin, siellä pers-uli? 🙄
Missä todellisuudessa pitää olla persu ettei tykkää marinista?
Tässä todellisuudessa. Persuthan ne ovat ottaneet elämäntehtäväkseen haukkua Marinia, kun eivät muuhun pysty.
Aika jännä juttu kun minulle jäi sellainen vaikutelma että persut just pystyivät pyyhkimään demareilla pöytää noissa eduskuntavaaleissa.
Mutta nehän olivat sunnuntaina, kuka niin vanhoja muistelee. Eihän tällä Marinin tämänpäiväisellä ilmoituksella ole varmaankaan mitään tekemistä tuon pikkuseikan kanssa, eihän?
Persut voivat jatkaa pöytien pyyhkimistä ihan rauhassa. Isommat kuviot kutsuvat. :D
Sinuako? Sanna, eikö sulle sanottu että nyt pitää levätä ja pitää somepaastoa?! Hus sinne imuroimaan tai mitä ikinä teetkin rentoutuaksesi.
Ottaako noin koville, persu? Sanna kyllä löytää paikkansa, älä huoli
Vierailija kirjoitti:
Orpo takuulla huokaisee helpotuksesta, kun vihdoin pääsee Marinista.
Riitely, mesoaminen ja klikkiytyminen hallitustyöskentelyssä on niin nähty.
Kyllä siinä huokaisee kaikki muutkin. Myös demarit, vaikka eivät sitä ääneen sanokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinadilla on strategia hallitse ja hajoita, tämä on nähty jo useasti.
Olisiko uhriutuva psyko/narsku?
Kaikki politiikot perusluonteeltaan hyvin vallanhimoisia. Ei ne muuten politiikassa olisi. Olisihan se Marinilta typerää, jos ei nyt yritä ottaa nosteesta kaikkea hyötyä irti ja koittaa päästä määräilemään vähän Suomen piirejä isompia porukoita.
Muistaakseni Marin myönsikin Veitolan ohjelmassa, että valta häntä motivoi.
Muistat väärin, hän nimenomaan on painottanut, että hän ei itselleen valtaa hamua.
Piti oikein Katsomosta käydä tarkistamassa, präkääkö muistini oikeasti noin pahasti.
Keskustelu meni näin:
Veitola: No milt se valta tuntuu?
Marin: No, siihenhän poliitikot pyrkivät. Me halutaan valtaa, me halutaan vaikuttaa. Sen takiahan me ollaan lähdetty mukaan, et me halutaan muuttaa maailmaa. Sitä valtaa käyttää ja ottaa.
Veitola: Ihanaa, et sä sanot sen noin suoraan myös. Et se on se motiivi, se valta.
Marin: Tietenkin. Enhän mä nyt lähtenyt politiikkaan sen takia, et mä en halunnu vaikuttaa yhtään mihinkään.
Kun on valta, niin on myös vastuu.
Tämä unohtui nyt Sannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Get over it.
Kenen rahat sä olet varastanut?
Isoihin pesteihin on kyllä tulokkaita muitakin kuten Jungner toteaa.
Vierailija kirjoitti:
Maria vihreä ei oo vielä ilmoittanut että hän eroaa puh.joht tehtävistä.
"on selvää" että eroaa
Ai niin, tosiaan se on nykyään Totuus a la mediat ja foliot :D