Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MT: Sanna Marin halutaan ehdolle koko EU:n ykkösjohtajaksi palkka yli 31 000 euroa kuussa

Vierailija
05.04.2023 |

Euroopan demarit haluaisivat Sanna Marinin kärkiehdokkaaksi vuoden 2024 europarlamenttivaaleihin. Marin olisi ehdokas komission puheenjohtajaksi.

"Virallisia keskusteluja ehdokkaista ei ole käyty", demarimeppi Miapetra Kumpula-Natri kertoi tammikuussa 2023.

Uutinen Iltalehdestä 19.1.2023 eli ihan tältä vuodelta, https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c78a954b-28fe-4cd9-9ddf-1a22da276…

Kommentit (159)

Vierailija
121/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi vaan, että SM:n aika on nyt ohi. SM hävisi pääministeripaikan Orpolle, hävisi äänikuningattaren tittelin Purralle, ja nyt menettää puheenjohtajuuden AL:lle. 

Mennyttä kalua. 

Hänellä on tulossa huippuvirka, ei hän alennu purran kanssa saamaan hallitukseen, on sen verran ylempää tasoa Marin.

Siitä huolimatta jäi toiseksi myös henkilökohtaisessa äänimäärässä. 🤣

Vierailija
122/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voih, demarit. Meno muuttuu nyt.

Get over it.

Kyllä, palaamme suomettumisen aikaan ja kaikki muut maat halveksivat hallitustemme, entinen sivistyspuolue kokoomus vajoaa sontakasaan ja veljeilee ääliöpersujen kanssa. Mahtaa orpoa vituttaa.

Demareita tässä näköjään vituttaa, oikein sellaisella itkunsekaisella ulisevalla tavalla. 😂

Minä olen demari henkeen ja vereen ja minua vaan naurattaa. Tykkään kun orpo joutuu nöyrtymään sonntasakkkin šeuraan, siitä reissusta ei koidu mitään hyvää. Itse olen niin varakas, ettei minua haittaa vaikka palvelut loppuu, niitä saan rahalla, mutta kun katson persusakkia niin naurattaa, niillä ei nimittäin rahaa ole kellään, puhun nyt kotikaupunkini persuperkeleistä.

Jaa että varakas demari? Ei oikein syy- ja seuraussuhteet ole hallussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihanaa! Marinin aikakausi ohi, ja Suomella NATOn turva.

Upea kevät!

Vierailija
124/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PalstaTrolli kirjoitti:

Kun tuhotyöt Suomessa on suoritettu, on aika tuhota EU.

Millä meriiteillä?

Mutta parempi siellä kuin täällä.

Ja ilmankos oli aina menossa kaikkiin EU-pippaloihin.

Vierailija
125/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Get over it.

Kyllä, palaamme suomettumisen aikaan ja kaikki muut maat halveksivat hallitustemme, entinen sivistyspuolue kokoomus vajoaa sontakasaan ja veljeilee ääliöpersujen kanssa. Mahtaa orpoa vituttaa.

Demareita tässä näköjään vituttaa, oikein sellaisella itkunsekaisella ulisevalla tavalla. 😂

Minä olen demari henkeen ja vereen ja minua vaan naurattaa. Tykkään kun orpo joutuu nöyrtymään sonntasakkkin šeuraan, siitä reissusta ei koidu mitään hyvää. Itse olen niin varakas, ettei minua haittaa vaikka palvelut loppuu, niitä saan rahalla, mutta kun katson persusakkia niin naurattaa, niillä ei nimittäin rahaa ole kellään, puhun nyt kotikaupunkini persuperkeleistä.

Ai demari on saanut varastettua itselleen julkista rahaa oikein siinä mitassa, että kutsuu itseään varakkaaksi? 😂

Vierailija
126/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinadilla on strategia hallitse ja hajoita, tämä on nähty jo useasti.

Olisiko uhriutuva psyko/narsku?

Kaikki politiikot perusluonteeltaan hyvin vallanhimoisia. Ei ne muuten politiikassa olisi. Olisihan se Marinilta typerää, jos ei nyt yritä ottaa nosteesta kaikkea hyötyä irti ja koittaa päästä määräilemään vähän Suomen piirejä isompia porukoita.

Muistaakseni Marin myönsikin Veitolan ohjelmassa, että valta häntä motivoi.

Muistat väärin, hän nimenomaan on painottanut, että hän ei itselleen valtaa hamua.

Piti oikein Katsomosta käydä tarkistamassa, präkääkö muistini oikeasti noin pahasti.

Keskustelu meni näin:

Veitola: No milt se valta tuntuu?

Marin: No, siihenhän poliitikot pyrkivät. Me halutaan valtaa, me halutaan vaikuttaa. Sen takiahan me ollaan lähdetty mukaan, et me halutaan muuttaa maailmaa. Sitä valtaa käyttää ja ottaa.

Veitola: Ihanaa, et sä sanot sen noin suoraan myös. Et se on se motiivi, se valta.

Marin: Tietenkin. Enhän mä nyt lähtenyt politiikkaan sen takia, et mä en halunnu vaikuttaa yhtään mihinkään.

Vierailija
127/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Marinilla on nyt ihan takuulla suuret suunnitelmat ja haaveet - alkaa näytelmän toinen osio.

Kun ei vain kävisi niin että Nousu - uho ja tuho.

Minulle yllätys että Marin on näinkin epäsuosittu mitä olen lukenut keskustelupalstoilta. Taisi ollakkin vain politiikan tähdenlento mutta bilekansan ja baarituttavuuksien mieleen.

Oikeassa elämässä Marin ei ole lainkaan epäsuosittu. Palsoille on vain keskittynyt pieni mt-ongelmaisten joukko, joiden elämäntehtävänä on spämmätä Marin-vihaa 24/7 (tai av:n tapauksessa 7-23). Kun seuraan laatumedioita, huomaat että palstatodellisuus on eri suuri kuin oikea todellisuus. 

Koska Marin menee pokamaan ja halemaa Nyorkin yliopiston kununniamitalin, joka annetaan VAIN 20 henkilölle maailmassa. Ovat valinneet Marinin pääpuheen pitäjäksi tilaisuudessa.. 👍👍👍👍👍👍👍😄

Vierailija
128/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin pian unohtui Marinin ohuet aikaansaannokset Suomen politiikassa. Fanittajat on alikehittyneitä hömelöitä, joku teini-ikäisten palvomiskausi jäänyt junnaamaan paikalleen. Jätti valtavan velkavuoren ja muiden on nyt saatava talous tasapainoon realistisin keinoin. Hajota ja hallitse, suurempi kahtiajako kansalla kuin aikoihin. On kätevää nostaa kytkintä ja häipyä auringonlaskuun...

Vierailija
129/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Get over it.

Perussuomalaisen puolueen kannattajat ovat valtamediassa julkaistujen tietojen mukaan verrattaen varakasta väkeä, usein yrittäjätaustaisia. Toisin kuin itku silmässä varallisuudestaan valehteleva tulonsiirroilla elävä demari.

Vierailija
130/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Marinilla on nyt ihan takuulla suuret suunnitelmat ja haaveet - alkaa näytelmän toinen osio.

Minulle yllätys että Marin on näinkin epäsuosittu mitä olen lukenut keskustelupalstoilta. Taisi ollakkin vain politiikan tähdenlento mutta bilekansan ja baarituttavuuksien mieleen.

Oikeassa elämässä Marin ei ole lainkaan epäsuosittu. Palsoille on vain keskittynyt pieni mt-ongelmaisten joukko, joiden elämäntehtävänä on spämmätä Marin-vihaa 24/7 (tai av:n tapauksessa 7-23). Kun seuraan laatumedioita, huomaat että palstatodellisuus on eri suuri kuin oikea todellisuus. 

Koska Marin menee pokamaan ja halemaa Nyorkin yliopiston kununniamitalin, joka annetaan VAIN 20 henkilölle maailmassa. Ovat valinneet Marinin pääpuheen pitäjäksi tilaisuudessa.. 👍👍👍👍👍👍👍😄

Onhan siinä sitten demarit jonkin verran edistyneet, ennen kun saivat vain Putinin myöntämiä ystävyyden kunniamerkkejä vastineeksi maakauppojen, kaksoiskansalaisuuksien ja kaasuputkien lobbaamisestaan.

Vierailija
131/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Marin siellä ongelma.

Missä Marin, siellä pers-uli? 🙄

Missä todellisuudessa pitää olla persu ettei tykkää marinista? 

Tässä todellisuudessa. Persuthan ne ovat ottaneet elämäntehtäväkseen haukkua Marinia, kun eivät muuhun pysty. 

Aika jännä juttu kun minulle jäi sellainen vaikutelma että persut just pystyivät pyyhkimään demareilla pöytää noissa eduskuntavaaleissa.

Mutta nehän olivat sunnuntaina, kuka niin vanhoja muistelee. Eihän tällä Marinin tämänpäiväisellä ilmoituksella ole varmaankaan mitään tekemistä tuon pikkuseikan kanssa, eihän?

Vierailija
132/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä uutinen! Ehdottomasti arvovaltaisempi ja merkittävämpi tehtävä kuin maakuntason farmiliiga.

Vierailija
133/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. On näitä valtiomiehiä kotimaan markkinoille ja sitten todellisia johtajia kansainvälisille areenoille. Toivottavasti suostuu ehdolle.

Vierailija
134/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ovat jo varmasti havainneet jo vaalituloksesta mikä moka tuli tehtyä, kun paikalle saapasteleekin "raikas" rivikansanedustaja piskuisesta Suomesta.😂

Vierailija
135/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinilla taitaa kyllä olla liian huono kielitaito kansainvälisiin tehtäviin. Englantia osaa jotenkuten auttavasti, muita kieliä ei.

Vierailija
136/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä todellisuudessa. Persuthan ne ovat ottaneet elämäntehtäväkseen haukkua Marinia, kun eivät muuhun pysty. 

Aika jännä juttu kun minulle jäi sellainen vaikutelma että persut just pystyivät pyyhkimään demareilla pöytää noissa eduskuntavaaleissa.

Mutta nehän olivat sunnuntaina, kuka niin vanhoja muistelee. Eihän tällä Marinin tämänpäiväisellä ilmoituksella ole varmaankaan mitään tekemistä tuon pikkuseikan kanssa, eihän?

Persut voivat jatkaa pöytien pyyhkimistä ihan rauhassa. Isommat kuviot kutsuvat. :D

Vierailija
137/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko se siitä, että hän on nainen? Kyllä nykypäivänä saisi olla muitakin meriittejä virkoihin.

Vierailija
138/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaava ja valovoimainen poliitikko. Onhan se vähän toista tehdä työtä tärkeiden asioiden eteen tuolla tasolla kuin askarrella siltapumpujen parissa.

Vierailija
139/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Marin valitaan tuohon tehtävään, kenet kokoomuspersumedia lähettää keräämään aamiaiskuitteja?

Vierailija
140/159 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut voivat jatkaa pöytien pyyhkimistä ihan rauhassa. Isommat kuviot kutsuvat. :D

Sinuako? Sanna, eikö sulle sanottu että nyt pitää levätä ja pitää somepaastoa?! Hus sinne imuroimaan tai mitä ikinä teetkin rentoutuaksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi