MT: Sanna Marin halutaan ehdolle koko EU:n ykkösjohtajaksi palkka yli 31 000 euroa kuussa
Euroopan demarit haluaisivat Sanna Marinin kärkiehdokkaaksi vuoden 2024 europarlamenttivaaleihin. Marin olisi ehdokas komission puheenjohtajaksi.
"Virallisia keskusteluja ehdokkaista ei ole käyty", demarimeppi Miapetra Kumpula-Natri kertoi tammikuussa 2023.
Uutinen Iltalehdestä 19.1.2023 eli ihan tältä vuodelta, https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c78a954b-28fe-4cd9-9ddf-1a22da276…
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puheenjohtajuus ei tunnu demareita kiinnostavan. Miten olisi S e y d o u?
Tai SDP:n kotkalainen vaaliehdokas afgaaniAliZada Hussaini, jahka hän vapautuu, tällä hetkellä vangittuna lapsenrais... sta, yksi kantislapsonen saanut taas maistaa vasemmiston unelmaa lännen ja islamin yhteensopivuudesta.
Onko se matkinut Matti työmies putkosta? Tuota ääliötä jonka kullikkaa luuskapurra lutkuttaa.
Kysy demaripuolueeltasi kun päihteiden sekoittama pääsi selviää. Sinulla on varmasti hyvä selitys siihen miksei Putkosen tuomio aikoinaan vaikuttanut hänen asemaansa ja luottamustehtäviinsä demareissa yhtään mitenkään. Vasta yli 10 vuotta myöhemmin Putkonen siirtyi Persuihin.
Vaikuttajan se, ajettiin persuihin. Paska sinne paska. Sakin joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Kokoomuksen edustama EPP ryhmä voittaa eurovaalit suurella todennäköisyydellä.
Tässä on kyseessä europarlamentin puheenjohtajan vaalit
Voi kuule, ei nää persutollot ymmärrä, turha niille on selittää. Niillä on paskaa pää täynnä, antaa öyhöttää. Kyllä niillä hymy hyytyy kunhan purra pääsee vauhtiin. Ai että mä nautin kun katson persujen kipuilua!
Heheh, kylläpä demariöyhö käykin kuumana. Musiikkia korvilleni! 😂
Vaan ootappa kun minun nauruni alkaa, kullikanlutkuttaja purra panee omat äänestäjänsä lujille, sinulta peruspolo loppuu tuet , ilo on kuule tälläpuolella. Sano minun sanoneen.
Et meinaa selvästikään nahoissasi pysyä, sukupuolitautinen kuola sen kun lentää metrien päähän kun suu vaahdossa öyhötät. 😂
Voih, demarit. Meno muuttuu nyt.
Get over it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Kokoomuksen edustama EPP ryhmä voittaa eurovaalit suurella todennäköisyydellä.
Voi kuule, ei nää persutollot ymmärrä, turha niille on selittää. Niillä on paskaa pää täynnä, antaa öyhöttää. Kyllä niillä hymy hyytyy kunhan purra pääsee vauhtiin. Ai että mä nautin kun katson persujen kipuilua!
Vaan ootappa kun minun nauruni alkaa, kullikanlutkuttaja purra panee omat äänestäjänsä lujille, sinulta peruspolo loppuu tuet , ilo on kuule tälläpuolella. Sano minun sanoneen.
Et meinaa selvästikään nahoissasi pysyä, sukupuolitautinen kuola sen kun lentää metrien päähän kun suu vaahdossa öyhötät. 😂
Kuten sanoin, naura pois, itku pitkästä ilosta! Tulet huomaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Marinilla on nyt ihan takuulla suuret suunnitelmat ja haaveet - alkaa näytelmän toinen osio.
Kun ei vain kävisi niin että Nousu - uho ja tuho.
Minulle yllätys että Marin on näinkin epäsuosittu mitä olen lukenut keskustelupalstoilta. Taisi ollakkin vain politiikan tähdenlento mutta bilekansan ja baarituttavuuksien mieleen.
Nuori somekansa fanittaa.
Vierailija kirjoitti:
Get over it.
Kyllä, palaamme suomettumisen aikaan ja kaikki muut maat halveksivat hallitustemme, entinen sivistyspuolue kokoomus vajoaa sontakasaan ja veljeilee ääliöpersujen kanssa. Mahtaa orpoa vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, naura pois, itku pitkästä ilosta! Tulet huomaamaan.
Todellakin nauran! Nauran myös sitten, kun sinun sossutukiasi (niitä minun tuloistani varastettuja) leikataan oikein kunnolla. 😂
Sanna-lahkolaisilla otti näköjään ihan oikeasti vaalitulos mielenterveyden päälle. Hyvä niin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Get over it.
Kyllä, palaamme suomettumisen aikaan ja kaikki muut maat halveksivat hallitustemme, entinen sivistyspuolue kokoomus vajoaa sontakasaan ja veljeilee ääliöpersujen kanssa. Mahtaa orpoa vituttaa.
Tämä!
Juuri kun meidät alettiin ottaa todesta, pieni maa sai arvostusta maailmalla, meille valitaan ääliösakki persut hallitukseen.
Voi luoja mikä häpeä!
Orpo takuulla huokaisee helpotuksesta, kun vihdoin pääsee Marinista.
Riitely, mesoaminen ja klikkiytyminen hallitustyöskentelyssä on niin nähty.
Ei kansanedustajan palkka riitä lainoihin. Miestyötön. Kohta ero tulossa.
Pelkät korot ja lainan lyhennys 4120€/kk.
Tiedoksi vaan, että SM:n aika on nyt ohi. SM hävisi pääministeripaikan Orpolle, hävisi äänikuningattaren tittelin Purralle, ja nyt menettää puheenjohtajuuden AL:lle.
Mennyttä kalua.
Vierailija kirjoitti:
Sanna-lahkolaisilla otti näköjään ihan oikeasti vaalitulos mielenterveyden päälle. Hyvä niin. 😂
Odotanhan nyt, vahvasti epäilen ettei orpo purran ääliösakkia hallitukseen huoli. Marin taktikoi, lähtee huippuvirkaan ja samalla persut lähtee oppositioon ja demarit hallitukseen. Täähån on tiedetty jo heti vaalien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Get over it.
Demareita tässä näköjään vituttaa, oikein sellaisella itkunsekaisella ulisevalla tavalla. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vaan, että SM:n aika on nyt ohi. SM hävisi pääministeripaikan Orpolle, hävisi äänikuningattaren tittelin Purralle, ja nyt menettää puheenjohtajuuden AL:lle.
Mennyttä kalua.
Hänellä on tulossa huippuvirka, ei hän alennu purran kanssa saamaan hallitukseen, on sen verran ylempää tasoa Marin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotanhan nyt, vahvasti epäilen ettei orpo purran ääliösakkia hallitukseen huoli. Marin taktikoi, lähtee huippuvirkaan ja samalla persut lähtee oppositioon ja demarit hallitukseen. Täähån on tiedetty jo heti vaalien jälkeen.
Eli olet siis itsekin sitä mieltä, että Orpo sittenkin huolii pölhöpopulistisen ääliösakin, eli demarit, hallitukseen?
Niin? Tämä oli tiedossa jo neljä vuotta sitten
Hädin tuskin osaa englantia. Tuskin osaa muita kieliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Get over it.
Demareita tässä näköjään vituttaa, oikein sellaisella itkunsekaisella ulisevalla tavalla. 😂
Minä olen demari henkeen ja vereen ja minua vaan naurattaa. Tykkään kun orpo joutuu nöyrtymään sonntasakkkin šeuraan, siitä reissusta ei koidu mitään hyvää. Itse olen niin varakas, ettei minua haittaa vaikka palvelut loppuu, niitä saan rahalla, mutta kun katson persusakkia niin naurattaa, niillä ei nimittäin rahaa ole kellään, puhun nyt kotikaupunkini persuperkeleistä.
Kyllä ne Sannulin taidot nähtiin jo kurjistamispaketin ja Uniperin kohdalla, sellaiset kymmenen miljardia tuli takkiin veronmaksajille. Pakkoremonttidirektiivistä tulee maksettavaa noin 21 miljardia seuraavan kymmenen vuoden aikana ja luonnon ennallistamisdirektiivistä noin 15 miljardia. Nämä kaikki toteutui tuon kantturan valtakaudella.