Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellinen vauvakuume

Vierailija
05.04.2023 |

Tai ei nyt voi sanoa, että olisi mikään vauvakuume, mutta olen jopa itse alkanut ihmettelemään omia ajatuksia. Olen vähän yli parikymppinen mies, josta tuskin voisi koskaan ajatella, että haluaisin saada lapsia tai onnellista parisuhdetta. Kuitenkin ajatus lapsista ovat koko ajan mielessä. Ei voi edes sanoa, että parisuhde ja avioliitto olisi mitenkään erityisen tärkeä asia. Kuitenkin haluaisin saada lapsia joku päivä.

Olen luonteeltani todella mitäänsanomaton, en juurikaan osoita mitään tunteita tai ajatuksia mitään kohtaan. En välitä romantiikasta, en osoita suuria tunteita naista kohtaan, vaikka rakastankin. Ainoa mitä käytännössä osoitan, on iloisuus ja huumori. Eli en ole varmasti hyvä mies. Opiskelen rakennusalaa ja kesäisin olen luonnollisesti raksalla töissä/harjoittelemassa. Olin töissä muutaman vuoden urheiluseurassa, enkä tiedä mitään parempaa, kuin saada työskennellä lasten kanssa, vaikka se meininki välillä olikin aika villiä.

Ei tässä varmasti mitään erityistä kai ole, mutta piti vain sanoa jollekulle anonyymisti. Hämmentää hieman omassa pääkopassa, koska en ole erityisen perhekeskeinen saatika pidä parisuhdetta mitenkään suuremmin arvossa. Mutta omien lasten suhteen ajatukseni ovat päinvastaiset. Olenko kenties jäänyt jumiin johonkin ihanteellisen perhemallin illuusioon? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilet Brianna Koon tyylisestä vaimosta 2-3 naperolla. Totuus on taruakin ihmeellisempää.

Vierailija
2/2 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, se että tuntee omat vahvuutensa ja kehitysalueensa kuulostaa oikein hyvältä alulta. Keskity kehittämään sitä tunnepuolta, joka valitettavasti edelleen erityisesti pojilta tupataan kasvatuksella opettaa tyystin tukahduttamaan, niin sinusta voi tulla vielä erinomainen isä ja puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi