Näinhän siinä kävi ettei miestä vasektomia kiinnosta
Odotettiin yhdessä melkein 10 vuotta sitä että ikävaatimus täyttyy. Alkuvuodesta se täyttyi ja aiheesta ollaan vain hiljaa. Aavistin tämän jo etukäteen.
Muuttavatko miehet oikeasti ihan säännönmukaisesti mielensä lisääntymisasiassa, vai onko minua taas kerran huijattu? Tämä on kolmas suhde joka uhkaa nyt kaatua siihen että miehen "ei missään nimessä ikinä lapsia"-kertomus muuttuukin "ehdottomasti lapsia joskus, aika piankin mieluiten"-höpinäksi. Tosin tästä tapauksesta en ole vielä varma, mutta huonolta näyttää.
Mistä olette löytäneet velamiehiä? Miten aidon velamiehen tunnistaa? Kaksi edellistä ovat perustelleet sanojensa pyörtämistä sillä, että sanoivat suhteen alussa mitä halusin kuulla ja arvelivat minun muuttavan mieleni kuitenkin lopulta. Minusta tämä on epäreilua.
Kommentit (1644)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä muitakin miehiä
Niin on, mutta mistä heidät löytää? Miksi minulle aina puhutaan lapsettomuudesta ja hetken päästä vingutaan vauvaa?
Ap
Etsi itsellesi toinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee ite pistämään putket poikki. Mitä valitat?
Helpommalla ap tosiaan pääsee näin kuin että etsii miehiä jotka haluavat kastroitavaksi.
Mutta mies on sanonut olevansa vela, miksi hän haluaa että hänen spermassaan on silti siittiöitä? Mitään muuta eroa vasektomian jälkeen ei ole. Nainen on hoitanut ehkäisyn ja kärsinyt sivuvaikutukset ja stressin tähän asti. Yli kymmenen vuoden ajan.
Moni mies oikeasti pelkää, että vasektomia vie miehuuden ja että se on sama kuin koiran kastrointi. Pelkäävät että joutuvat pissaamaan istualteen ym todella tyhmää. Käy ap itse vaan sterkassa. Mies on hedelmällinen vuosikymmeniä ja voi haluta kuitenkin perustaa perheen jonkun muun kanssa myöhemmin.
Meillä minä olin se joka kävi sterilisaatiossa ihan juuri siitä syystä koska minä olin meistä se 100% varma etten halua lapsia. Miehellä on mahdollisuus vielä lisääntyä jos meille tulee joskus ero tai vaikka kuolen. Nyt ollaan oltu yhdessä kohta 20 vuotta, mutta mies ei ole vauvakuumeillut kertaakaan vaikkei aikoinaan suostunut vasektomiaan.
Tämä se oli syynä meilläkin. Mies hehkutti että hän käy laittamassa piuhat poikki ja kun asia tuli ajankohtaiseksi, alkoikin perääntyä. Odotin muutaman vuoden ja kävin sitten itse. V*tutti, mutta en jaksanut säätää enää. Meillä on kyllä lapsia, mutta raskaudet osin riskiraskauksia ja oli nimenomaan mies joka ei missään nimessä halunnut enää yhtään lasta.
En tiedä, olisinko halunnut jatkaa tuollaisen miehen kanssa yhdessä. Nainen käy läpi riskiraskaudet ja sitten vielä sterilisaation. Mies sen kuin porskuttaa, eikä tule missään asiassa vastaan. Todella epäreilua.
No katsot, että mies on vastuuntuntoinen, niin asia on varma. Ei kukaan vastuullinen ihminen halua tähän maailmaan tuoda viatonta lasta porvarin hyväksikäytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla ap tosiaan pääsee näin kuin että etsii miehiä jotka haluavat kastroitavaksi.
Mutta mies on sanonut olevansa vela, miksi hän haluaa että hänen spermassaan on silti siittiöitä? Mitään muuta eroa vasektomian jälkeen ei ole. Nainen on hoitanut ehkäisyn ja kärsinyt sivuvaikutukset ja stressin tähän asti. Yli kymmenen vuoden ajan.
Jos sinulla on velamies niin mikset ole laittanut omia putkia poikki? Olisit välttänyt kymmenen vuoden sivuvaikutukset ja stressin.
Sterilisaatiota ei saa ennen kuin 30-vuotiaana tai kun on tietty määrä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavalla löydät aidon velan että pistät itse piuhat poikki ja teet tämän jo eka treffeillä aina harvinaisen selväksi.
Silloin nämä sekopäiset haahuilijat ei kiinnostu kun vaihtoehto on pysyvästi suljettu pois.Et voi muutenkaan vaatia muilta sellaista.
Mikset muuten ole itse käynyt toimenpiteessä, taidat itse olla feikki vela?
Koska elin siinä kuvitelmassa että mies menee vasektomiaan.
Ap
Paljastuit trolliksi. Jos olisit oikea vela, tietäisit että et olisi saanut sterkkaa ennen kuin 30-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on velamies niin mikset ole laittanut omia putkia poikki? Olisit välttänyt kymmenen vuoden sivuvaikutukset ja stressin.
Sterilisaatiota ei saa ennen kuin 30-vuotiaana tai kun on tietty määrä lapsia.
Viimeisen kanssa oltu 10 vuotta, kolmas tapaus... eli ensimmäinen kokemus vasektomiaa välttelemästä 30+ miehestä on mitä, 15-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies oikeasti pelkää, että vasektomia vie miehuuden ja että se on sama kuin koiran kastrointi. Pelkäävät että joutuvat pissaamaan istualteen ym todella tyhmää. Käy ap itse vaan sterkassa. Mies on hedelmällinen vuosikymmeniä ja voi haluta kuitenkin perustaa perheen jonkun muun kanssa myöhemmin.
Meillä minä olin se joka kävi sterilisaatiossa ihan juuri siitä syystä koska minä olin meistä se 100% varma etten halua lapsia. Miehellä on mahdollisuus vielä lisääntyä jos meille tulee joskus ero tai vaikka kuolen. Nyt ollaan oltu yhdessä kohta 20 vuotta, mutta mies ei ole vauvakuumeillut kertaakaan vaikkei aikoinaan suostunut vasektomiaan.
Minä kaipaan tässä miestä joka on lapsettomuudestaan varma. Sterkassa voin totta kai käydä itsekin, mutta ei se ratkaise tätä parisuhdeongelmaa.
Ap
Käy ihmeessä itse! Mies on vain fiksu, jos lapset eivät ole hänelle 100% ehdoton ei. Hän voi ajatella, että jos te eroatte/sinä kuolet(toivottavasti et, mutta koskaan ei voi tietää) ja seuraava kumppani haluaakin välttämättä lapsen, niin hän voisi sen tehdä tämän kanssa. Jotkut vain ihan tosi ovat sellaisia kiikun kaakun tapauksia, että pärjäävät ja elävät hyvää elämää ilman lapsia, mutta maailma ei kaadu jos niitä tuleekin. Parisuhteetkin ovat erilaisia ja jonkun kanssa lasten saanti voi tuntuakin oikealta ja toisen kanssa taas nimenomaan haluaa elää lapsettomasti. Tämä ei siis ole mitenkään sinulta pois, jos mies tuleekin toisiin ajatuksiin jonkun muun kanssa sinun jälkeesi. Ei kannata itsekkään olla niin älyttömän mustavalkoinen asian suhteen, vaan hoitaa itse putket poikki, niin asia on käsitelty.
Ootko sä ap nyt keskustellut asiasta vai todennut että jaa, ei se ookaan menny?
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa TAAS jauhaa tätä samaa sontaa. Mikä ihme sinua vaivaa?
eri
Miksi lainaat ja levität tuota etkä ilmoita asiattomaksi?
Sivistysmaissa sterilisaation saa aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen ketju, jälleen kerran.
#miesvihanäkyväksi
Tämä vaatii perusteluja.
Ap
Esitätä väitteitä ja syytöksiä kysymykseksi verhottuna
Muuttavatko miehet oikeasti ihan säännönmukaisesti mielensä lisääntymisasiassa, vai onko minua taas kerran huijattu? Tämä on kolmas suhde joka uhkaa nyt kaatua siihen että miehen "ei missään nimessä ikinä lapsia"-kertomus muuttuukin "ehdottomasti lapsia joskus, aika piankin mieluiten"-höpinäksi.
Sama kun miehet pohdiskelisivat miksi naiset tekevät niin paljon käenpoikasia, eivätkö naiset osaa elää pettämättä, koska jopa 65% lapsista on käenpoikasia.
Älä jaksa TAAS jauhaa tätä samaa sontaa. Mikä ihme sinua vaivaa?
eri
Mikä teitä vaivaa kun olette taas raivoamassa miehistä?
Vetäkää omat piuhat poikki, älkää miettikö mitä miehet tekee tai jättää tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ettei mies halua vasektomiaa välttämättä tarkoita että hän haluaisi lapsia. Se toimenpide ja sen lopullisuus vaan ahdistaa ja tosiaan tuo pelko että se vaikuttaa jotenkin miehuuteen. Ei tuon pitäisi olla syy lopettaa suhdetta, jos se on muuten toimiva eikä mies ole edelleenkään niitä lapsia vailla. Tosin ei mahda olla kovin hyvä suhde muutenkaan kun ap nyt tuollaista miettii.
En jaksa uskoa että tavallisella älykkyydellä varustettu mies pelkäisi jotain miehuuden menettämistä sterkassa. Tuohan on ihan henkimaailman juttuja. Ja tosiaan kyllä hän vuosia puhui että odottaa vasektomiaa kuin kuuta nousevaa. Teot vain nyt jäävät puuttumaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Olet joka välissä jankuttamassa tuota, mutta sillä ei ole mitään todellisuuspohjaa.
Älä levitä sitä vaan ilmoita asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ettei mies halua vasektomiaa välttämättä tarkoita että hän haluaisi lapsia. Se toimenpide ja sen lopullisuus vaan ahdistaa ja tosiaan tuo pelko että se vaikuttaa jotenkin miehuuteen. Ei tuon pitäisi olla syy lopettaa suhdetta, jos se on muuten toimiva eikä mies ole edelleenkään niitä lapsia vailla. Tosin ei mahda olla kovin hyvä suhde muutenkaan kun ap nyt tuollaista miettii.
En jaksa uskoa että tavallisella älykkyydellä varustettu mies pelkäisi jotain miehuuden menettämistä sterkassa. Tuohan on ihan henkimaailman juttuja. Ja tosiaan kyllä hän vuosia puhui että odottaa vasektomiaa kuin kuuta nousevaa. Teot vain nyt jäävät puuttumaan.
Ap
Jäit jo kiinni trollaamisesta, nyt ihmetellään vain, mikä on motiivisi.
Meillä on myös puhuttu vasektomiasta kun molemmat ollaan yhtä mieltä ettei enempää lapsia haluta. Mies kuitenkin epäröi ja pohtii että entäs jos minulle ja lapsille vaikka sattuu jotain, jos hän sitten haluaakin lapsia vielä. Eli ei halua tehdä lopullista päätöstä lapsiluvustaan, ei ainakaan vielä. Enkä tietenkään painosta, sen pitää olla oma päätös. Harkitsen meneväni itse sterilisaatioon, koska hormoniehkäisy ei minulle oikein sovi.
Ap:n miehellä voi olla samantapainen "entäs jos" - ajatus. Että jos ap:n kanssa tulee ero tai ap vaikka kuolee, niin voi ehkä olla, että mieli muuttuukin. Vaikka tässä hetkessä ja suhteessa ei nyt lapsia haluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä muitakin miehiä
Niin on, mutta mistä heidät löytää? Miksi minulle aina puhutaan lapsettomuudesta ja hetken päästä vingutaan vauvaa?
Ap
Oletko ajatellut, laukaiseeko miesten lisääntymishalun jokin tietty asia? Jotkut innostuvat haluamaan lapsen, kun kaverit saavat lapsia ja siitä tulee jonkinlainen ilmiö ja puheenaihe kaveriporukassa.
Jos kartoittaisi miesten tuttavapiirejä ennalta. Jos miehellä on paljon jo vuosia sitten lapset saaneita kavereita eikä omia lapsia, ei vaaraa ehkä ole. Ellei kyseessä sitten juuri ole mies, joka kaiken aikaa on halunnut lapsen, ehkä vain päästäkseen muiden kaltaiseksi porukassa, mutta halukas nainen on jäänyt löytymättä.
Olen pohtinut pääni puhki mistä tämä takinkääntäminen johtuu. Miehelläni ei lähipiirissä ole lapsia, ei suvussa eikä ystävillä joten ainakaan suoraan se ei tässä tapauksessa liity siihen.
Ap
Miehen on käytävä vasektomiassa tietenkin, muuten tulee ero. Naisena en menisi operaatioon, koska se on naisille vaikeampi juttu. Mies kantakoon vastuun, jos ei, niin ero.
Mutta tässä maassahan se menee niin, että mies on laiska ja kuin vam mainen, jolta ei voi vaatia mitään.
Ap vaikuttaa todella raskaalta ihmiseltä. Oma lapsiluku on täynnä ja tiedän etten halua lisää. En kuitenkaan halua sterilisaatiota kun äklöttää. Mies pohti omalta osaltaan pitkään, mutta koska on eräistä syistä kohonnut todennäköisyys komplikaatioihin niin hänkin sanoi ei, ehkäisyllä mennään kuten ennenkin.
Vasektomialla ja lapsihalulla ei välttämättä ole mitään tekemistä keskenään. Jos olisin ap:n mies niin ottaisi päähän että luetaan piilomerkityksiä eikä puhuta asiaa halki.
Et voi muutenkaan päättää lapsikymystä tai oikein mitään muutakaan kuin omalta osaltasi. Puoliso voi aina muuttaa mielensä, jos ei lapsista niin sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä muitakin miehiä
Ap
Tässä ei nyt aikaikkuna oikein täsmää. Vasektomian alaikäraja on 30v ja jos ap on miehensä kanssa 10 vuotta sitä odottanut, niin missä välissä ne muut suhteet on ehtineet olla jossa ap:lta on "vinguttu vauvaa"? Vai onko ap paljon miestään vanhempi?
Ensimmäinen vinkui lasta kun olin 19, toinen kun olin 21.
Ap
Olipas typerä avaus.
Ihminen on tarkoitettu lisääntymään, ääliömäistä puhua jotain muuta sontaa.