Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näinhän siinä kävi ettei miestä vasektomia kiinnosta

Vierailija
05.04.2023 |

Odotettiin yhdessä melkein 10 vuotta sitä että ikävaatimus täyttyy. Alkuvuodesta se täyttyi ja aiheesta ollaan vain hiljaa. Aavistin tämän jo etukäteen.

Muuttavatko miehet oikeasti ihan säännönmukaisesti mielensä lisääntymisasiassa, vai onko minua taas kerran huijattu? Tämä on kolmas suhde joka uhkaa nyt kaatua siihen että miehen "ei missään nimessä ikinä lapsia"-kertomus muuttuukin "ehdottomasti lapsia joskus, aika piankin mieluiten"-höpinäksi. Tosin tästä tapauksesta en ole vielä varma, mutta huonolta näyttää.

Mistä olette löytäneet velamiehiä? Miten aidon velamiehen tunnistaa? Kaksi edellistä ovat perustelleet sanojensa pyörtämistä sillä, että sanoivat suhteen alussa mitä halusin kuulla ja arvelivat minun muuttavan mieleni kuitenkin lopulta. Minusta tämä on epäreilua.

Kommentit (1644)

Vierailija
81/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee ite pistämään putket poikki. Mitä valitat?

Helpommalla ap tosiaan pääsee näin kuin että etsii miehiä jotka haluavat kastroitavaksi.

Et näytä tietävän, mikä on kastraatio.

Vierailija
82/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommalla ap tosiaan pääsee näin kuin että etsii miehiä jotka haluavat kastroitavaksi.

Mutta mies on sanonut olevansa vela, miksi hän haluaa että hänen spermassaan on silti siittiöitä? Mitään muuta eroa vasektomian jälkeen ei ole. Nainen on hoitanut ehkäisyn ja kärsinyt sivuvaikutukset ja stressin tähän asti. Yli kymmenen vuoden ajan.

Moni mies oikeasti pelkää, että vasektomia vie miehuuden ja että se on sama kuin koiran kastrointi. Pelkäävät että joutuvat pissaamaan istualteen ym todella tyhmää. Käy ap itse vaan sterkassa. Mies on hedelmällinen vuosikymmeniä ja voi haluta kuitenkin perustaa perheen jonkun muun kanssa myöhemmin.

Meillä minä olin se joka kävi sterilisaatiossa ihan juuri siitä syystä koska minä olin meistä se 100% varma etten halua lapsia. Miehellä on mahdollisuus vielä lisääntyä jos meille tulee joskus ero tai vaikka kuolen. Nyt ollaan oltu yhdessä kohta 20 vuotta, mutta mies ei ole vauvakuumeillut kertaakaan vaikkei aikoinaan suostunut vasektomiaan.

Minä kaipaan tässä miestä joka on lapsettomuudestaan varma. Sterkassa voin totta kai käydä itsekin, mutta ei se ratkaise tätä parisuhdeongelmaa.

Ap

Käy ihmeessä itse! Mies on vain fiksu, jos lapset eivät ole hänelle 100% ehdoton ei. Hän voi ajatella, että jos te eroatte/sinä kuolet(toivottavasti et, mutta koskaan ei voi tietää) ja seuraava kumppani haluaakin välttämättä lapsen, niin hän voisi sen tehdä tämän kanssa. Jotkut vain ihan tosi ovat sellaisia kiikun kaakun tapauksia, että pärjäävät ja elävät hyvää elämää ilman lapsia, mutta maailma ei kaadu jos niitä tuleekin. Parisuhteetkin ovat erilaisia ja jonkun kanssa lasten saanti voi tuntuakin oikealta ja toisen kanssa taas nimenomaan haluaa elää lapsettomasti. Tämä ei siis ole mitenkään sinulta pois, jos mies tuleekin toisiin ajatuksiin jonkun muun kanssa sinun jälkeesi. Ei kannata itsekkään olla niin älyttömän mustavalkoinen asian suhteen, vaan hoitaa itse putket poikki, niin asia on käsitelty.

Se on todellakin minulta pois jos sitoudun mieheen joka ei halua lapsia minun kanssani vaan jonkun toisen kanssa. Kyllä sinäkin sen ymmärrät.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin haluavani mieheni tekevän vasektomian, kun kuopuksemme syntyi. Mutta sitten kun tuli sen aika, aloin itsekin epäröimään sitä. En halunnutkaan miestäni painostaa oman" miehuutensa" poistattamiseen. Minua alkoi jopa arveluttaa se, että sillä saattaa olla vaikutusta minun tuntemaani vetovoimaan häntä kohtaan.

Mieleni siis muuttui niin, että minä itse aloin pitämään hänen hedelmöittämiskykyään miehuuden tärkeänä ominaisuutena,seksikkyyteen liittyvänä asiana. Näin se voi mieli muuttua.

Enpä ole puhunut miehelleni enää vasektomiasta. Antaa miehen olla mies.

Onko se myös toisinpäin? Vain lisääntymiskykyiset naiset ovat oikeita naisia? Siksikö vanhat naiset ei ole mistään kotoisin, kun taas vanha mies voi lisääntyä vaikka 90v.

Vierailija
84/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin haluavani mieheni tekevän vasektomian, kun kuopuksemme syntyi. Mutta sitten kun tuli sen aika, aloin itsekin epäröimään sitä. En halunnutkaan miestäni painostaa oman" miehuutensa" poistattamiseen. Minua alkoi jopa arveluttaa se, että sillä saattaa olla vaikutusta minun tuntemaani vetovoimaan häntä kohtaan.

Mieleni siis muuttui niin, että minä itse aloin pitämään hänen hedelmöittämiskykyään miehuuden tärkeänä ominaisuutena,seksikkyyteen liittyvänä asiana. Näin se voi mieli muuttua.

Johan oli varsinaista tuubaa :D

Vierailija
85/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että monet miehet kuten minäkin pitävät siitä kun tuottavat siemeniä. Joku siinä kiksauttaa. Täysin luonnonvastaista tuhota nämä siemenet.

Vierailija
86/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä muitakin miehiä

Niin on, mutta mistä heidät löytää? Miksi minulle aina puhutaan lapsettomuudesta ja hetken päästä vingutaan vauvaa?

Ap

"Hetken päästä" = sanojesi mukaan 10 v. Provo linjoilla?

Tässä viimeisessä tosiaan meni melkein 10 vuotta. Toisaalta ei mies vieläkään vingu vauvaa.

Edellisissä meni alle vuosi molemmissa.

Ap

Vierailija
87/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mies on sanonut olevansa vela, miksi hän haluaa että hänen spermassaan on silti siittiöitä? Mitään muuta eroa vasektomian jälkeen ei ole. Nainen on hoitanut ehkäisyn ja kärsinyt sivuvaikutukset ja stressin tähän asti. Yli kymmenen vuoden ajan.

Moni mies oikeasti pelkää, että vasektomia vie miehuuden ja että se on sama kuin koiran kastrointi. Pelkäävät että joutuvat pissaamaan istualteen ym todella tyhmää. Käy ap itse vaan sterkassa. Mies on hedelmällinen vuosikymmeniä ja voi haluta kuitenkin perustaa perheen jonkun muun kanssa myöhemmin.

Meillä minä olin se joka kävi sterilisaatiossa ihan juuri siitä syystä koska minä olin meistä se 100% varma etten halua lapsia. Miehellä on mahdollisuus vielä lisääntyä jos meille tulee joskus ero tai vaikka kuolen. Nyt ollaan oltu yhdessä kohta 20 vuotta, mutta mies ei ole vauvakuumeillut kertaakaan vaikkei aikoinaan suostunut vasektomiaan.

Minä kaipaan tässä miestä joka on lapsettomuudestaan varma. Sterkassa voin totta kai käydä itsekin, mutta ei se ratkaise tätä parisuhdeongelmaa.

Ap

Käy ihmeessä itse! Mies on vain fiksu, jos lapset eivät ole hänelle 100% ehdoton ei. Hän voi ajatella, että jos te eroatte/sinä kuolet(toivottavasti et, mutta koskaan ei voi tietää) ja seuraava kumppani haluaakin välttämättä lapsen, niin hän voisi sen tehdä tämän kanssa. Jotkut vain ihan tosi ovat sellaisia kiikun kaakun tapauksia, että pärjäävät ja elävät hyvää elämää ilman lapsia, mutta maailma ei kaadu jos niitä tuleekin. Parisuhteetkin ovat erilaisia ja jonkun kanssa lasten saanti voi tuntuakin oikealta ja toisen kanssa taas nimenomaan haluaa elää lapsettomasti. Tämä ei siis ole mitenkään sinulta pois, jos mies tuleekin toisiin ajatuksiin jonkun muun kanssa sinun jälkeesi. Ei kannata itsekkään olla niin älyttömän mustavalkoinen asian suhteen, vaan hoitaa itse putket poikki, niin asia on käsitelty.

Se on todellakin minulta pois jos sitoudun mieheen joka ei halua lapsia minun kanssani vaan jonkun toisen kanssa. Kyllä sinäkin sen ymmärrät.

Ap

No ei ole. Mutta ehkä se on miehellesikin parempi että pääsisi etsimään tasapainoisempaa, ymmärtävämpää puolisoa.

Vierailija
88/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ettei mies halua vasektomiaa välttämättä tarkoita että hän haluaisi lapsia. Se toimenpide ja sen lopullisuus vaan ahdistaa ja tosiaan tuo pelko että se vaikuttaa jotenkin miehuuteen. Ei tuon pitäisi olla syy lopettaa suhdetta, jos se on muuten toimiva eikä mies ole edelleenkään niitä lapsia vailla. Tosin ei mahda olla kovin hyvä suhde muutenkaan kun ap nyt tuollaista miettii.

En jaksa uskoa että tavallisella älykkyydellä varustettu mies pelkäisi jotain miehuuden menettämistä sterkassa. Tuohan on ihan henkimaailman juttuja. Ja tosiaan kyllä hän vuosia puhui että odottaa vasektomiaa kuin kuuta nousevaa. Teot vain nyt jäävät puuttumaan.

Ap

No itseasiassa ainakin omalla miehellä vaikutti halukkuuteen ja hormooneihin. On itse sanonut, ettei vasektomian jälkeen tuleminen tunnu enää yhtä hyvältä. On myös sanonut, että jäi ikävä "vetävä" tunne kivekseen kun on lähellä tulemista. Kaduttaa kyllä itselläkin, että päädyimme tähän ratkaisuun. Eli toki on "henkimaailman juttuja".....

Taitaa olla korvien välissä tuo juttu.

Ihan niinkuin naisten kuukautiskivut vai? Onko vaikea ymmärtää, että jos kajotaan hormoneihin tai niiden tuotantoon, niin se saattaa jotenkin vaikuttaa? Tai jos ihmisestä leikataan jotain, niin siitä saattaa jäädä kiristystä tai arpia? Ihan niinkuin naisillakin. Kurjaa, että miesten ollessa kyseessä aletaan heti vähättelemään. Seksuaalisuus kuitenkin on todella tärkeä asia ihmisen elämässä.

Vierailija
89/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että monet miehet kuten minäkin pitävät siitä kun tuottavat siemeniä. Joku siinä kiksauttaa. Täysin luonnonvastaista tuhota nämä siemenet.

Juu ja sitten itketään, että naisen vika, kun ne siemenet alkavat itää. Kun se kortsu tuntuu niin epämiellyttävältäkin!

Vierailija
90/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan perustele puolisolle vasektomiaan/sterilisaatioon menemättä jättämistä sillä, että "jos sinä kuolet tai meille tulee ero, niin saatan ehkä sitten uuden kumppanin kanssa haluta lapsia"? Ihan järkyttävä ajatuskin.

Vierailija
91/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas oli todella hienoa, että eksäni hankki vasektomian. Suhde päättyi aivan muihin syihin, mutta se mikä niiden vuosien aikana toimi, oli seksi. Ei tarvinnut sählätä kumien kanssa vaan voi nauttia täysin huoletta ja spontaanisti missä tahansa ja milloin tahansa.

Nykyisen kanssa ei ole tarvinnut huolehtia ehkäisystä kuin alussa, sitten menopaussi vei ne huolet. Seksihaluihin se ei ole vaikuttanut.

Vierailija
92/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä muitakin miehiä

Niin on, mutta mistä heidät löytää? Miksi minulle aina puhutaan lapsettomuudesta ja hetken päästä vingutaan vauvaa?

Ap

"Hetken päästä" = sanojesi mukaan 10 v. Provo linjoilla?

Tässä viimeisessä tosiaan meni melkein 10 vuotta. Toisaalta ei mies vieläkään vingu vauvaa.

Edellisissä meni alle vuosi molemmissa.

Ap

Eikä välttämättä koskaan vinkuisikaan, mutta olet nyt saanut päähäsi että varmaan joskus alkaisi vinkua.

Vierailija
93/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ettei mies halua vasektomiaa välttämättä tarkoita että hän haluaisi lapsia. Se toimenpide ja sen lopullisuus vaan ahdistaa ja tosiaan tuo pelko että se vaikuttaa jotenkin miehuuteen. Ei tuon pitäisi olla syy lopettaa suhdetta, jos se on muuten toimiva eikä mies ole edelleenkään niitä lapsia vailla. Tosin ei mahda olla kovin hyvä suhde muutenkaan kun ap nyt tuollaista miettii.

En jaksa uskoa että tavallisella älykkyydellä varustettu mies pelkäisi jotain miehuuden menettämistä sterkassa. Tuohan on ihan henkimaailman juttuja. Ja tosiaan kyllä hän vuosia puhui että odottaa vasektomiaa kuin kuuta nousevaa. Teot vain nyt jäävät puuttumaan.

Ap

No itseasiassa ainakin omalla miehellä vaikutti halukkuuteen ja hormooneihin. On itse sanonut, ettei vasektomian jälkeen tuleminen tunnu enää yhtä hyvältä. On myös sanonut, että jäi ikävä "vetävä" tunne kivekseen kun on lähellä tulemista. Kaduttaa kyllä itselläkin, että päädyimme tähän ratkaisuun. Eli toki on "henkimaailman juttuja".....

Ihan niinkuin naisten kuukautiskivut vai? Onko vaikea ymmärtää, että jos kajotaan hormoneihin tai niiden tuotantoon, niin se saattaa jotenkin vaikuttaa? Tai jos ihmisestä leikataan jotain, niin siitä saattaa jäädä kiristystä tai arpia? Ihan niinkuin naisillakin. Kurjaa, että miesten ollessa kyseessä aletaan heti vähättelemään. Seksuaalisuus kuitenkin on todella tärkeä asia ihmisen elämässä.

Ei vasektomiassa mihinkään hormoneihin kajota.

Vierailija
94/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No ei ole. Mutta ehkä se on miehellesikin parempi että pääsisi etsimään tasapainoisempaa, ymmärtävämpää puolisoa.

Ai sellaista naista, joka haluaa lapsia ja paljon?

Vierailija
95/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta hoidin ehkäisyn, välillä oli pillerit ja välillä kierukka. Pyysin miestä että menisi vasektomiaan, kun se on miehille helpompi tehdä. Ei mennyt. Sain tarpeekseni, seksi ei hänen kanssaan ollut enää sen arvoista, että olisin vielä hormooneja käyttänyt. Pakkasin kamani ja lähdin.

Voi ei, minkä aarteen mies sinussa menettikään.

Ja minä hänessä :) molemmat voitti👍

Vierailija
96/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on oikeus olla siitoskykyinen. Ja se on hieno ominaisuus.

Siitoskykyisen miehen pitää sitten muistaa ehkäistä omasta puolestaan, jos ei lapsia halua.

Vierailija
97/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vasektomiassa ei kajota hormoneihin eikä niitten tuotantoon. Leikkauksessa on tietenkin omat riskinsä, mutta vasektomian kaikki riskit on kuitenkin pienemmät kuin naisten käyttämän ehkäisyn riskit. Ei tietenkään voi pakottaa miestä vasektomiaan, mutta ei myöskään naista hormoneihin tai steriin, että kondomilla sitten.

Vierailija
98/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTTÄKÄÄ MIEHET RAUHAAN!

Nipsikää itseänne niin paljon kun haluatte.

Vierailija
99/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan perustele puolisolle vasektomiaan/sterilisaatioon menemättä jättämistä sillä, että "jos sinä kuolet tai meille tulee ero, niin saatan ehkä sitten uuden kumppanin kanssa haluta lapsia"? Ihan järkyttävä ajatuskin.

Minä itse asiassa kysyin tuota mieheltäni ennen vasektomiaa. Kahden lapsen jälkeen pyysin häntä miettimään, että entäs jos kuolen, tai me eroamme ja haluatkin uuden kumppanin kanssa lapsia. Hän oli 100 % varma, ettei halua enempää, missään olosuhteissa.

Vierailija
100/1644 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Millä tavalla ei ole? Ei kai minun kannata tunkea muniani koriin joka lähtee kävelemään minä hetkenä hyvänsä, kun sopiva lisääntymiskumppani löytyy?

Ap