Näinhän siinä kävi ettei miestä vasektomia kiinnosta
Odotettiin yhdessä melkein 10 vuotta sitä että ikävaatimus täyttyy. Alkuvuodesta se täyttyi ja aiheesta ollaan vain hiljaa. Aavistin tämän jo etukäteen.
Muuttavatko miehet oikeasti ihan säännönmukaisesti mielensä lisääntymisasiassa, vai onko minua taas kerran huijattu? Tämä on kolmas suhde joka uhkaa nyt kaatua siihen että miehen "ei missään nimessä ikinä lapsia"-kertomus muuttuukin "ehdottomasti lapsia joskus, aika piankin mieluiten"-höpinäksi. Tosin tästä tapauksesta en ole vielä varma, mutta huonolta näyttää.
Mistä olette löytäneet velamiehiä? Miten aidon velamiehen tunnistaa? Kaksi edellistä ovat perustelleet sanojensa pyörtämistä sillä, että sanoivat suhteen alussa mitä halusin kuulla ja arvelivat minun muuttavan mieleni kuitenkin lopulta. Minusta tämä on epäreilua.
Kommentit (1644)
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä vapaaehtoisesti lapsettomia löytyisi? En ole koskaan tavannut yhtään. Olen itse vasektomiassa käynyt mies. Taidan jatkossa vain jättää kertomatta vasektomiasta, että voisin löytää parisuhteen. Voin sitten kyllä kovasti yrittää lasta.
Paitsi että olisi varsin alhainen temppu niin ei tuo edes toimi. Joutuisit koko parisuhteesi ajan pitämään huolta siitä, että kumppanisi ei pääse näkemään sinun Kanta- merkintöjäsi. Ja kun se paljastuisi niin...
Itselläni hiljan alkanut seurustelusuhde katkesi samaan yhdistettynä haluttomuuteeni lopettaa paritanssin harrastaminen muiden naisten kanssa. Minun iässäni (m59+) lasten tekemisen ei muutenkaan pitäisi enää olla ajankohtaista vaikka ei olisikaan tätä vasektomiaa.
Mitä ihmettä minulla koskaan ja missään tilanteessa olisi tarvetta tonkia puolisoni kantamerkintöjä?
Kannattaa hankkia vasektomia. Voi vapaasti kyntää Itämeren aalloilla. Ei pelkoa lehtolapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee ite pistämään putket poikki. Mitä valitat?
Helpommalla ap tosiaan pääsee näin kuin että etsii miehiä jotka haluavat kastroitavaksi.
Mutta mies on sanonut olevansa vela, miksi hän haluaa että hänen spermassaan on silti siittiöitä? Mitään muuta eroa vasektomian jälkeen ei ole. Nainen on hoitanut ehkäisyn ja kärsinyt sivuvaikutukset ja stressin tähän asti. Yli kymmenen vuoden ajan.
Jos sinulla on velamies niin mikset ole laittanut omia putkia poikki? Olisit välttänyt kymmenen vuoden sivuvaikutukset ja stressin.
Juurikin tämä. Jokainen kantaa ensisijaisesti vastuun omasta ehkäisystään. Mies päättää kehostaan, et sinä.
Nämä on just näitä. Ehkäilyä ja salaa odotellaan että toisen mielipide kääntyy. Se on toisen ajan tuhlausta. Parisuhteet on niin kuormittavia että siksi on fiksua tehdä suodatus aikaisessa vaiheessa ettei tule em. pettymyksiä vastaan.
Varoitusmerkkejä:
"Joo en minäkään halua lapsia....nyt" --> ei ole vela vaan haluaa saada lapsia myöhemmin
"En halua lapsia, mutta..." --> mutta mitä? Eli haluaa saada omia lapsia.
"En tiedä haluanko..." --> täyttä arvailua mihin mieli muuttuu. Stressaavaa.