Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siistiydytkö, jos käyt vaan pikaisesti lähikaupassa?

Vierailija
04.04.2023 |

Vai menetkö tuulipuvussa tai pieruverkkareissa ja meikkaamatta, tai siis tilanteen mukaan? Jos olet ollut esim. vaan koko päivän kotona, mutta kaupassa pitäisi käydä.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sen kummemmin mieti minkä näköisenä menen, jos oikein pahassa kunnossa olen, niin eivätköhän soita ambulanssin.

Vierailija
2/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäessä asuessani ulos ei uskaltanut mennä kuin rähjäisen näköisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiydyn, jopa roskakatoksella käydessä. Ei sitä koskaan tiedä kuka kävelee vastaan.

Vierailija
4/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, joten en ala erikseen tälläytymään lähikauppaa varten :D Laitan jotkut siistimmät housut jalkaan ja takin päälle.

Vierailija
5/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä huomaa. Todella monet naiset käyvät kaupassa lenkkareissa ja verkkareissa. Kesäisin osa näyttää siltä kun olisivat sekoittaneet julkisen paikan ja oman kotipihan.

Vierailija
6/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa ja vähän meikkaan + siistit vaatteet päälle.

Vierailija
7/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa erikseen kauppaan..Toki puen normaalit päällysvaatteet ja kampaan tukan jne. Se riittää.

Vierailija
8/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska kauppias tuo kauppatavarat kotiin.

Vierailija
9/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kotihousut/paidan vaihdan, mutta johonkin ulkoverkkareihin tms. Rintsikat laitan ja tukan kampaan, jos ne on tekemättä. Kotona yksin olessa pesen aamulla hampaat, en muuta. Lähikauppa on vielä iso kauppakeskus, niin usein tulee sellainen pulimummofiilis, kun vastaan tulee kauniisti laittautuneita ihmisiä, jotka ovat olleet siellä ravintoloissa ja muissa.

Vierailija
10/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joka hetki siisti ja tuoksun raikkaalta

Vierailija
11/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti laittaudun.

Vierailija
12/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaudu. En meikkaa muutenkaan, enkä ymmärrä miten jollakin voi olla niin huono itsetunto, ettei edes lähikaupassa voi kipaista ilman meikkiä. Talvella en edes harjaa hiuksia vaan laitan pipon päähän. Oi sitä ihanuutta, kun voi vaan mennä kauppaan ilman mitään sen suurempia rituaaleja.

Vierailija
13/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Karseimmillanikin olen tuhat kertaa siistimpi kuin kaupan edessä hengaava joukkio.

Kerran erehdyin asioimaan ollessani tulossa jostain tärkeämmästä jutusta ja hyllyttäjä katsoi kerran, sitten toisen kerran ja vielä kolmannen kerran, kunnes tunnisti ja tervehti. Seuraavalla kerralla olinkin taas elementissäni.

Vierailija
14/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meikkaan ja laitan hiukset

Vierailija
15/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ihan miten huvittaa.

Vierailija
16/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiydyn aina, kun lähden johonkin.

Vierailija
17/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan tälläydy lähikauppaan enkä myöskään Prismaan/Cittariin arkena koska niissä käyn aina koiratreeni/tallikamppeissa. Vähän meikkiä ja kaupunkivaatteet jos mennään viikonloppuna kaupoille ja samalla syömään.

Vierailija
18/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysymys rajattu vain naisille? Samalla tavalla ne äijät on siellä hikisinä, rumissa likaisissa verkkareissa. Eikä ainakaan ole meikannut.

Vierailija
19/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en erityisesti laittaudu. Olen koko ajan päivän mittaan siistinä ja käyn joka ilta suihkussa. Aamulla yhä raikkaana ja päivän mittaan. Samoilla mennään koko päivä ja luonnollisena käyn kaupassa. Tosin en kaikkein virttyneimmissä colitseissa käy kaupassa, vaan vähän siistimpää ylle.

Vierailija
20/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siistiydyn aina, kun lähden johonkin.

En tosin meikkaa koskaan, mutta hiukset ojennukseen, puhtaat kaupunkivaatteet päälle ja suihkun kautta ellen ole aiemmin käynyt suihkussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi