Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siistiydytkö, jos käyt vaan pikaisesti lähikaupassa?

Vierailija
04.04.2023 |

Vai menetkö tuulipuvussa tai pieruverkkareissa ja meikkaamatta, tai siis tilanteen mukaan? Jos olet ollut esim. vaan koko päivän kotona, mutta kaupassa pitäisi käydä.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Sen kyllä huomaa. Todella monet naiset käyvät kaupassa lenkkareissa ja verkkareissa. Kesäisin osa näyttää siltä kun olisivat sekoittaneet julkisen paikan ja oman kotipihan.

Mitä väliä sillä on, spurgulta näyttävä setämies?

Vierailija
42/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa kun asun niin jos lähden autolla automarkettiin, niin siistiydyn mutta jos ei jaksa ihan viimosen päälle kunnostautua, niin käyn vaan Petosen lähikaupassa, siellä ei muutenkaan edes kannata liian hienona keikaroida, joutuu vaan ryöstetyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaan hiukseni, laitan aurinkolasit ja puhtaat vaatteet. Saa kelvata Lidlissä.

Vierailija
44/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaan hiukset tarvittaessa ja vaihdan pyjamanhousut tai lapsen soseesta tms. tahriutuneet kotihousut puhtaisiin housuihin, mutta sen kummemmin en laittaudu. Kasvot ja hampaat olen pessyt jo heti herättyäni.

Meikkaan, pukeudun paremmin ja laitan hiukset jos lähden vaikka kaupungille, juhliin tai ystäviä tapaamaan.

Vierailija
45/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laittaudu. En meikkaa muutenkaan, enkä ymmärrä miten jollakin voi olla niin huono itsetunto, ettei edes lähikaupassa voi kipaista ilman meikkiä. Talvella en edes harjaa hiuksia vaan laitan pipon päähän. Oi sitä ihanuutta, kun voi vaan mennä kauppaan ilman mitään sen suurempia rituaaleja.

oi oletpa muita parempi :)

Mikäs maalikartta se siellä vikisee?

Vierailija
46/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän siistiydyn. Avaan ponnarin ja vähän harjaan ja vähän vilkaisen peiliin

Vierailija
47/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla näyttämättä spurgulta, muuten en mitenkään erityisesti jaksa laittautua.

Vierailija
48/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lähikaupassa pyjama päällä, ulkovaatteet oli kyllä päällä näin talvisin, ei kukaan tiedä mitä alla on. Ilman meikkejä ja hattu päässä. Miksi ihmeessä tälläytyisin jotain kauppareissua varten? En katso muita ihmisiä, keskityn ostosten tekoon ja menen kotiin.

Vierailija
49/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene pieruverkkareissa ja tuulipukua en omista. En meikkaa kuin joskus harvoin niin miksi ihmeessä meikkaisin kauppaan mennessä.

Vierailija
50/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella on hyvä, kun voi mennä muhkeassa takissa ja pipo päässä.

Vierailija
51/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siistiydyn, jopa roskakatoksella käydessä. Ei sitä koskaan tiedä kuka kävelee vastaan.

Samoin, siistiydyn, vaikka kävisin vain roskakatoksella. Meikkaan jopa pesutuvalla käyntiä varten, saatikka sitten kauppareissulle. Olen sinkku, joten todellakin on oltava edustava aina!

Järkyttävää.

Vierailija
52/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan jotain vaattetta päälle. muuten hillun kotona puol alasti

Vierailija
53/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaupan vieressä. Jos en ole muualle lähdössä niin kyllä aikamoisena ryysyläisenä käyn siellä usein. Sitten jos lähden kaupungille ostoskeskukseen niin laitan siistimmät vaatteet ja usein myös meikkiä.

Vierailija
54/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siistiydyn, jopa roskakatoksella käydessä. Ei sitä koskaan tiedä kuka kävelee vastaan.

Samoin, siistiydyn, vaikka kävisin vain roskakatoksella. Meikkaan jopa pesutuvalla käyntiä varten, saatikka sitten kauppareissulle. Olen sinkku, joten todellakin on oltava edustava aina!

Et voi olla tosissasi. 

Vierailija
55/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, juu. Mun lähikauppani on Stockmann.

Vierailija
56/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota, juu. Mun lähikauppani on Stockmann.

Hyi mua kun olen ollut Stockmannilla ilman meikkiä. 

Vierailija
57/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy suihkussa ennen kauppareissua, vaikka olen navetassa töissä. Lähietäisyydeltä varmasti haiskahdan, mutta saapahan olla rauhassa :D vaihdan kyllä puhtaat housut ja takin päälle ja harjaan hiukset. Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että lehmänpaska haisee paremmalta kuin ihmisen, ja kaupungilla osa kyllä haisee ihan siltä itseltään.

Vierailija
58/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla tosissasi. 

Mikä tässä on niin ihmeellistä. Ei se keltään pois jos joku haluaa olla huoliteltu tilanteessa kuin tilanteessa.

Vierailija
59/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla tosissasi. 

Mikä tässä on niin ihmeellistä. Ei se keltään pois jos joku haluaa olla huoliteltu tilanteessa kuin tilanteessa.

Huvittavaa ja säälittävää tuollainen käytös. 

Vierailija
60/83 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka pitää vähän siistii, ettei tulla pyytelee nimmareita.