Kokoomus. Go West!
Oli muutes erinomaisella tilannetajulla valittu biisi vaalivalvojaisissa
Biisi on soinut päässä siitä asti, vaikka en kokoomusta äänestänytkään, täytyy tunnustaa että tyylillä vetivät.
Kommentit (10)
Nyt sinne länteen Suomen vei Marinin hallitus.
Minun mielestä oli jotenkin halvan oloista. Ei tainnut edes kunnon äänestoistoa olla ja 90-luvun fiilikset, kuin oltaisiin aikaa jäljessä taas joka jutussa suomessa. Ja muutenkin, on ne muutkin ilman suunnat ihan yhtä tärkeitä, niin en ymmärrä tämmöistä lännen fanitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vai kuitenkin Niinistö?
Vierailija kirjoitti:
Meidät sinne lähteen vei Vladimir Puuttin
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä oli jotenkin halvan oloista. Ei tainnut edes kunnon äänestoistoa olla ja 90-luvun fiilikset, kuin oltaisiin aikaa jäljessä taas joka jutussa suomessa. Ja muutenkin, on ne muutkin ilman suunnat ihan yhtä tärkeitä, niin en ymmärrä tämmöistä lännen fanitusta.
Ryßßiä päin korkeintaan kusen.
Vierailija kirjoitti:
No olihan se huomattavasti tyylikkäämpi kuin eye of the tiger.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai kuitenkin Niinistö?
Marinin hallitus. Viime silauksena Marinin hallituksen ulkoministeri, joka allekirjoitti liittymisasiakirjan.
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö: Niin öööhähööhhä Nato, niin oikeastaan öäähäääh niin kyllä turvallisuuspolitiikkakin öäööääöhöhhh
Vierailija kirjoitti:
toi on feikki