Siistiydytkö, jos käyt vaan pikaisesti lähikaupassa?
Vai menetkö tuulipuvussa tai pieruverkkareissa ja meikkaamatta, tai siis tilanteen mukaan? Jos olet ollut esim. vaan koko päivän kotona, mutta kaupassa pitäisi käydä.
Kommentit (83)
Likaset tai puhtat lököcollarit jalkaan ja takki päälle
Vierailija kirjoitti:
Kyllä katson peilistä mikä on yleisilme.
Vaatteet siistit , eikä "tukka sojota joka suuntaan" 🤭.Mutta, jos joskus vaikkapa mökiltä tullessa piipahdan äkkiä lähikaupassa tulomatkalla, ja olen todella metsäläisen näköinen , vaatteet puusavotan ja pihatöiden jäljiltä, hiukset klimppi rasvaiset jne... Siis metsäläisen näköinen , niin eikö JUST TUOLLOIN 😲 satu joku jota en oo nähny pitkiin aikoihin , hänhän katsoo silmät pyöreinä kuin ihmettä ! tai esimies......
Siis ei kannata ihan ojasta nousseen näköisenä mennä edes kauppaan/ kioskiin .
Minä taas mökillä kyläkauppaan mennessäni oikeenkin tarkkaan katson. Siellä ollut kauppiaana nuorempi mies
T: Kesälesketär
Kyllä katson peilistä mikä on yleisilme.
Vaatteet siistit , eikä "tukka sojota joka suuntaan" 🤭.
Mutta, jos joskus vaikkapa mökiltä tullessa piipahdan äkkiä lähikaupassa tulomatkalla, ja olen todella metsäläisen näköinen , vaatteet puusavotan ja pihatöiden jäljiltä, hiukset klimppi rasvaiset jne... Siis metsäläisen näköinen , niin eikö JUST TUOLLOIN 😲 satu joku jota en oo nähny pitkiin aikoihin , hänhän katsoo silmät pyöreinä kuin ihmettä ! tai esimies......
Siis ei kannata ihan ojasta nousseen näköisenä mennä edes kauppaan/ kioskiin .