Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: En löydä Tinderistä enää ketään, joka haluaisi treffeille lukijat kertovat, miksi lapsia ei synny

Vierailija
04.04.2023 |

Siis eivätkö nykyään ihmiset osaa enää muuten tavata toisiaan kuin Tinderillä???

Itse olin treffailuiässä silloin kun nettitreffit olivat jo juttu (Tinder tuli vasta muutaman vuoden kuluttua) enkä kyllä koskaan mitään pidempää löytänyt netistä. Kaikki pidemmät suhteet ja myös nykyinen vaimo löytyi ihan tavallisesti ravintolasta.

Yrittäkää nyt ottaa itseänne niskasta kiinni. Ei siihen kuole, jos menee juttelemaan jollekin jotakin.

Kommentit (322)

Vierailija
41/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus miehenä on, että jos olet naisen mielestä kiinnostava niin seuran löytäminen ei ole koskaan ongelma. Naiset tekevät kaiken helpoksi, jos pitävät sinusta. Lopulta kyllästyvät odottamaan aloitettasi ja tekevät itse aloitteen.  Jossain vaiheessa elämää sairastuin henkisesti ja lihoin. Ihan sama miten kovasti yritin, ketään ei kiinnostanut, vaikka laskin paljon rimaa naisissa. En ollut kiinnostava siinä kunnossa. Paranin, pääsin takaisin kuntoon, ja nyt on taas kiinnostuneita kauniita naisia ja kaikki on helppoa. Näin se vain menee.

Vierailija
42/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mihin niitä lapsia tarvitaan enkä miksi jonkun tarkoitus on tuhlata elämänsä lisääntymiseen.

Mikä muu perimmäinen tarkoitus eliöillä mielestäsi on maapallolla? Ja oletko koskaan keksinyt sellaista, että olet itsekin jonkun lapsi ja joku on uhrannut sinun vuoksesi paljon? Melko kiittämätöntä ja näköalatonta puhetta, jos lapset ovat "elämän tuhlaamista". Sinullekin nimenomaan joku on elämän antanut.

Kuulostaa pyramidihuijaukselta.

Lisäksi, kaikki elämä maapallolla loppuu aikanaan. Jos mielestäsi elämän tarkoitus on lisääntyminen ja suvun jatkaminen, niin se tarkoitus nollautuu koska kaikki elämä ja suvut päättyvät viimeistään kun aurinko nielaisee maapallon. Vähän niinkuin elämän tarkoitus olisi vain ojentaa viestikapulaa eteenpäin; se tippuu lopulta, tehden kaikesta ojentelusta sitä ennen tarkoituksettomia.

No se ei varsinaisesti ole mikään mielipidekysymys vaan biologinen fakta, että kaikkien eliöiden tarkoitus on lisääntyä ja välttää kuolemista. Opetettiin peruskoulun biologiassa.

Tuo "kaikki loppuu aikanaan" -ajattelu on sikäli aivan turhaa (itsekin sillä joskus trollasin paljon), koska samalla logiikalla kaikki voisi vain tappaa itsensä tänään ja se siitä. Lopetetaan elämästä välittäminen. Miksi edes pitää tehdä töitä kun maailmankaikkeus kuitenkin tuhoutuu joskus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mihin niitä lapsia tarvitaan enkä miksi jonkun tarkoitus on tuhlata elämänsä lisääntymiseen. Lapsi vie 20v elämästä ja aiheuttaa suuren taloudellisen menetyksen ja estää oikeasti sen näköisen elämän kuin itse haluaa. Ei se lapsi anna ihmisen elämään niin paljon iloa ja onnea kuin jotkut luulevat vaan päinvastoin huolta ja murhetta. Lisäksi yhteiskunnallisesti suuri syntyvyys lisää riskiä siihen että lapsesta tulee työtön loinen ja se taas lisää haluttomuutta niiden hankkimiseen. Entä suvun jatkaminen? No sillä tuskin on mitään merkitystä varsinkaan köyhille ihmisille. Sen pienen omaisuutensa voi varmasti käyttää omaan elämäänsä mieluummin kuin elää köyhyydessä. 

Ai mihin lapsia tarvitaan? Oliko tämä joku trolli vai ihan tosissako tällaista ihmettelet?

No, annan sellaisen vinkin, että kaikki ihmiset joita näet päivittäin ovat joskus olleet lapsia ja syntyneet äidistään. Ilman lapsia ei olisi ihmisiä.

Eli lapsista on vain haittaa, niinkuin itsekin toteat.

Täh? Älä laita sanoja suuhuni tai minä aloitan saman.

Vierailija
44/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Savolainen 38-vuotias mies kertoo olevansa pitkä, maisteri, hyvässä työssä, raitis, hyvätapainen ja harrastaneensa aina aktiivisesti liikuntaa.

– Perheen perustaminen on kiinnostanut, en ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja. En ole miesmalli, mutta en rumakaan. Olen ollut yksin kuusi viime vuotta käytännössä ilman naisjuttuja. Ei treffejä, ei mitään."

Tässäpä hyvä esimerkki miesten karusta todellisuudesta.

Naiset eivät löydä miestä, koska rima on pilvissä asti.

Vierailija
45/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ajattelin. Jotkut ovat ihan käsiä elämässään. Ihmisiä on joka paikka pullollaan, mutta sitten nyhrätään jossain himassa tinderin ääressä eikä viitsitä ja kehdata mennä juttelemaan kenenkään kanssa ihan naamatusten.

Jos en olisi varattu, niin löytäisin helposti ihanan miehen jo niin, että menisin sinne missä on ihmisiä, katsoisin kohti ja olisin ystävällinen. Se ei ole vaikeaa, ei ollut silloin 25 vuotta sittenkään ja ei ole nytkään.

Sinulla on harha, samanlainen harha kuin niillä, jotka ovat töissä ja luulevat, että saisivat heti uuden työpaikan, jos jäisivät työttömiksi.

Oikeasti se mies, jota kohti katsoisit, olisi Tinderissä, jossa hän etsisi 20 v nuorempia missinaisia siinä onnistumatta. Kun hän huomaisi sinun katsovan kohti live-elämässä, hän päättelisi olevansa tosi korkeatasoinen mies ja siirtyisi etsimään Tinderissä 30 v nuorempia naisia.

Vierailija
46/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitä, että monella lapsettomalla on koiria ja niistä vasta vaivaa ja rahanmenoa onkin. Kuitenkin perustellaan lapsettomuutta sillä, että olisi helppoa. Vähän tekopyhää.

Vierailija
47/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset halua, että miehet lähestyvät ravintolassa. 

En tiedä pitääkö tuo oikeasti paikkaansa, mutta sellaisen kuvan minäkin olen viime vuosina saanut somen ja valtamedian välityksellä. Jokainen tosin tietää, että noihin kahteen ei ole aina luottamista.

terveisin: naimisissa oleva mies joka tapasi vaimonsa baarissa kymmenen vuotta sitten

Vierailija
48/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että ihmiset ovat nykyään jotenkin aivan täysin vieraantuneet elämästä. Some ja kännykät varmasti yksi isoimmista syistä yhteiskunnan tuhoutumiseen.

Vierailija
49/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, että monella lapsettomalla on koiria ja niistä vasta vaivaa ja rahanmenoa onkin. Kuitenkin perustellaan lapsettomuutta sillä, että olisi helppoa. Vähän tekopyhää.

Koira on helpompi jättää päiväksi sinne kerrostaloloukkuun ulisemaan ja haukkumaan ja tuhoamaan asunnon pintoja kun me naapurit yritämme tehdä etätöitä.

Vierailija
50/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat on kevytlapsia. Koirien hankkiminen vakuutti mieheni lopullisesti siitä, että ei haluakaan ikinä lapsia, joista on miljoona kertaa enemmän vaivaa, sotkua, meteliä ja rahanmenoa kuin koirista. Uskon että lapsista pitäville on lapsista myös iloa niin kuin mulle koirista - mulle ei olisi koska en tykkää lapsista, joutuisin vain kärsimään saamatta niistä mitään iloa, joten jätin ne hankkimatta.

Vierailija
51/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo että miehet etsivät vain 20 vuotta nuorempia missejä, on valhe jota kerrot ensisijaisesti itsellesi.

Se on sinun oma psykologinen selviytymiskeinosi, koska et kykene kohtaamaan sitä tosiasiaa että huono menestyksesi kumppanin etsinnässä johtuu sinusta itsestäsi. Sen sijaan että kehittäisit itseäsi, syytät miehiä kaikesta.

Miehethän täällä joka ketjussa selittää että nuoren naisen saaminen on vaan välttämätön biologinen tarve ja ulkomailta haettu neitsyt on kaikkein paras ja arvokkain minkä tietysti jokainen mies ansaitsee.

Vierailija
52/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat on kevytlapsia. Koirien hankkiminen vakuutti mieheni lopullisesti siitä, että ei haluakaan ikinä lapsia, joista on miljoona kertaa enemmän vaivaa, sotkua, meteliä ja rahanmenoa kuin koirista. Uskon että lapsista pitäville on lapsista myös iloa niin kuin mulle koirista - mulle ei olisi koska en tykkää lapsista, joutuisin vain kärsimään saamatta niistä mitään iloa, joten jätin ne hankkimatta.

Kuitenkin jostain syystä tänne kuuluu ulkoa lähinnä koirien aiheuttamaa meteliä eikä lasten. Toinen asia sitten on se, että lapset kasvavat. Koirat taas pysyvät loppuun asti samoina hyödyttöminä haittaeläiminä.

Vierailija
53/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira on helpompi jättää päiväksi sinne kerrostaloloukkuun ulisemaan ja haukkumaan ja tuhoamaan asunnon pintoja kun me naapurit yritämme tehdä etätöitä.

Mä olen koiralapsieni kanssa 24/7 enkä ikinä veisi niitä hoitoon kun olen itse kotona, niin kuin vanhemmat vievät lapsia hoitoon vaikka ovat itse kotona.

Vierailija
54/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valittavat etteivät saa itselleen sopivaa naista? No kaikki eivät vain saa. Liittyy varmasti evoluutioon ja siihen että kenen kanssa tahansa kanssa ei kannata lisääntyä. Geeniperimä ei vain ole aina edullinen sen suhteen. Samoin taloudellisesti ajatellen lapsi ei ole sijoitus mihinkään vaan monesti pelkkä kuluerä joka syö valtavan osan pääomasta. Nainen ei ole enää mikään lapsentekokone vaan naisella on myös mielipide ja näkemys asiasta. Se voi olla monelle miehelle liian vaikeaa ymmärtää. Parisuhde ei nykyään ole sellainen asia jonka varaan voi rakentaa elämänsä vaan on varmistettava oma pärjääminen elämän kaikissa vaiheissa ilman sitä kumppania. Taloudelliseen ja järkevään ajatteluun ja suunnitteluun kykenevä ihminen ei ole vain mies vaan myös naisen on osattava ottaa huomioon riskitekijät taloudellisessa mielessä. Ei tämän ymmärtäminen ole niin vaikeaa.

Vierailija
55/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi juuri kissojen hammashoidot ja toisen lopettaminen yhteensä 2000 euroa. Tällä rahalla olisi saanut kahdelle lapselle markkoiden parhaat turvaistuimet. Ihmiset eivät ymmärrä kuinka paljon raha lemmikkeihin menee. Kohta pitäisi aloittaa kissojen tuhoamien pintojen korjaaminen.

Vierailija
56/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mihin niitä lapsia tarvitaan enkä miksi jonkun tarkoitus on tuhlata elämänsä lisääntymiseen.

Mikä muu perimmäinen tarkoitus eliöillä mielestäsi on maapallolla? Ja oletko koskaan keksinyt sellaista, että olet itsekin jonkun lapsi ja joku on uhrannut sinun vuoksesi paljon? Melko kiittämätöntä ja näköalatonta puhetta, jos lapset ovat "elämän tuhlaamista". Sinullekin nimenomaan joku on elämän antanut.

Kuulostaa pyramidihuijaukselta.

Lisäksi, kaikki elämä maapallolla loppuu aikanaan. Jos mielestäsi elämän tarkoitus on lisääntyminen ja suvun jatkaminen, niin se tarkoitus nollautuu koska kaikki elämä ja suvut päättyvät viimeistään kun aurinko nielaisee maapallon. Vähän niinkuin elämän tarkoitus olisi vain ojentaa viestikapulaa eteenpäin; se tippuu lopulta, tehden kaikesta ojentelusta sitä ennen tarkoituksettomia.

Kyynisyydestä täydet 10 pistettä!!!

Vierailija
57/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen koiralapsieni kanssa 24/7 enkä ikinä veisi niitä hoitoon kun olen itse kotona, niin kuin vanhemmat vievät lapsia hoitoon vaikka ovat itse kotona.

Koira ei ole mikään lapsi vaan eläin. Lopeta tuo typerä inhimillistäminen.

Vierailija
58/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Savolainen 38-vuotias mies kertoo olevansa pitkä, maisteri, hyvässä työssä, raitis, hyvätapainen ja harrastaneensa aina aktiivisesti liikuntaa.

– Perheen perustaminen on kiinnostanut, en ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja. En ole miesmalli, mutta en rumakaan. Olen ollut yksin kuusi viime vuotta käytännössä ilman naisjuttuja. Ei treffejä, ei mitään."

Tässäpä hyvä esimerkki miesten karusta todellisuudesta.

Naiset eivät löydä miestä, koska rima on pilvissä asti.

Mä en varmasti kiinnostuisi hänestä. Siis raitis - miten se nyt olisi hyvä asia? Minä olen maisterinainen, hyvässä työssä, hyvätapainen jne., mutta minulla on esim. ranskalaisia ystäviä ja yksi heistä on jopa ihan viinitilalta lähtöisin. Tietysti myös kaikissa suomalaistenkin ystävien tilaisuuksissa on alkoholia, esim. juuri viikonloppuna juhlistettiin shampanjalla yhden ystävän saavutusta. Olisi todella nolo sellainen mies, joka ei edes hyvästä viinistä osaa nauttia.

Toisaalta myös tuollaiset kommentit, kuten "en ole harrastanut yhden illan juttuja", antaa hänestä aika jäykkiksen ja tuomitsevan vaikutelman. Kyllä minä vaan seksistä tykkään, vaikka edellisestä yhden illan jutusta onkin varmaan 15v aikaa (sen jälkeen olen ollut pidemmissä suhteissa, joita tuolle välille mahtuu 3, yksi oikeasti pitkä ja pari muutaman kuukauden yritystä).

Jep kuulostaa tyypiltä joka edellyttää omalta naiseltaan raittiutta, siveyttä ja muutenkin herran moraalikäsitysten ja sääntöjen noudattamista.

Vierailija
59/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira ei ole mikään lapsi vaan eläin. Lopeta tuo typerä inhimillistäminen.

Enkä lopeta vaan pidän koiriani mun vauvoina ihan niin paljon kuin huvittaa :)

Vierailija
60/322 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sellanen sädekehänkiillotusyritys sieltä sitten. Sori, mutta en pitäisi hyvänä vanhempana sellaista, joka pitää lapsensa koko ajan itsessään kiinni. Lapsen kuuluu saada kasvaa myös itsenäiseksi ja osaavaksi yksilöksi. Itse olen esim. ulkoillut itsenäisesti jo 3-vuotiaasta asti ja se kehittää luovuutta, ongelmanratkaisukykyä, rohkeutta jne. Hyvin olenkin pärjännyt elämässä. Ei lapsen sitominen itseensä ole rakkautta. Varsinkin yli 3-vuotiaiden tarvitsee jo harjoitella lapsiryhmässä olemista jne., ettei koulunaloitus olisi heille hankalaa/liian suuri muutos. Mut joo, ehkä sä pitäydyt vain niissä koirissa ja hyvä niin.