Miksi PS saa niin huonosti ääniä esim. Helsingissä ja Turussa?
Kun eikö just niissä pitänyt olla ma muongelmia ja katujengejä ja kaikkea sitä kamalaa mistä persut varoittaa? 😆
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä persuvihaa viljellään jo yliopistoista lähtien ja monissa yhteisöissä paine olla äänestämättä persuja on äärettömän kova, vaikka asiapuolella olisikin jossain määrin samaa mieltä persujen kanssa. Siispä helpompi äänestää ryhmän mukana, kuin joutua elämään kaksoiselämää. Persuksi paljastuminen kun on monilla aloilla varma työpaikan, maineen ja sosiaalisen aseman menetys.
Kyse ei ole persuvihasta vaan persujen vihasta kaikkia niitä kohtaan jotka kehtavat olla heidän kanssa eri mieltä. Normaali ihminen on suvaitsevainen. Jopa persuja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Suurissa kaupungeissa kannatetaan syystä tai toisesta enemmän vasemmistolaisuutta.
Syystä että vasemmistolaisuus ottaa huomioon myös vähempiosaiset. Itse olen keskituloisena niin etuoikeutettu etten tarvitse ketään ajamaan minun oikeuksiani. Siksi äänestän poliitikkoa joka lupaa auttaa niitä joilla on vähemmän kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää. Nuo alueet alkaa pitkälti jo koostumaan ulkomaalaisista. Ainakin toinen vanhemmista tai puoliso on ulkomaalainen.
Niin, meilläkin äänestettiin kokoomusta. T. sellainen, jolla ulkomaalainen puoliso
Toki tuo on Suomelle huono asia. Menemme ruotsin perässä jakautuneeseen yhteiskuntaan.
Mulla on tuttuja sairaanhoitajia Ruotsissa, jotka ei voi kulkea pimeän aikaan ulkona väkivallan pelin takia. Siltikään eivät nää ongelmaa🙁
Muuttavat vaan asuinpaikkaa tarpeen ja mahdollisuuksien mukaan.
391
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää. Nuo alueet alkaa pitkälti jo koostumaan ulkomaalaisista. Ainakin toinen vanhemmista tai puoliso on ulkomaalainen.
Niin, meilläkin äänestettiin kokoomusta. T. sellainen, jolla ulkomaalainen puoliso
Toki tuo on Suomelle huono asia. Menemme ruotsin perässä jakautuneeseen yhteiskuntaan.
Mulla on tuttuja sairaanhoitajia Ruotsissa, jotka ei voi kulkea pimeän aikaan ulkona väkivallan pelin takia. Siltikään eivät nää ongelmaa🙁
Muuttavat vaan asuinpaikkaa tarpeen ja mahdollisuuksien mukaan.
391
Tyypillistä ajattelua naiselle. Ei järjen häivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä asuvat ovat koulutetumpia eivätkä pelkää keksittyjä juttuja.
Noihin kaupunkeihin on kasautunut Suomen omituisin porukka, eli yliopistoväki ja muut woket. Ei siinä muuta.
Maalta nekin sinne ovat tulleet vuodesta 70 lähtien.
Voi jouduin eilenkin katujengin hyökkäyksen kohteeksi kun menin apteekkiin, jo kaukaa huutelivat; saako auttaa ja sitten hyökkäsi pitämään ovea auki, ihan kauheaa tää nykynuoriso joista lehdet kirjoittaa.
Kannataa tosiaan uskoa kaikki mikä nettiin kirjoitetaan ja pelätä jokaista ohikulkiaakin.
ja tää on arkea rollaattorimummolle stadissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurissa kaupungeissa kannatetaan syystä tai toisesta enemmän vasemmistolaisuutta.
Syystä että vasemmistolaisuus ottaa huomioon myös vähempiosaiset. Itse olen keskituloisena niin etuoikeutettu etten tarvitse ketään ajamaan minun oikeuksiani. Siksi äänestän poliitikkoa joka lupaa auttaa niitä joilla on vähemmän kuin minulla.
Tuo on lasten rahoilla oman imagon kohottamista. Mielestäni törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein "huolestuneimpia" suomessa katujengeistä ja ulkomaalaisista näyttävä olevan Karijoen tyyppiset tuppukylät, joilla ei ole mitään tekemistä tuon asian kanssa. Ja suomessa on aina ollut ns. maaseutu, joka äänesti vai keskustaa ja nyt ovat sitten äänestäneet persuja.
Ja Oulun kaltanen 200.000 asukkaan tuppukylä ja 3.suurin metropoli Suomes
Oliskohan kuitenkin Turku, Tampere ja Pääkaupunkiseutu kaikki suurempia kuin Oulun "metropoli"?
Vierailija kirjoitti:
Voi jouduin eilenkin katujengin hyökkäyksen kohteeksi kun menin apteekkiin, jo kaukaa huutelivat; saako auttaa ja sitten hyökkäsi pitämään ovea auki, ihan kauheaa tää nykynuoriso joista lehdet kirjoittaa.
Kannataa tosiaan uskoa kaikki mikä nettiin kirjoitetaan ja pelätä jokaista ohikulkiaakin.
ja tää on arkea rollaattorimummolle stadissa.
Oliko lompakko taskussa vielä sen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein "huolestuneimpia" suomessa katujengeistä ja ulkomaalaisista näyttävä olevan Karijoen tyyppiset tuppukylät, joilla ei ole mitään tekemistä tuon asian kanssa. Ja suomessa on aina ollut ns. maaseutu, joka äänesti vai keskustaa ja nyt ovat sitten äänestäneet persuja.
Oliskohan kuitenkin Turku, Tampere ja Pääkaupunkiseutu kaikki suurempia kuin Oulun "metropoli"?
Turun seutukunnassa kuitenkaa ei hirveen paljon enemmän ku Oulun.
Pohjosen ihmiset on suoraselkäsempiä ja rehellisempiä ku etelän vetelät.
Helsingissä juntti hielle haiseva varastomieskin luulee olevansa kokoomuslainen ja edustavansa kyseistä sosiaaliluokkaa.
Isoissa kaupungeissa asuu paljon ihmisiä jotka ovat riippuvaisia sosialistista rahasiirroista (asumistuki jne).
Vierailija kirjoitti:
Isoissa kaupungeissa asuu paljon ihmisiä jotka ovat riippuvaisia sosialistista rahasiirroista (asumistuki jne).
Jep. Vuokra-asujia on paljon ja 40 % kotitalouksista saa jotain tukia asumiseensa. Älymystö on ehkä valinnut opiskelualansa päin mäntyä :D Tai menneet sinne, mihin helpoimmin pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä sortin huumeita sielä maalla oikein syödään? Ymmärrän toki että PS ja Kokoomus ovat minäminäminä puolueita. Mutta se on juuri ME jotka ajattelemme lasten tulevaisuutta. Lasten tulevaisuus tuhotaan leikkauksilla sekä hyvätuloisille suunnatuilla vaustuksilla jotka on lapsilta pois.
Me ymmärrämme että meillä on kaikki hyvin. Me emme tarvitse poliitikkoa kahmimaan meille vielä lisää muiden kustannuksella. Meillä on varaa siihen että vähempiosaisiakin autetaan ja pidetään suomi kunnossa. Meillä olisi myös varaa maksaa hieman enemmän veroja jos ne vain käytettäisiin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne katujengit ovat ongelma, jos olet itse toisen kilpailevan katujengin teinipoika. Meille aikuisille ne eivät ole edes näkyviä tai haitaksi.
Juurikin näin. Tukholmankin katujengiongelma taitaa olla ongelma vain ruotsidemokraateille! Parhaassa tapauksessa pojat alkavat "eliminoida" toisiaan. Toki on mahdollista että käyttävät vaikkapa käsikranaatteja, jolloin sivullisetkin voivat olla ehkä vaarassa.
Niin jos ei pidä ongelmana esim. hiekkalaatikolle sinkoituneita luoteja.
Muistaako kukaan, miten Hesari, vai oliko se Yle, joka lähetti toimittajia Tukholmaan raportoimaan. Takaisin tultiin naureskellen. Kaikki hyvin.
Se oli Marco De Wit kun kävi ihmettelemässä minareetin muotoista rakennelmaa tukholmalaisen koulun pihalla (kynä) ja sai porttikiellon Viking Linelle. Oh, boy! Ne oli hyviä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paljon? 1%? 5%
Stadissa asuu yli 500k ihmistä ja suurinosa ei tarvitse mainitsemiasi asioita. Suurin osa tarkoittaa vähintään 400 000 ihmistä. Kuinka monta kymmentä maalaiskylää tarvitaan että saadaan 400 000 veronmaksajaa kasaan? Aika monta.
Jos oot joskus asunu varsinkin hki ni tietäsit että siellä olla täysin todellisuudesta irtaantuneita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä sortin huumeita sielä maalla oikein syödään? Ymmärrän toki että PS ja Kokoomus ovat minäminäminä puolueita. Mutta se on juuri ME jotka ajattelemme lasten tulevaisuutta. Lasten tulevaisuus tuhotaan leikkauksilla sekä hyvätuloisille suunnatuilla vaustuksilla jotka on lapsilta pois.
Me ymmärrämme että meillä on kaikki hyvin. Me emme tarvitse poliitikkoa kahmimaan meille vielä lisää muiden kustannuksella. Meillä on varaa siihen että vähempiosaisiakin autetaan ja pidetään suomi kunnossa. Meillä olisi myös varaa maksaa hieman enemmän veroja jos ne vain käytettäisiin oikein.
Et siis ymmärtänyt yhden lauseen sisältämää informaatiota, mutta silti tulit ohjeistamaan ja pilkkaamaan?
Seuraavan sukupolven rahoilla oman imagon kiillotus ei ole kaunista, vaikka kuinka yrität asiaa kiillottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paljon? 1%? 5%
Stadissa asuu yli 500k ihmistä ja suurinosa ei tarvitse mainitsemiasi asioita. Suurin osa tarkoittaa vähintään 400 000 ihmistä. Kuinka monta kymmentä maalaiskylää tarvitaan että saadaan 400 000 veronmaksajaa kasaan? Aika monta.
Helsingin kaupungin yksi suurin tulonlähde on vuokratulot, joihin asukkaat saavat valtiolta tukea.