Onko Rydmanilla vauvapalstan luottamus?
Jos nyt laitetaan puoluepolitiikka syrjään ja jokainen kertoo vain oman mielipiteensä: onko Rydman luottamuksen ja ministeriasemansa arvoinen ja olisitko itse äänestänyt puolesta vai vastaan? Nuoli ylös, nuoli alas riittänee.
Kommentit (32)
Veikkaa että Rydman on yksi palstainkkeleistä.
Venäjän masinoima luottamusäänestys. Kaikki muut tulokset kelpaa paitsi se demokraattinen. Jopa vauva-palstan äänestys on "aidompi", jos tulos oikea.
Tallien pitäjät huokaisivat helpotuksesta. Teinityttöjen vokottelu on sittenkin täysin ok. Nyt on ennakkotapaus oikein korkeimmalta mahdolliselta taholta.
Näin hänet kerran a-studiossa. Oli harvinaisen ärsyttävä tapaus ylimielisellä asenteellaan. Mutta en silti hänen takiaan lähtisi kaatamaan hallitusta.
Ei tietenkään. Täällä luottamuksen saavat vain vasemmistoa äänestävät pitkäaikaistyöttömät.
Vierailija kirjoitti:
Näin hänet kerran a-studiossa. Oli harvinaisen ärsyttävä tapaus ylimielisellä asenteellaan. Mutta en silti hänen takiaan lähtisi kaatamaan hallitusta.
Mikään ei muutu jos tekemisien seurauksista ei tarvitse kantaa vastuuta. Ruotsissa tällainen ei olisi mitenkään mahdollista. No ehkä siellä muutenkin poliitiikan päämääränä on kehittää yhteiskuntaa ja sen hyvinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei muutu jos tekemisien seurauksista ei tarvitse kantaa vastuuta. Ruotsissa tällainen ei olisi mitenkään mahdollista. No ehkä siellä muutenkin poliitiikan päämääränä on kehittää yhteiskuntaa ja sen hyvinvointia.
Luotettavuus ei ole yksiselitteistä. Esimerkiksi pettäjämies voi olla hyvin luotettava työntekijä tai lapsiaan välinpitämättömästi kohteleva voi olla hyvä aviomies. Kaikki ihmiset ovat tällaisia jossain määrin, koska kukaan ei ole täydellinen. Tässä äänestettiin siitä, voiko rydman toimia ministerinä. Jos hän on toistaiseksi hoitanut hommansa hyvin, niin ei ole mitään syytä antaa epäluottamusääntä. Enkä ole edes persu, vaan ihan objektiivinen näkökulma.
No mä kommentoin kuitenkin.
Nuoli alas.
Nää on tämän uppoavan hallituksensa ja Suomi-laivan kanssa lirissä joka tapauksessa ihan koko ajan ja kun eivät osaa itse "siistiä" hienoa yhteistyötään, niin joku toinen kuin Rydman kaataa tämän huojuvan korttitalon joka tapauksessa.
Todennäköisin syy siihen on vallassa roikkuva Petteri itse, jonka meriselityksiin mediassa toisten puolesta ei enää kukaan oikeasti usko. Ja se rapauttaa yhteiskuntaa paljon tehokkaammin kuin mikään Riikan saksien heilutus, jolle kenties löytyy joku taloudellinen rationaalisuus ja pakko. Ylemmyydentunne yhdessä ylimielisyyden ja huonon pelisilmän kanssa. Sitä huokuu Rydmanista ja koko hallituksesta.
Petteri, supatat sellaisen henkilön korvaan siellä aitiossa, joka on kertonut, ettei empatia kuulu politiikkaan. Miksi sinulla on empatiaa Rydmania kohtaan nyt, kun aiemmin annoit hänelle itse kenkää --- ilman sen suurempia todisteita tai epäilyjä kuin mitä nyt? Miksi ne näytöt riittivät silloin ja onko tämä hallitus nyt sitten teille kaikille se viimeinen mahdollisuus olla siellä vallassa, että oma moraali joustaa joka asiassa. Ministereitä, kansanedustajia - jopa pääministereitä - on Suomessa heivattu pellolle paljon mitättömämmistä syistä tai epäilyistä. Epäilemättä Rydman on pätevin henkilö ihan mihin tahansa ministerinsalkkuun, mitä Persuilla on edes laittaa ehdoille riveistään, mutta sen pitäisi kertoa myös ihan kaikki tarpeellinen Persuista.
Vai onko poliittinen muistisi erottamisiin tai julkiseen paheksumisiin, jonka takia edustaja itse osaa tehdä johtopäätökset noin lyhyt? Googlaapa Kanerva, Kankaanniemi... Jopa Junnila osasi lähteä ihan itse. Vornanen tai Rydman eivät.
Kesäloman aikana tulee taas mätäkuun rasismijuttuja, groomauksia tai ikäviä väkivallantekoja näille pettereille ihan "yllätyksinä" tai "yksittäistapauksina" ihan varmasti some täyteen. Turha arvon edustajien on piiloutua sen hallituspaperin taakse, jos itse aiheuttaa epävarmuutta yhteiskuntaan.
Ei voi olla eri säännöt eri yhteiskuntaluokille, jos leikitään Petterin hyvinvointiyhteiskuntahiekkalaatikolla. Ihan vaan vinkkinä.
-winner-
Minä ainaski luotan Willeen ihan täbällä ja kybällä. Wille on ihku ja hottis. Ja viisain maan päällä. Eikä oikeesti mikään liero.
T: Rylle Widman
Vierailija kirjoitti:
En ole hänestä koskaan pitänyt.
Entä jos hesari olisi kirjoittanut hänestä hyviä juttuja skenaariossa missä hän olisi demariedustaja?
Vierailija kirjoitti:
Tallien pitäjät huokaisivat helpotuksesta. Teinityttöjen vokottelu on sittenkin täysin ok. Nyt on ennakkotapaus oikein korkeimmalta mahdolliselta taholta.
Toisaalta tuollaiset teinitytöt ovat aika kuumia.
Ja 17-vuotiaanahan nainen on kauneimmillaan. Ja kyllä se kestää, ja tavarahan on käyttöä varten.
Että hyvä Wille. Aina kannattaa vongata vaikkei saisikaan. Jos ei yritä niin ei voi onnistua. Yrittänyttä ei laiteta.
Yrittäjähenki kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Nuoli alas.
Nää on tämän uppoavan hallituksensa ja Suomi-laivan kanssa lirissä joka tapauksessa ihan koko ajan ja kun eivät osaa itse "siistiä" hienoa yhteistyötään, niin joku toinen kuin Rydman kaataa tämän huojuvan korttitalon joka tapauksessa.
Todennäköisin syy siihen on vallassa roikkuva Petteri itse, jonka meriselityksiin mediassa toisten puolesta ei enää kukaan oikeasti usko. Ja se rapauttaa yhteiskuntaa paljon tehokkaammin kuin mikään Riikan saksien heilutus, jolle kenties löytyy joku taloudellinen rationaalisuus ja pakko. Ylemmyydentunne yhdessä ylimielisyyden ja huonon pelisilmän kanssa. Sitä huokuu Rydmanista ja koko hallituksesta.
Petteri, supatat sellaisen henkilön korvaan siellä aitiossa, joka on kertonut, ettei empatia kuulu politiikkaan. Miksi sinulla on empatiaa Rydmania kohtaan nyt, kun aiemmin annoit hänelle itse kenkää --- ilman sen suurempia todisteita tai epäilyjä k
Kerrohan mihin asioihin opposition pitäisi ladata ruutinsa ensisijaisesti? Minusta kun tuntuu, että takertuvat olemattomiin ja epäolennaisiin asioihin mitä tulee politiikan konkretioihin ja äänestäjien ja kansan hyvinvoinnin edistämiseen? On mennyt täysin sivuraiteille kun kehitellään epäluottamuslauseita ym. Mitä politiikkaa se on? Ja vastatkaa kaikki joilla on vastauksia. Ite olen ikäihminen ja nähnyt paljon myös Suomen politiikan tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoli alas.
Petteri, supatat sellaisen henkilön korvaan siellä aitiossa, joka on kertonut, ettei empatia kuulu politiikkaan. Miksi sinulla on empatiaa Rydmania kohtaan nyt, kun aiemmin annoit hänelle itse kenkää
Hyvä kommentti. Vastatkaa kun minuakin kiinnostaa ja varmaan monia? Vai menikö jauhot suuhun?
Harvemmin ko ihmiskunnan historian aikana lyhyet johtajat on saaneet mitään hyvää aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Täällä luottamuksen saavat vain vasemmistoa äänestävät pitkäaikaistyöttömät.
Ja sinä olet?
Onko Vauva-palstalla Rydmanin luottamus?
Karmee tyyppi. Se hymy on jotain aivan hirveää. Miksi se hymyilee silleen, kun toinen puhuu vakavista asioista? Tuntuu kuin katsoisi jotain kauhuelokuvaa.
Luotamme, että Rydmanilla on yhtä miellyttävä luonne kuin Jammu Siltavuorella.