Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"En tarvi kuittia". Otatteko kuitin kaupassa?

Vierailija
03.04.2023 |

Miksi otatte tai ette ota kuittia?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan aina kuitin mukaan nimittäin tienaan rahaa sillä. Menee ehkä max 1 minuutti kun nappaan siitä kotona puhelimella kuvan ja lähetän sen kuluttajapaneelille, tuonne siis jos jotain kiinnostaa: https://tinyurl.com/ycsx2ava sitten he saa arvokasta dataa ihmisten ostoskäyttäytymisestä ja mä saan vastineeksi lahjakortteja esim pari viikkoa sitten sain tokmannille lahjakortin ja kävin ostamassa oikein kunnolla varastoon vessapaperia kun sen hinta nyt nousee niin kauheasti. Toinen hyvä puoli on myös se, että pysyy kärryllä omasta kuluttamisesta ja samalla varmistuu siitä että sai kaikki alennetut hinnat kuten pitikin.

Voi elämä

Vierailija
42/49 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei sovellukset ole toimineet, eikä digitaalinen kuitti ole tallentunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valinnut sähköiset kuitit.

Vierailija
44/49 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitti tulee mulle vain sähköisenä.

Vierailija
45/49 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan, kun käyn eri kaupoissa eikä minulla ole mitään kuitteja korvaavaa nettisovellusta.

Vierailija
46/49 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, viallisten tuotteiden vuoksi.

Vierailija
47/49 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuen paikallista yrittäjää, joka pyörittää pitseriassaan vastaanottokeskusta. En tietenkään kuitteja kysele ja maksan käteisellä. Mehmed voi antaa ne palkaksi serkunkaverinveljelle.

Vierailija
48/49 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten viette esim. pilaantuneen tavaran takaisin kauppaan, kun huomaatte kotona asian. Ilman kuittia? Usein myös virheitä ja kaksi kertaa velotettu joku tuote. Otan aina kuitin ja tarkastan sen ennen kaupasta ulos menoa.

Vierailija
49/49 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköinen kuitti menee sovellukseen koossa ja lidlissä. Tokmannilla otan kuitin, kun joku tavara on aina rikki tai hinta väärin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi