Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 39 vuotias enkä pääse enää edes työhaastatteluihin

Vierailija
03.04.2023 |

16 työpaikkaa haettuna eikä yhtään haastattelukutsua ole tullut

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ala tekemään OnlyFans videoita, siis jos persaus kestää ja ulkonäköä löytyy

Ei taida miehille olla siellä hirveästi kysyntää.

Vierailija
2/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vika siinä että haet paikkoja mihin miljoona muuta hakijaa, haet paikkaa mihin osaaminen ei ole relevanttia, hakemus on huono? Mikähän tässä olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä alalta haet?

Vierailija
4/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla ikä ongelmana, kun tuon ikäisiä työttömänä pitkäänkin olleita työllistyy koko ajan varsinkin erilaisten rekrykoulutusten kautta. Oma miehenikin kaksi vuotta sitten. Metalli ja raksa taitaa ne suurimmat tarvitsijat olla. Jopa mun 60v isäni otettiin taas viimeksi mainitulle.

Vierailija
5/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen kaikki paikat läpi joihin ei vaadita koulutusta riippumatta työsuhteen pituudesta. Edes kuukauden mittaisista pätkätöistä en ole saanut viestiä.

Vierailija
6/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

16? Mulla on kaksi teknisen alan maisterintutkintoa ja uuden työn löytyminen vaatii satoja hakemuksia ja yhteydenottoja esim avoimien hakemusten muodossa. On täysin epärealistista odottaa että 16 hakemusta olisi tarpeeksi.

Vierailija
7/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä työnantajat odottelevat että EK:lle mieleinen hallitus saadaan kasaan (Kokoomus + PS), sen jälkeen ei pääse haastatteluun edes 29-vuotiaat tai muutkaan jos tulevat EU maasta ja osaavat lukea työsopimuksia ja palkkakuitteja vaativat.

Meillä.on valtava halpatyövoimapula kaikilla aloilla.

Vierailija
8/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haen kaikki paikat läpi joihin ei vaadita koulutusta riippumatta työsuhteen pituudesta. Edes kuukauden mittaisista pätkätöistä en ole saanut viestiä.

Eli syynä ei ole ikäsi, vaan se, että sinulla ei ole mitään koulutusta. Onko edes työkokemusta?

Ammattikoulutus on mutten ole tehnyt alan töitä. Työkokemusta on jotain 15 vuotta eri aloilta. En päässyt edes renkaan pesijäksi kun hain lyhyttä määräaikaista työtä.478

Vierailija
9/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt 32 paikkaa haettuna sen jälkeen, kun 4 paikkaa/kk hakupakko tuli. Haen siivousta, keittiöhommia, postinjakoa yms. Kolmeen haastatteluun olen päässyt, mutta töitä ei ole tullut. Olen 42-vuotias ja cv:ni on lähes niin huono kuin voi olla, 15 vuotta työttömyyttä yhteensä siitä lähtien, kun valmistuin 2004. Sinänsä ihan mukava nähdä, että olen haastatteluihin kelvannut tällaisella työhistorialla.

Vierailija
10/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisiin ei koulutusta vaativiin työpaikkoihin on todella vaikea päästä jos ikää on vähääkään enemmän. Miksi työnantaja ottaisi keski-ikäisen kun voi saada nuoren? Monet ihmiset kuvittelevat, että hanttihommia on aina helppoa saada, koska he itse saivat niitä hommia silloin kun olivat vielä opiskelijaikäisiä. Eipä niitä niin vain enää saada, kun ikää on vähän enemmä.

- Terveisin samassa suossa oleva

Vierailija
11/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kertoa totuus mutta työttömänä töihin pääseminen on vain saavutettavissa suhteilla.

Pieni poikkeus elää siinä jos olet hiljattain ollut töissä ja on kokemusta alasta johon haet. Muussa tapauksessa tuhlaat aikaasi.

Työttömänä pääset töihin helpoiten palkkatuettuna ja kun suhteet on kunnossa. Tarvitset jonkun työpaikalta jonka tunnet ja hän suosittelee sinua työnantajalle, soitat tai käyt paikanpäällä ja siitä asiat etenee.

Muussa tapauksessa suosittelen varautumaan elinikäiseen työttömyyteen.

Vierailija
12/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl on. Katsojat ei vaan ole naisia.

Se "persauksien kestäminen" tarkoitti sitä ihan kirjaimellisesti.

Vierailija
13/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ala tekemään OnlyFans videoita, siis jos persaus kestää ja ulkonäköä löytyy

Kokeile, pikkasen lahkeesta vilahtaa, tai ne kaikki kaksi rintakarvaa...hörppss nam

Vierailija
14/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 47 eikä mulle vastata edes sähköpostilla "valitettavasti valintamme päläpälä".

Vierailija
15/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vika siinä että haet paikkoja mihin miljoona muuta hakijaa, haet paikkaa mihin osaaminen ei ole relevanttia, hakemus on huono? Mikähän tässä olisi?

Mutta kun kaikkiin paikkoihin on miljoona muuta hakijaa :D Itse hain jopa tiskaajan paikkaa, johon oli sata hakijaa. Help.

-ei ap

Vierailija
16/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yliopistokoulutus ja ammatillinen koulutus. Olen 44 vuotias.  Pääsin työvoimakoulutuksen haastatteluun keväällä, mutta en tullut valituksi koulutukseen. Yhteenkään työpaikkaan en ole päässyt haastatteluun kevään aikana.

Vierailija
17/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meeppä reppufirmoihin kyselemään! Saat pikkasen parempaa palkkaa, toki joudut loma-rahat muistaa säästää. Itte tein muutaman vuoden. Tein aina pätkän siellä toisen täällä, sitten sainkin jo pitempiä sijaisuuksia.

Ei tartte olla kuppikunnissa, teet vaan mihin on määrätty.

Muutaman kuukauden tein, sitte oli yhes paikassa se sijaisuus haussa ja tadaa, mä pääsin siihen!

Vierailija
18/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta firma ja palkkaa porukkaa. Näin pääset työhaastatteluihin.

Vierailija
19/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin kun on työnhakupakko niin "työnantaja perehdyttää" paikkoihin on miljoona hakijaa joita suurinta osaa kyseinen työ ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
20/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sinulla on 30 vuotta työttömyyttä ennen eläkeikää. Kannattaa löytää mielekäs harrastus, ajan kuluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme