Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 39 vuotias enkä pääse enää edes työhaastatteluihin

Vierailija
03.04.2023 |

16 työpaikkaa haettuna eikä yhtään haastattelukutsua ole tullut

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä on käsittämätöntä, että kaikesta huolimatta puhutaan työvoimapulasta.  Miten suomen kieltä osaamattomat ovat muka sopivampia työntekijöitä. Selittäkääpä te viisaammat.

Vierailija
142/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen kaikki paikat läpi joihin ei vaadita koulutusta riippumatta työsuhteen pituudesta. Edes kuukauden mittaisista pätkätöistä en ole saanut viestiä.

Ei vika ole iässäsi, vaan koulutuksen tai kokemuksen puutteesta, huonosta hakemuksesta, huonosta cv:stä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko henkilöstövuokrausfirman HR-henkilön juttusilla käynti työhaastatteluksi?

Pari kertaa käynyt tämän vuoden puolella mutta ei ole johtanut sen pidemmälle kummallakaan kerralla... 48v mies olen.

Vierailija
144/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä on käsittämätöntä, että kaikesta huolimatta puhutaan työvoimapulasta.  Miten suomen kieltä osaamattomat ovat muka sopivampia työntekijöitä. Selittäkääpä te viisaammat.

Nille voi maksaa pienempää palkkaa ja eivät ehkä osaa pitää puoliaan samalla lailla, kuin kantikset. Jotka tietävät oikeutensa.

Vierailija
145/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjuva työvoimapula jne.

Vierailija
146/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut ( 60 v) työnnettiin väkisin vanhushoitajaksi, kun jäin yt- neuvotteluissa työttömäksi, media-alalta. En sovellu alalle, olen introvertti. Inhoan ihmisiä. Miksi oletetaan, että kaikki naiset haluavat toimia vanhustenhoitajina? Inhoan perseiden pesua, en ole empaattinen, en jaksa höpötellä dementikoiden kanssa, vihaan työtäni.

Väkisin? Ei ketään väkisin laiteta hoitamaan vanhuksia. Itse en menisi, olen ollut nuorena 1 kk:n ajan vanhainkodilla ja se ei ole minun juttuni. Olisit mieluummin vaan nauttinut työttömyyskorvausta kuin tehnyt tuollaista paskaduunia.

Vierailija
147/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni jostain että jotkut työpaikat laittavat työpaikkailmoituksia vaikka eivät edes oikeasti hakisi työntekijöitä koska haluavat että yrityksensä vaikuttaisi "kasvavalta". Mukavasti hukataan ihmisten aikaa olemattomilla ilmoituksilla. :D

Vierailija
148/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan lukeneeni jostain että jotkut työpaikat laittavat työpaikkailmoituksia vaikka eivät edes oikeasti hakisi työntekijöitä koska haluavat että yrityksensä vaikuttaisi "kasvavalta". Mukavasti hukataan ihmisten aikaa olemattomilla ilmoituksilla. :D

Tai että on jo valmiiksi päätetty, kuka haettavaan tehtävään valitaan, mutta paikka pitää muodollisuussyistä laittaa hakuun.

Vierailija
149/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas yhdet ja samat työpaikkailmoitukset kielivät siitä, että siellä on ongelmia jonka takia paikka aina auki. Voi siis tehdä myös hallaa.

Vierailija
150/151 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks hailee enää. Ollaan sitten työttömänä toisten piikkiin. Ja perheellisten kaveri en halua olla kun ne saa säälistä työpaikat.

Vierailija
151/151 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi mukava etätyö mahdollisuus, jos olet kyllästynyt työttömyyteen tai haluat lisäansioita, niin tämän avulla onnistuu, tätä voi tehdä missä ja milloin vain itselle sopii

Tehtävänä on vastailla asiakkaiden viesteihin, mahdollisuus tienata satoja euroja viikossa, itsekin olen pitkän työttömyyden jälkeen tienannut tässä tosi mukavasti lisää säästöjä, hyvin rentoa ja mukavaa puuhaa, nyt olisi uusille tekijöille tarvetta

Palkkio maksetaan viikoittain, ja juuri nyt olisi tarjolla paljon bonuksia joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota huomattavasti, suosittelen todellakin jos kukkaro kaipaa lihotusta, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi