Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jo elokuisia -07? Huhuu, tänne pinoon o/

27.11.2006 |

Täällä jo ootellaan muita :)

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuinen siis. 3.8. oli laskurin mukaan laskettu aika. Vielä hieman hämmentynyt olo asiasta ja tuntuu, ettei voi uskoa todeksi. Esikoinen 1v2kk. Jännää on!

Vierailija
2/40 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään testattu haamu.. Meille olisi tulossa neljäs lapsi. Laskettu laskurin mukaan 2.8.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulossa kolmonen ja laskettu aika ois 2.8.

Mites, onko ollu jo millaisia oireita? Mulla oireet alkanu aina tosi aikaisin ja niin nytkin. Oksentelemaan en (onneksi) ole taipuvainen, mutta kuvotus on lähes ympärivuorokautista.

Meillä takana viime keväänä keskeytynyt keskenmeno, toivotaan että tämä jaksaa loppuun asti :)

Ikää mulla ihan kohta 26v ja kaksi tyttöä 1v ja 5v ennestään.

Sonna rv 4+?

Vierailija
4/40 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuri antoi la 1.8. Jänskättää! Ensimmäistä odotellaan.

Vierailija
5/40 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja onnea paljon!

Sonna, huimat 4+5 vissiin

Vierailija
6/40 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin,ja ympärivuorokautista. Niinkun muillakin kerroilla on ollut. En ymmärrä miksi puhutaan aamupahoinvoinnista........... Mulla alko oireet jo ennen kun menkat oli myöhässä. Toisaalta mulla ehti olemaan edellisen synnytyksen jälkeen vaan yhdet menkat,joten ei voi tietää milloin ne seuraavat oli tullu.. Nyt ei ainakaan vähään aikaan :) Siis pahoinvointia,huimausta,kiinnityskipuja,turvotus mahassa. Meillä on ennestään kolme poikaa,7-v,4-v ja nuorimmainen 4kk.. Tämä taitaa olla sitten se viimeinen. Niin,ja itse olen 31-v ja toimin hierojana.

Vierailija
7/40 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viime yönä, kun alavatsassa oli sellainen poltteleva kipu. Ei mikään hillitön, mutta tuntui jatkuvan aika kauan ja olin tietty heti ihan paniikissa. Muutoin on vaan vihlaissut silloin tällöin. Tänään alkaa 6. viikko.

Vierailija
8/40 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kakkosta odotellaan, laskettu aika hieman epäsäännöllisen kierron perusteella 5.8.

Varsin varhaisessa vaiheessa siis vielä eikä mitään suuria oireita toistaiseksi, rinnat aristaa ja paleltaa. Tosin en sitä viimeksi koettua pahoinvointia ja närästystä niin kamalasti kaipaakaan...

Vierailija
9/40 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös testattu plussa, la 2.8. kait, jos niin pitkälle mennään...

Oireet mulla on aika selvät eli pahaa oloa (en ole vielä oksentanut, mutta lähellä on ollut...) ja rinnat tosi arat. Ihan erikoista mulle, ei ole aikaisemmissa raskauksissa ollut.

Niin siis, kolmatta nyt odotan, ykkösen ja kakkosen välissä yksi keskenmeno.

Vierailija
10/40 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan mä en osaa :)

Miette: Empä osaa sanoa tuohon. Mulla on itellä ollu sellaisia äkkinäisiä viiltoja mahassa, muttei se kyllä polttelevaa ole.

Tervetuloa uusille!

Sonna 4+6

Vierailija
11/40 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan uunituore tällä palstalla, kuumeilupuolelle en ehtinyt vielä kirjoittelemaan ollenkaan.

Mulla meinas silmät tippua päästä, kun eilen tein kp 29 erittäinkin positiivisen testi. Kierto on ollu ihan sekaisin syyskuusta lähtien, kun lopetin pillerit, eli oli kyllä iloinen ylläri =) Jos kaikki menee hyvin, LA on 7.8. Ainoana oireena on ollu viikko sitten alkanut menkkamainen, ajoittain kovakin alavatsakipu. Eilen aamulla heräsinkin siihen ja oli ihan pakko testata, kun menkatkaan ei alkanu.. Eka mukula on kyseessä, joten kyllä jänskättää!

Vierailija
12/40 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän alkaakin olla täällä jo ihan kivasti :)

Sonna 4+6

Vierailija
13/40 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEE, plussaa tänään!! Tosin keskenmeno huhtikuussa tänä vuonna, että vähän pelottaa, miten nyt käy... Ilmeisesti toinenkin varhainen keskenmeno oli alkusyksystä. Yritän ottaa iisisti... LA elokuun kuudes omien laskujeni mukaan. Ennestään meillä on poika 1v6kk.

Ihanaa odottaa vauvaa!

Vierailija
14/40 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä olisi la 3.8 ja iso yllätys oli raskautuminen. Ensimmäinen yrityskerta oli ja jotenkin itse ei voi vieläkään uskoa että kävikö näin helposti ja sempä vuoksi epätodellinen ja hieman huolestunut olo on. Ennestään poika 06/05 ja hieman yli kaksi vuotta tulisi ikäeroksi jos vaan kaikki menee hyvin.

Mitään erikoisia oireita ei ole vielä ollut, viimeksi olin joku kolme viikkoa kokonaan pois töistä pahoinvoinnin takia. Nyt pahin hetki taitaa mennä tuohon joulun tienoille.

Testi näytti plussaa vasta viisi päivää kuukautisen odotetun alkamispäivän jälkeen, mutta niin oli viimeksikin. Alavatsaa on välillä viilellyt.

Jouluviikolla tarkoitus käväistä yksityisellä ultrassa.

Vierailija
15/40 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näytti testi plussaa ja kovin varhaisessa vaiheessa vielä mennään. Rv on nyt 4+3, huih! La olisi 6.8.

Oireina rintojen arkuus, jatkuva pissahätä ja painon tunne alavatsalla.

Miette: mulla oli tuollaisia poltteita pari viikkoa esikoisen odotuksen alussa. Ihan normaaleja kai ovat.

Meillä siis poika s.11/05 joten alle 2 vuotta tulee ikäeroa :)

Misuli

Vierailija
16/40 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten testattiin ja toinen olisi tulossa 5.8. Esikoisen kanssa tulee ikäeroa pikkuisen yli kolme vuotta.

Oireita ei ole juuri mitään, vähän paleltaa, rintoja kihelmöi ja alavatsaa nipistelee. Ja käy yökkimään aina hampaita pestessä :)

Eihän se pahoinvointi kivaa ole, mutta melkein toivoisi kunnon oksentelujen alkavan, että saisi varmuuden siitä, että siellä on tosiaan pikkuinen kasvamassa... Jouluviikolla mekin mennään yksityiselle ultraan vakoilemaan pikkukaveria.

Vierailija
17/40 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskettu aika olis laskurin mukaan siinä 7.8. Jännää kyllä on... Yks keskenmeno 05 ja n. 9,5kk poika. Aika hurjaa... Kakkonen oli kyllä suunnitteilla, mutta vasta kolmen vuoden päästä.

YLLÄRIT ON ELÄMÄN YDIN!!!

-mäkään en valitettavasti sitä listaa osaa värkätä!!

HYVÄÄ LUMISEN JOULUN ODOTUSTA KAIKILLE!!

Vierailija
18/40 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin, jotka haluavat varmistaa asian vielä alkuraskauden ultralla. Kävin ykkösestäkin tekemässä tuon ultran ja vasta sen jälkeen asiaan alkoi oikein uskoa. Joten joulunalusviikolla suuntaa tämäkin äiti yksityiselle ultrattavaksi. Mikäli tuolloin kaikki OK, uskaltaa tästä kertoa isovanhemille ja muille sukulaisille joulun pyhinä.

Sonna, mullakaan ei ole tietoa miten nuo kaikki listan " hienoudet" tehdään, ja mun työt luultavasti häiritsevät (?) kovin ahkeraa listailua joten pidetään sormet ristissä että seuraan liittyy joku asiasta innostunut!

Vierailija
19/40 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan ootellaan kuka ois halukas alkaa tekemään tota listaa. Mä voisin periaatteessa jos joku opettaa. Oon vaan hiton huono " ymmärtämään ohjeita" :D :D

Sonna 5+0

Vierailija
20/40 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyiskö joulunalusviikolla jo ultrassa jotain mielenkiintoista, kun on niin alussa? Milloin olis eka ultra neuvolassa? Suositteletteko yksityistä? Mihin kannattais Helsingissä mennä? Mulla nyt 5+1 ja eka, eikä mitään hajua mistään!!!