Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jo elokuisia -07? Huhuu, tänne pinoon o/

27.11.2006 |

Täällä jo ootellaan muita :)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyiskö joulunalusviikolla jo ultrassa jotain mielenkiintoista, kun on niin alussa? Milloin olis eka ultra neuvolassa? Suositteletteko yksityistä? Mihin kannattais Helsingissä mennä? Mulla nyt 5+1 ja eka, eikä mitään hajua mistään!!!

Vierailija
22/40 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyiskö joulunalusviikolla jo ultrassa jotain mielenkiintoista, kun on niin alussa? Milloin olis eka ultra neuvolassa? Suositteletteko yksityistä? Mihin kannattais Helsingissä mennä? Mulla nyt 5+1 ja eka, eikä mitään hajua mistään!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori! Mokailin vähän, kun tää ei suostunut eka mukamas näyttämään mun viestiä. Saiskohan noita poistettua...

Vierailija
24/40 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ihan varma en ole kumpaan kuulun, heinäkuisiin vai elokuisiin, mutta kaikella todennäköisillä tänne ja varsinkin kun kumpikin edellinen on mennyt reilun viikon yliaikaiseksi niin eiköhän elokuu ole oikeampi pino, vaikka ihan rajalla keikkuisinkin.

Meillä yritystä oli takana tällä erää reilu vuosi ja aivan mieletön yllätys oli aamulla selkeä plussa.... olo on niin epätodellinen!!!!

Kumpa kaikki menisi hyvin!!!

Vierailija
25/40 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun ulkomailla ja täällä ultrataan aina aika aikaisilla viikoilla, itse olen käynyt kummassakin raskaudessa rv 8-9 ultrassa ja kyllä siellä on aina komean näköinen ihmisen alku näkynyt ja ennen kaikkea se pompottava ihana sydän!

Nyt minulla olisi ollut aika lääkärille tutkimuksiin 22.12 kun vauvaa ei kuulunut ja silloin varmasti tässä tapauksessa lääkäri ultraa ja tarkistaa tilanteeni.

Itse siis suosittelen alkuraskauden ultraa, se on ollut mahtava kokemus. Muutenhan ensimmäinen ultra Suomessa taitaa olla noin rv 13-15.

Vierailija
26/40 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti 6> viikoilla voisi syke näkyä. Itse taisin olla edell. raskaudessa 8+1 ja silloin ainakin asia varmistui. Nyt olen menossa jotain 7+4 käymään. Neuvolaan ei jaksa raahautua kovinkaan aikaisin, koska ainakaan viime kerralla en kys. paikasta saanut mitään hyödyllistä irti, enemmän koin riesana koko jutun...

Jos Tapiolaan asti jaksat raajautua niin Adenovassa on mukavia ja asiantutevia lääkäreitä, mutta löytyyhän niitä Helsingistäkin.

Vierailija
27/40 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisesti myös ilmottaudun mukaan ! Eilen tehty testi näytti selvän plussan vaikka menkat vasta pari päivää myöhässä. Toinen lapsi olisi siis toiveissa ja ikäeroa tulee esikoispoikaan reilu 3 vuotta.

Nyt viikot 4+2 (kai..) ja laskettu aika 7.8.2007 vauvalehden laskurin mukaan. Joku toinen laskuri antoi la:ksi 8.8. tai 9.8.

Oireina kuukautismaiset kivut aina välillä ja niitä pieniä viiltoja ja sellaista kuplutusta tuossa kohdun kohdalla.

Toivon sydämeni pohjasta, että vauva pysyy mukana matkassa loppuun asti ja että kaikki menee muutenkin hyvin.

Onnea muillekin odotukseen !

Vierailija
28/40 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Ilmoittautuu mukaan eli laskettu aika laskureiden mukaan olisi 1.8-07. esikoinen on nyt vuosi ja seitsemän kuukautta

Pahemmin ei ole ollut vaivoja ja siksi edelleen mietityttää, että onkohan kaikki kunnossa... mutta jospa uusi tulokas onkin poika, kun esikoinen oli tyttö ja hänestä oli kaikenlaista oiretta heti alkuviikoista alkaen... neuvolaan olen menossa joulupäivien jälkeen. Tosin houkuttaisi mennä jo aikaisemmin yksityiselle ultraan, pitänee keskusteel siipan kanssa asiasta.

Iloista odotusta kaikille

Vierailija
29/40 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken taisin kirjoitella väärään, tarkoitus oli kirjoitella tänne...Kumminkin, alussa ollaan ja laskettu aika olisi 3.8 ja toinen lapseni olisi silloin 1v4kk. Vähän jänskättää miten menee, onneks vielä ihan pirteä olo, eikä pahoinvoinnit ole vielä vaivannut, niinkuin ensimmäisen kanssa. Mut odotan innolla tulevaa. Viikonloppuja!

Vierailija
30/40 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa muillekin uusille odottajille.

Nyt sitten tuli kauhea vilu ja teetä tässä juonkin. Tähän mennessä ollut koko ajan ihan tuskasen hiki vaikka kait normaalimpaa ja oireenmukaisempaa olisi juuri tämä vilu.

Käytiin lasten kanssa kävelemässä tuolla ja katselemassa meidän tulevaa kotia, ulokopuolelta tosin kun ei ole vielä aivan valmis. Muutetaan tuohon lähistölle hiukan isompaan asuntoon. Tämä onkin jo aika pieni jo kaksilapsisellekin perheelle.

Aika vähän on tuota kuvotusta ollut, enempi just nippailee rinnoista. Sanoinkin miehelle että laittaa pyykkipojat nänneihin, niin tietää miltä musta tuntuu :D :D Ei kyllä suostunut :)

Eipä tässä kummia, lähden tekemään lisää teetä.

Sonna 5+2

P.S Onkos teillä jo masumatkaajalle nimi valmiina? Niin, en siis tarkoita nimi-nimeä vaan joku kutsumanimi odotuksen ajaksi, siis masunimi?

Vierailija
31/40 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elovauva toiveissa ja ihan kamala pahoinvointi päällä eilisillasta lähtien. Ihan kuin ois kaamea krapula. Koska teillä alkoi kuvotus? Mulla oli ovis vasta viikko sitten. Voiskohan tää liittyä raskauteen? Tai sitten mulla on joku pirun lievä mahatauti...

- treasure

Vierailija
32/40 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin varovasti kuittaan itseni mukaan tähän pinoon..

Eli eilen illalla päräytin plussan!! Nyt kp28/28 Tai siis höpö höpö mä enää mitään kp juttui laske... Mä oon sit öööö rv4+? Siis ihan alussa.

Edellinen raskaus päätyi keskeytyneeseen keskenmenoon 07/06, jotenkin olen varovaisella fiiliksella mukana vielä toistaiseksi.

Vaikkakin merkit on olleet huomattavasti selkeemmät kuin viimeksi, kuten: Nänni arkuus, jota viimeksi ei ollu ollenkaan, pissahätä herättää nyt jo öisin, mahaa " kourinut" jo viikon verran ja tänä aamuna huomatta mahajuova! Eli se " linea negra" . Sekä testiin plussa ilmestyi näkyviin 2 sekunnissa! ( Viimeksi plussa näkyi vasta menkkojen oltua myöhässä 2viikkoo...)

Psst.... Mä aion käydä kahdessa omakustanne ultrassa. Ekaan menen heti kun miehen tili on tullu, ihan vaan varmistamaan, et onko siellä varmasti kyytiläinen oikeassa paikassa, ja toiseen joskus rv7-8, varmistamaan sykettä. Ja tuo toinen ultra onkin mulle sit se " kamala" ultra... Edellinen raskaus oli päättynyt tod.näk. viikoilla 6+6, huomattiin viikolla 10+?. Niin nyt aattelin et noitten edellisten kauhu aikojen välissä on hyvä käydä näytillä uudestaan. Ja neuvolaan soittelen tod.näk. ens vuoden puolella.

Vierailija
33/40 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan kait ilmoittautua odottajiin... Laskettu aika olisi 08.08, jos kaikki sujuu hyvin. Tulokas olisi neljäs lapsi, ikäeroa tällä hetkellä nuorimpaan tulisi olemaan reilu 3v. Jossittelen siksi ettei mulla ole ollut vielä yhtään raskausoloa!! Ei oksuta eikä väsytä eikä mitään muutakaan?! Mutta testi oli selkeä + eikä menkkoja näy eli jotain on ainakin tapahtunut...

Titti

Vierailija
34/40 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun varovasti mukaan. Tein eilen aamulla plussan. Etovaa oloa ja huimausta on ollut torstaista lähtien ja alamasua on nipistellyt jo viikon. Eilen oli kunnon jomotusta;) LA olis 9.8 laskurin mukaan. Yksi keskenmeno takana kesäkuulta, joten siksi varovaisella mielellä....

Vierailija
35/40 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä toista ootellaan, esikoinen on nyt 11kk ja tämän uuden tulokkaan laskettuaika on 1.8.2007. Pientä pahoinvointia on ollut ja väsymystä, ei kuitenkaan niin kaameeta väsymystä kuin ensimmäisestä oli.

Siks mielessä koko ajan et onkohan siellä masussa nyt kaikki hyvin...

Alkuraskauden ultraan aion varailla aikaa alkuviikosta ja jos siellä kaikki on hyvin niin sitten jouluna kerrotaan vanhemmille. Oon jo miettiny hankintoja, et tuplarattaat olis varmaan kätevät...vähän liian aikasta miettiä mutta kaikki asiat pyörii päässä...

jonn@81

rv 6+?>

Vierailija
36/40 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli [b]Helgaa onnittelen [/b]vielä täälläkin, jos et satu helminauhan/helmenkantajien pinoa lukaista..

Kiva kun kävit kertomassa iloisia uutisia!

Paljon onnea teille kaikille uusille odottajille ja vauvaliimaa & tarrasukkia masukeille, että pysyvät mukana loppuun asti!!

T:mammutti rv 29+2

Vierailija
37/40 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykäähän uudet laittamassa tiedot tonne la+esittelyt listaan :)

Helga76: Mulla oli myös viime keväänä keskeytynyt keskenmeno :,(

Viikolla 10+9 ultrassa oli vain rv 7+ vastaava sikiö. Silloin kyllä aavistin että jokin oli vialla koska oireet loppuivat kun seinään jne.

Toivottavasti nämä nyt jaksavat loppuun saakka.

ON: hitsi kun pitäis siivota, mut arvatkaapa huvittaako? Väsymys on jotenkin niin kokonaisvaltaista ettei mitään jaksais tehdä. Ruokakin on viime päivinä ollu tyyliin ranskalaiset ja kalapuikot uuniin ja voila.

Mäki oon tammikuussa menossa takas töihin hoitovapaalta, mut enhän mä siellä kerkee kauaa olla, kun varmaan toukokuun lopulla jään eka kesälomalle ja sit suoraan äippälomalle. Niin, onko ees järkeä mennä töihin tässä välissä? :D

Alkuraskauden ultraan en ajatellut mennä, meillä on neuvolassa ultra niin näkee sitten siellä.

Sonna 5+3

Vierailija
38/40 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minulla taas loppuisi äitiysloma tammikuussa ja lupasin mennä töihin, mutta taidan jäädä sittenkin kotiin. Esikoiseni on vielä kumminkin niin " pieni" , ni en viitsi edestakaisin kiikuttaa hoitoon, ku muutaman kuukauden päästä jäis jo äitiyslomalle. Hyvä syy jäädä kotiin, ja työnikin on alle kolme vuotiaiden parissa, ni ehkä parempi näin.

Kohta poitsuni saapuukin mummolasta, oli viikonlopun hoidossa siellä ja aivan hirveä ikävä.

Oma olo ihan ok, odottelen niitä pahoinvointeja, voiskohan ne sittenkin olla tulematta.

Ihana kun on näin monta elokuista odottajaa..

Vierailija
39/40 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla plussasin ja viimeisimpien kiertojen mukaan la olis 29.7, mutta elokuiset on varmaankin todennäköisempi joukko.

Mulla on luomusti olematon kierto ja huhtikuusta olen syöny hedelmällisyyslääkkeitä. Viime kuusta oon ollu niistä tauolla, että kierto varmasti heti jo venynyt. Plussattu nyt kuitenkin on! =)

Kolmatta ootetaan ja ennestään tytöt 4v5kk ja 2v.

Peukutukset kaikille että pikkuiset pysyvät matkassa!!

Oireita: järjetön väsymys viikon, 3päivää aalloittain ympärivuorokautinen kuvotus, hajut tekee pahaa, mielitekoja. Jäätynyt oon kans, mut parina päivänä tullu pari kuumaa aaltoa!? Repäisykivut on kans kuvioissa..

Vierailija
40/40 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

DURACEL: mitäs sinä täällä odotuspuolella teet??????? En ole pariin viikkoon käynyt näillä sivuilla ja viimeinen viesti minkä luin sinusta niin olit iskenyt hanskat tiskiin ja siirtymässä takavasemmalle!!!!

Kertakaikkiaan ihanaa löytää sinut tältä puolelta, onnea, onnea , onnea ja aivan ihanaa odotuksen aikaa sinulle !!!!!