Pietarissa nuori nainen tappanut pommilla sotabloggarin ym sodan kannattajia
Nainen pistänyt vähän tuulemaan, kun ei muistakaan näytä siihen olevan.Olisiko kenties menettänyt veljensä tai miehensä tai kaikki jo sodassa. Niin eipä tunnu enää missään mitkään rangaistukset.
Paha sai palkkansa tällä kertaa tosi näkyvästi.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin hyvälle tuulelle tästä uutisesta. Tuskin vapaaehtoista taistelijaakaan haittasi kuolla räjähtäen.
Huomasitko uutisesta, että loukkaantuneita oli 32, joista 10 kriittisessä tilassa? Oletko siis sitä mieltä, että siviilejä saa tappaa Ukrainan puolesta?
.
Totta kai venäläisiä siviilejä saa tabbaa, sitähän he kannattavat Ukrainassa tehtäväksi. Semminkin kun tässä oli kohteeksi valikoitunut oikeasti joukko niitä sotahullumpia yksilöitä.
Ajatellaanpa tuota logiikkaasi. Jos joku sukulaisesi tappaa minun sukulaisiani, on minulla oikeus tappaa sinut ja perheesi.
Tämä on mielestäsi siis ok?
Meidän sukulaiset ei liity toisiinsa. Ennemminkin vertauksena toimisi että isäsi perseraiskaa ja hakkaa sinua toistuvasti koko lapsuutesi ja sinä hiljaa annat hänen tehdä sen. Itse asiassa sinä henkilönä taitaisit näköjään puolustella sitä isääsi.
Kerro miten ukrainalaiset siviilit ja venäläiset siviilit liittyvät toisiinsa.
Venäläiset siviilit ovat niitä hyökkäyssodan, sotarikosten, kansanmurhan tekijöiden äitejä, isiä, siskoja, veljiä, puolisoita. Ukrainalaiset siviilit ovat edellämainittujen uhreja.
Pääsimme asian ytimeen.
Onko minulla oikeus kostaa sinulle, jos sukulaisesi on tehnyt minulle pahaa?
Îgor haluaisi keskustella jostain triviaalista verikoston oikeutuksesta, joka ei liity asiaan mitenkään saati ole sen ytimessä. Asian ytimessä on se, mikä oikeus sankarillisella puna-armeijalla on tehdä tehdä hyökkäyssotaa ja raakalaismaisia siviilejä vastaan suunnattuja sotarikoksia ja kansanmurhaamista Ukrainassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää uhrien puolesta. Nainenkin on nyt pulassa. Pietarin turismi taitaa kuolla tätä menoa?
Ikävää kansanmurhaa siviilien kidutusraiskuiluineen kannattavien ja niitä edistävien "uhrien" puolesta? Ainoat uhrit tässä rikollisuudessa löytyvät Ukrainasta.
Yksi paha ei oikeuta toista pahaa.
Mikä siinä on, kun te rssät ette voi lopettaa sitä oikeudetonta pahantekoanne Ukrainassa?
Minä olen suomalainen.
Se että olet vaikka syntynyt täällä ja on Suomen passi, ei tee suomalaiseksi, mikäli on mieleltään ja sydämeltään russsa. Ja sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin hyvälle tuulelle tästä uutisesta. Tuskin vapaaehtoista taistelijaakaan haittasi kuolla räjähtäen.
Huomasitko uutisesta, että loukkaantuneita oli 32, joista 10 kriittisessä tilassa? Oletko siis sitä mieltä, että siviilejä saa tappaa Ukrainan puolesta?
.
Totta kai venäläisiä siviilejä saa tabbaa, sitähän he kannattavat Ukrainassa tehtäväksi. Semminkin kun tässä oli kohteeksi valikoitunut oikeasti joukko niitä sotahullumpia yksilöitä.
Ajatellaanpa tuota logiikkaasi. Jos joku sukulaisesi tappaa minun sukulaisiani, on minulla oikeus tappaa sinut ja perheesi.
Tämä on mielestäsi siis ok?
Meidän sukulaiset ei liity toisiinsa. Ennemminkin vertauksena toimisi että isäsi perseraiskaa ja hakkaa sinua toistuvasti koko lapsuutesi ja sinä hiljaa annat hänen tehdä sen. Itse asiassa sinä henkilönä taitaisit näköjään puolustella sitä isääsi.
Kerro miten ukrainalaiset siviilit ja venäläiset siviilit liittyvät toisiinsa.
Venäläiset siviilit ovat niitä hyökkäyssodan, sotarikosten, kansanmurhan tekijöiden äitejä, isiä, siskoja, veljiä, puolisoita. Ukrainalaiset siviilit ovat edellämainittujen uhreja.
Pääsimme asian ytimeen.
Onko minulla oikeus kostaa sinulle, jos sukulaisesi on tehnyt minulle pahaa?
Îgor haluaisi keskustella jostain triviaalista verikoston oikeutuksesta, joka ei liity asiaan mitenkään saati ole sen ytimessä. Asian ytimessä on se, mikä oikeus sankarillisella puna-armeijalla on tehdä tehdä hyökkäyssotaa ja raakalaismaisia siviilejä vastaan suunnattuja sotarikoksia ja kansanmurhaamista Ukrainassa.
Tietenkin kuvaamasi hyökkäyssota ja sotarikokset ovat väärin.
Minä keskustelen siitä väitteestä, jonka joku esitti. Väite oli se, että venäläisiä siviilejä saa tappaa.
Täyty sano, jot kova pati paukaht kaffilas.
Gung Ho kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ollu julkisesti P:tä arvostellut. Luultavasti sisäpiirin keikka ja arvostelijat pitänyt taas hiljentää.
Kovasti Wagnerin puolella ja paljon kritisoinut venäläisiä kenraaleja. Yksi epäily on, että FSB olisi halunnut näpäyttää Wagneria ja Prigozhinia. Venäjällä tällaiset asiat luonnistuu
Niinpä, viesti Prigozhinille. Ja tämän pommiattentaatin perusteella voidaan myös taas kiristää ruuvia sodan- ja hallinnon vastustajia kohtaan. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Noi sota-bloggarit, vaikka hardcore patriootteja ovatkin, on kaikki uhrattavissa (ja ~pari kymmentä sivullista /fania siinä samalla) jos sellainen peliliike jotain etua hallinnolle tuo.
No niin, pomminainen on pidätetty, ja kommentoi kertovansa kohta kuka oli toimeksiantaja.
Eli sitten, kun FSB päättää kenen syyksi tuo laitetaan.
Jos Navalnyin, niin sillehän saadaan taas joku ~10 vuotta lisää kakkua sillä verukkeella. Ukrainalaiset sabotöörit, tietty yksi vakkari vaihtoehto.
Eli yksi sodanjohtoa kritisoinut netti uhoaja pommitettiin, Wagner pomolle lähti "viesti", Navalnyille mahdollisesti lisää kakkua, jos se siis hänen järjestön syyksi pannaan.
Noin se teatteri menee itänaapurissa.
Vierailija kirjoitti:
Sodat ja väkivalta tulevat jatkumaan niin kauan, kunnes lopetetaan ihannomaista väkivaltaisia tekoja. Koskee kaikkia mahdollisia osa- ja vastapuolia.
Jos toinen osapuoli ei ole lopettamassa väkivaltaa, on hulluutta siltä toiselta osapuolelta kieltäytyä taistelemasta. Johtaa vaan siihen, että nössöt kuolee ja pahikset rulaa.
Vierailija kirjoitti:
Ano Turtiainen sanoi hyvin, että mihin tämä Suomen natosekoilu johtaa. Kun jatkamme tätä lietsontaa niin itänaapurilla ei pian ole muuta vaihtoehtoa kuin miehittää Suomi jo iman turvallisuutensakin tähden.
Kuka lietsoo ja mitä? Vai onko se nyt jo fakta että joku venäläinen peikko näitä keskusteluja lukee ja loukkaantuu jos ei venäjän sivullisten raiskaamisesta tykkää?
Venäjän sisällissodan alkusäveliä.
R y s s ä tuhoaa lopulta itse itsensä sisältä päin.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän sisällissodan alkusäveliä.
Toivottavasti oli. Tulisi Valkovenäjän hallinto mukana alas.
Venäjä syyttää Ukrainaa. Alla yllätyneet:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos repeytyy ja raajat irtoaa, ei ole kyse mistään leikistä. Osa on kriittisessä tilassa elossa.
Eikös tuo tyyppi ollut sotabloggari? Eli ei tuossa ollut mitään uutta ja ihmeellistä hänelle tai seuraajilleen. Paitsi jos hän on valehdellut blogissaan mitä sota on.
juu puttepossun uskollinen fani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin kunniallisia kommentteja täällä. Jos hyväksytte murhan, silloin kaikki saa tehdä mitä vain.
Jos olisit sinä olet niitä jotka katsoo vierestä hiljaa sotaa, se tarjoittaa että hyväksyt kansanmurhan. Et ole sen parempi.
Eiköhän tuo kuulu sen bloggaajan kaltaiseen porukkaan joka kannattaa, edistää ja tukee Ukrainassa suoritettavaa kansanmurhanyritystä.
Vierailija kirjoitti:
Tähänkö on menty, että jos ilmaisee, ettei missään tilanteessa ihannoi väkivaltaista toimintaa, niin koitetaan leimata venäjämieliseksi, Igoriksi tms. paskaksi. Ikään kuin yritetään esittää asiat siinä valossa, ettei ihan tavallinen ihminen, suomen kansalainen voisi ajatella niin. Haistakaapa pitkä, haiseva v*ttu! Ja hakekaa apua itsellenne.
Kappas, putinistikommari oikein tulistui.
Joo ihan varmaan joku randomi tarjoilijatar saa väsättyä salamurhapommipatsaan.
Tuskin on Ukraina asialla, sotabloggarit eivät liene ensisijaisia kohteita puolustustaistelussa. Sen sijaan venäjältä löytynee useita eri tahoja joilla on motiivi päästä bloggarista eroon.
Vierailija kirjoitti:
Minua naurattaa ääneen aina kun venäläinen nettiuhoaja saa tällaisen tosielämän lopullisen sotakokemuksen.
Tosin tämä bloggari oli ollut oikeastikin rintamalla.
Mutta samoin kuin se Duginin tytär - hyvä että kuoli. Toivottavasti tuli paljon raajarikkoja ja silmäpuolia noin muuten.
Näiden kaikkien veri on Putinin käsissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua naurattaa ääneen aina kun venäläinen nettiuhoaja saa tällaisen tosielämän lopullisen sotakokemuksen.
Tosin tämä bloggari oli ollut oikeastikin rintamalla.
Mutta samoin kuin se Duginin tytär - hyvä että kuoli. Toivottavasti tuli paljon raajarikkoja ja silmäpuolia noin muuten.
Näiden kaikkien veri on Putinín käsissä!
Näin on. Enpä haluaisi olla Putaín kun Jumala aivan pian kysyy häneltä: *Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ketjussa kirjoittaa Suomea edustava otos ihmisiä näitä ylistyksiä murhan tehneelle, alan totisesti toivoa, että Vladimir ottaa tämän maan hallintaansa. Tällaiset ihmiset eivät ansaitse olla itsenäisiä.
Haistapa sinä p*ska, ry**änkuvatus.
...ja tukehdu kaaliisi.
Putinisti ano haisee Kremliltä